Loading...
دینک ٹربیون» Newsہیلو ہالی وڈ-دینک ٹربیون

مسعود اظہر کے بھائی, 13انیہ کے خلاف آروپ پتر داخل !    امریکی کنگ میں اڑان بھرینگے ہریانہ کے‘کنگ’ !    بھارت,روس میں2یدھپوتوں کے نرمان کا قرار !    اییسی پھلمیں ہوں,جو پریوار ساتھ دیکھے:شیری مان !    پتی کو کیا ااتمہتیا کو مجبور,کیس درج !    مٹھ بھیڑ میں ماری گئی مہلا نکسلی !    چین کو امید,مالدیو نہیں چھوڑیگا‘مکت ویوپار’ !    بھارتیہ مول کی8مہلائیں سمانت !    کانگو میں ودروہیوں کا حملہ,بھارتیہ شانترکشک گھائل !    پاک نے بریگیڈ مکھیالیہ پر داغے گولے,ملا کرارا جواب !    

ہیلو ہالی وڈ

Posted On September - 15 - 2018

اثیم

منرو پھر چرچا میں
مرلن منرو کی خوبصورتی کا کون دیوانہ نہیں؟ انکے پرتی لوگوں میں آج بھی آکرشن برقرار ہے۔ اس سمیہ مرلن اسلیے سرخیوں میں ہیں کیونکہ منرو کا پہلا نیوڈ فوٹو شوٹ,جو کبھی کھو گیا تھا,اسے اب جرنلسٹ چارلس کوستو نے کھوج نکالا ہے۔
چارلس کو جہاں سے وہ پھوٹوشوٹ ملا ہے اس فلم کا نام ہے د مس فٹ۔ اسکی سکرپٹ منرو کے پتی آرتھر ملر نے لکھی تھی۔ د مس فٹ کے نرماتا پھریننک ٹیلر کے بیٹے کارٹن ٹیلر کا انٹرویو لینے کے دوران ان درشیوں کے بارے میں کوستو کو یہ جانکاری ملی۔ ان نیوڈ سین کو نردیشک جان ہاسٹن نے غیر ضروری سمجھ کر فلم سے نکال دیا تھا۔ لیکن تب اسے نشٹ نہیں کیا گیا تھا۔ شکر منائیے….ورنہ آج منرو کا ایک اور روپ سامنے نہیں آتا۔ بہرحال اب کوستو کا ادیشیہ ہے منرو کی جیونی لکھنا۔

پلٹ گئے جیکمین
ہیو جیکمین کی انتم فلم تھی لوگن۔ اس فلم کے لئے انہوں نے کافی تعریف بھی بٹوری۔ پر جیکمین نے حال ہی میں یہ جانکاری دی ہے که ایک ابھینیتا کے طور پر فلم کے انتم درشیوں کو لیکر وہ ذرا بھی سنتشٹ نہیں تھے۔ فلم کے انت میں اسکے مکھیہ پاتر الویرین کی مرتیو ہو جاتی ہے۔ تب جیکمین اس فلم کے کلائیمیکس سے خوش نہیں تھے۔ انکا کہنا تھا که,الویرین جندا رہتا تو اچھا تھا۔ لیکن نردیشک چاہتے تھے که الویرین کو مرنا ہی پڑےگا۔ انتت: وہی ہوا۔
اب ایک عرصے کے بعد جیکمین نے اپنی پرانی بات کو پلٹتے ہوئے یہ کہنا شروع کر دیا ہے که نردیشک کا یہ نرنیہ ٹھیک ہی تھا۔
ہالی وڈ کا موہ نہیں
ہالی وڈ پھلموں کا جادو جہاں پوری دنیا کے سر چڑھ کر بولتا ہے وہیں ابھینیتا جم کیری اس انڈسٹری سے دور رہنا چاہتے ہیں۔ جم کیری ہالی وڈ کی چکاچوندھ اور چمک دمک بھری بھویتا پر کٹھاراگھات کرنے کے لئے ہی1994کی ایس وینچرا فلم میں کام کرنے کے لئے راجی ہوئے تھے۔ کیری کبھی بھی ہالی وڈ کو زیادہ پسند نہیں کرتے تھے۔ ورتمان میں انڈسٹری کے پرتی انکی اپیکشا کو دیکھ کر صاف لگتا بھی ہے۔ ضرورت سے زیادہ فلم کا ویاوسایکرن اور پھرینچائچی کی منمرجی نے انہیں بہت پریشان کیا تھا۔ اسلئے اب وہ ہالی وڈ سے کافی دور ہے۔ ویسے انکا دعویٰ ہے که اس دوری کی وجہ سے وہ بہت اچھے ہیں۔


Comments Off onہیلو ہالی وڈ
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

سماچار میں حال لوکپریہ

Powered by : Mediology Software Pvt Ltd.
Web Tranliteration/Translation