Loading...
دینک ٹربیون» Newsہیلتھ کیپسول-دینک ٹربیون

مسعود اظہر کے بھائی, 13انیہ کے خلاف آروپ پتر داخل !    امریکی کنگ میں اڑان بھرینگے ہریانہ کے‘کنگ’ !    بھارت,روس میں2یدھپوتوں کے نرمان کا قرار !    اییسی پھلمیں ہوں,جو پریوار ساتھ دیکھے:شیری مان !    پتی کو کیا ااتمہتیا کو مجبور,کیس درج !    مٹھ بھیڑ میں ماری گئی مہلا نکسلی !    چین کو امید,مالدیو نہیں چھوڑیگا‘مکت ویوپار’ !    بھارتیہ مول کی8مہلائیں سمانت !    کانگو میں ودروہیوں کا حملہ,بھارتیہ شانترکشک گھائل !    پاک نے بریگیڈ مکھیالیہ پر داغے گولے,ملا کرارا جواب !    

ہیلتھ کیپسول

Posted On September - 15 - 2018

ہم ہر دن چھوٹی چھوٹی سمسیاؤں کا سامنا کرتے ہیں اور علاج کے طور پر ایلوپیتھک دوائیں لیتے ہیں۔ انکے سائڈ افیکٹ کا ڈر ہمیشہ بنا رہتا ہے۔ جبکہ بجرگوں کے بتائے کئی نسخے ہیں,جو صدیوں سے آزمایے جا رہے ہیں اور بیحد پربھاوی بھی ہیں۔

  1. دالچینی گیس کی سمسیا سے نجات دلانے میں مددگار ہے۔ دالچینی کو پانی میں ابالکر,ٹھنڈا کر لیں اور صبح خالی پیٹ پیئیں۔ اس میں شہد ملاکر بھی پی سکتے ہیں۔
  2. بلیک ہیڈس ختم کرنے کے لئے آدھا چمچ بیکنگ سوڈا میں ایک چمچ لیمو کا رس ملائیں۔ اسے ہلکے سے ناک پر لگائیں اور15منٹ چھوڑ دیں۔ پھر چہرے کو پانی سے دھو لیں۔ بلیک ہیڈس ہٹانے کے ساتھ آئلی سکن کے لئے بھی کافی اچھا ہے۔
  3. پیر کی انگلی میں فنگس ہے,تو آپ پانی میں سیب کا سرکا ڈالیں اور اس میں پیر کو ڈبو دیجیے۔ چاہیں تو سیدھے بھی لگا سکتے ہیں۔ اسکی ہلکی ایسڈک پرکرتی سنکرمن کو پھیلنے سے روکنے میں مددگار ہے۔
  4. اینٹی بیکٹیریل گنوں سے بھرپور لہسن مسوڑے کے درد میں بھی کارگر ہے۔ ایک کلی کو درد والے دانت کے اوپر رکھیں اور دھیرے دھیرے چبائیں۔10-15منٹ میں آرام ملنے لگےگا۔
  5. پوشن,پاچن اور گیس کے علاج میں کالی مرچ بڑے کام کی ہے۔ دودھ میں کالی مرچ لینے سے کافی فائدہ ہوتا ہے۔
  6. ہینگ گیس کے علاج کا رامبان ہے۔ دن میں تین بار گرم پانی کے ساتھ ایک چٹکی ہینگ لینے سے لابھ ہوتا ہے۔
  7. منھ میں گھاؤ ہو جائیں یا دانت کی سمسیا ہو تو امرود کے تازے پتے چبائینں۔ انھیں ابالکر اس پانی سے قلہ بھی کر سکتے ہیں۔

Comments Off onہیلتھ کیپسول
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

سماچار میں حال لوکپریہ

Powered by : Mediology Software Pvt Ltd.
Web Tranliteration/Translation