Loading...
دینک ٹربیون» Newsاستیپھوں کا دور شروع,الیاس نے انیلو کو کہا الوداع-دینک ٹربیون

ہریانہ میں ایمس کے لئے جگی امید !    نریکشن کرنے گئی بیڈیپیؤ ٹیم کے ساتھ کی ہاتھاپائی !    نقلی سونا دیکر ٹھگے ساڑھے4لاکھ !    ہوٹل سے ایک ایک کر نکل رہے بھاجپا ودھایک !    آکروشت ودیارتھیوں نے لگایا جام !    سوہنا میں کمرے میں بند ملے بچے,ماں لاپتہ !    ادھک وصولی پر کورٹ کا کھٹکھٹایا دوار !    کھیلو انڈیا ہاکی میں کروکشیتر کے کھلاڑیوں کا دھمال !    راجستھان رایلس کے مالک بیچینگے حصے داری !    انجیکشن کا استعمال کرنے والے کھلاڑی پر2سال کے پرتیبندھ کا پرستاؤ !    

استیپھوں کا دور شروع,الیاس نے انیلو کو کہا الوداع

Posted On November - 19 - 2018

چنڈیگڑھ, 19نومبر(ٹرنیو)
دو دن پہلے چنڈیگڑھ میں ابھے سنگھ چوٹالا اور جیند میں اجے سنگھ چوٹالا کے شکتی پردرشن کے بعد اب استیپھوں کا دور شروع ہو گیا ہے۔ انیلو اور چوٹالا پریوار میں بکھراو کے بعد اب یہ سلسلہ اور بڑھیگا۔ ابھے کیمپ کو بڑا جھٹکا دیتے ہوئے اجے چوٹالا میوات کے بڑے نیتا ایوں پورو منتری محمد الیاس کو اپنے ساتھ جوڑ نے میں سپھل رہے ہیں۔ سوموار کو الیاس نے انیلو کو الوداع بول دیا۔
وہیں دوسری اور,بہادر گڑھ میں پارٹی کے ورشٹھ نیتا ایوں انیلو کی پردیش کاریہ کارنی سدسیہ رہے نریش جون نے بھی استیفا دے دیا ہے۔ ان دونوں ہی نیتاؤں نے سیدھے پارٹی سپریمو اوم پرکاش چوٹالا کے نام اپنے استعفے بھیجے ہیں۔ محمد الیاس2009میں پنہانا سے انیلو ودھایک رہے ہیں۔ اس سے پورو وہ1999میں فیروزپورجھرکا سے ودھایک تھے اور چوٹالا سرکار میں منتری بھی رہے۔1991میں نونہ سے ودھایک رہے اور بھجن لال سرکار میں بھی منتری رہے۔
الیاس کے پتا چو رحیم خان فریدآباد لوک سبھا شیتر سے سانسد رہے ہیں اور میوات ضلعے سے تین بار ودھایک رہے۔ وہ پہلی بار1967میں ودھایک بنے اور اسکے بعد1972اور1982کے چناؤ بھی جیتے۔ چو رحیم خان دو بار راجیہ سرکار میں منتری بھی بنے تھے۔ چوٹالا کو بھیجے استعفے میں محمد الیاس نے صاف کہا ہے که وہ ڈا اجے سنگھ چوٹالا,دشینت چوٹالا اور دگوجیہ سنگھ چوٹالا کو انیلو سے باہر کرنے کے فیصلے سے آہت ہیں۔
اس بیچ محمد الیاس نے سوموار کو نئی دہلی میں ڈا اجے سنگھ چوٹالا سے ملاقات کی۔

جیند میں تے ہوا تھا استیپھوں کا پراروپ
اجے چوٹالا کی ادھیکشتا میں جیند میں ہوئی بیٹھک میں ہی انیلو سے استیفا دینے کے لئے پراروپ تیار کر لیا گیا تھا۔ بیٹھک میں موجود رہے پدادھکاریوں نے تو وہیں انھیں بھر بھی دیا تھا۔ اب یہ پراروپ پردیشبھر میں بھیجے جا چکے ہیں تاکہ انیلو کے پدادھیکاری اور ورکر اپنے استعفے پارٹی نیترتو کو بھیج سکیں۔

بسپا نہیں دیگی دخل,گٹھ بندھن رہیگا جاری
ہریانہ میں انیلو کی گٹھ بندھن سہیوگی بسپا چوٹالا پریوار کے وواد میں کسی طرح کا ہستشیپ نہیں کریگی۔ بسپا کے ہریانہ معاملوں کے پر بھاری ڈا میگھ راج نے دو ٹوک کہا,یہ پریوار کا آپسی وواد ہے اور اس میں بسپا کسی طرح کی بات نہیں کریگی۔ اجے چوٹالا پریوار کے انیلو سے باہر ہونے کے بعد بدلے راجنیتک حالات پر انہوں نے‘دینک ٹربیون’سے وشیش بات چیت میں کہا,اس پورے گھٹناکرم کا گٹھ بندھن پر کسی طرح سے کوئی اثر نہیں پڑےگا۔ ڈا.میگھ راج نے کہا,یہ راجنیتک معاملہ تو ہے,لیکن اس سے ادھک پریوارک ہے۔ دو بھایئوں کا آپسی معاملہ ہے اور مجھے امید ہے که اسکا نپٹارا بھی ہو جائیگا۔


Comments Off onاستیپھوں کا دور شروع,الیاس نے انیلو کو کہا الوداع
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

سماچار میں حال لوکپریہ

Powered by : Mediology Software Pvt Ltd.
Web Tranliteration/Translation