Loading...
دینک ٹربیون» Newsشبھ مہورتوں میں خاص وجیادشمی-دینک ٹربیون

ہریانہ میں ایمس کے لئے جگی امید !    نریکشن کرنے گئی بیڈیپیؤ ٹیم کے ساتھ کی ہاتھاپائی !    نقلی سونا دیکر ٹھگے ساڑھے4لاکھ !    ہوٹل سے ایک ایک کر نکل رہے بھاجپا ودھایک !    آکروشت ودیارتھیوں نے لگایا جام !    سوہنا میں کمرے میں بند ملے بچے,ماں لاپتہ !    ادھک وصولی پر کورٹ کا کھٹکھٹایا دوار !    کھیلو انڈیا ہاکی میں کروکشیتر کے کھلاڑیوں کا دھمال !    راجستھان رایلس کے مالک بیچینگے حصے داری !    انجیکشن کا استعمال کرنے والے کھلاڑی پر2سال کے پرتیبندھ کا پرستاؤ !    

شبھ مہورتوں میں خاص وجیادشمی

Posted On October - 26 - 2018

دراصل,سال میں ساڑھے3مہورت سب سے شبھ مانے جاتے ہیں پہلا چیتر شکل پرتپدا,دوسرا آشون شکل دشمی,تیسرا ویشاکھ شکل ترتیا اور آدھا کارتک شکل پرتپدا۔ ان میں آشون شکل دشمی کو ہی دشہرا و وجیادشمی کا پرو منایا جاتا ہے۔ دشہرے کے دن نکاراتمک شکتیاں ختم ہوکر آسمان میں نئی اور جا بھر جاتی ہے۔ یہ ایک ایسا مہورت والا دن ہے,جب بنا مہورت دیکھے آپ کسی بھی نئے کام کی شروعات کر سکتے ہیں۔
پربھو شری رام کی جیت کے طور پر راون دہن کے علاوہ اس تیوہار کو آیدھ پوجا(شستر پوجا)کے روپ میں بھی منایا جاتا ہے۔ اس دن ماں سرسوتی کی پوجا بھی کی جاتی ہے۔ ویشیہ اپنے بہیکھاتے کی آرادھنا کرتے ہیں۔ اس دن ماں بھگوتی جگدمبا کے اپراجتا ستوتر کا پاٹھ کرنا بیحد پھلدایی مانا جاتا ہے۔
دشمی تتھی
18اکتوبر دوپہر بعد3.28بجے سے19اکتوبر کو شام5.57بجے تک
19اکتوبر
وجے مہورت دوپہر1:58سے2:43بجے تک
اپراہن پوجا سمیہ 1:13سے3:28بجے تک


Comments Off onشبھ مہورتوں میں خاص وجیادشمی
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

سماچار میں حال لوکپریہ

Powered by : Mediology Software Pvt Ltd.
Web Tranliteration/Translation