Loading...
دینک ٹربیون» Newsکھٹر ہی ہو نگے بھاجپا کا چہرہ!-دینک ٹربیون

ہریانہ میں ایمس کے لئے جگی امید !    نریکشن کرنے گئی بیڈیپیؤ ٹیم کے ساتھ کی ہاتھاپائی !    نقلی سونا دیکر ٹھگے ساڑھے4لاکھ !    ہوٹل سے ایک ایک کر نکل رہے بھاجپا ودھایک !    آکروشت ودیارتھیوں نے لگایا جام !    سوہنا میں کمرے میں بند ملے بچے,ماں لاپتہ !    ادھک وصولی پر کورٹ کا کھٹکھٹایا دوار !    کھیلو انڈیا ہاکی میں کروکشیتر کے کھلاڑیوں کا دھمال !    راجستھان رایلس کے مالک بیچینگے حصے داری !    انجیکشن کا استعمال کرنے والے کھلاڑی پر2سال کے پرتیبندھ کا پرستاؤ !    

کھٹر ہی ہو نگے بھاجپا کا چہرہ!

Posted On November - 19 - 2018

دنیش بھاردواج/ٹرنیو
چنڈیگڑھ, 19نومبر
ہریانہ میں مکھیہ منتری منوہر لال کھٹر ہی آگامی ودھان سبھا چناووں میں بھاجپا کا‘چہرہ’ہو نگے۔ پردھان منتری نریندر مودی نے سوموار کو ایک بار پھر اسکے سنکیت دے دیئے۔ گرگرام کے سلطانپور میں آیوجت ریلی میں کھٹر کی پیٹھ تھپتھپاتے ہوئے مودی نے انہیں لوکپریہ مکھیہ منتری قرار دیا۔ قریب ڈیڑھ ماہ کے انترال میں مودی کا یہ دوسرا ہریانہ دورہ تھا۔
پردیش میں ہوئے وکاس ہی نہیں,کنڈلیمانیسر پلول ایکسپریس وہ کو بھی سمیہ سے پہلے پورا کروانے کے لئے انہوں نے کھٹر سرکار کی تعریف کی۔ کیئیمپی کے ذریعے پورو کی ہریانہ و دہلی سرکار پر نشانہ سادھنے سے بھی وہ نہیں چوکے۔ بیشک,مودی نے کھل کر چوٹالا یا ہڈا پر کسی طرح کا کٹاکش نہیں کیا,لیکن وہ آگامی لوک سبھا ایوں ودھان سبھا چناووں کے لئے گراؤنڈ تیار کرنے کی کوشش میں ضرور دکھے۔
مانا جا رہا ہے که جس طرح مودی نے کھل کر کھٹر کی پیٹھ تھپتھپائی,اس سے انکے ورودھیوں کو یہ سپشٹ سنکیت مل گیا ہے که پی ایم کا‘آشیرواد’آج بھی پوری طرح انکے ساتھ ہے۔ بھاجپا میں اندرکھانے کئی بار سی ایم کو بدلوانے کی کوششییں چلتی رہی ہیں,لیکن کھٹر کی فیلڈنگ کے سامنے انکے ورودھی بولڈ ہوتے چلے گئے۔
جاٹوں کو رجھانے کی کوشش
اس سے پہلے9اکتوبر کو مودی نے سامپلا میں ریلی کی تھی,لیکن سلطانپور میں ہوئی ریلی بھیڑ کے لحاظ سے کافی بڑی ثابت ہوئی۔ اس ریلی کے لئے بھاجپا نے پوری طاقت لگائی ہوئی تھی۔ اس ریلی میں مودی نے چو.چھوٹورام کے ذریعے جاٹوں کو سادھنے کی بھی کوشش کی۔ انہوں نے بھاشن کی شروعات ہی چو.چھوٹورام کو نمن کرکے کی۔ پچھلے لوک سبھا ایوں ودھان سبھا چناووں میں ہریانہ سے ملے سمرتھن کو آگے بھی جاری رکھنے کا آگرہ کرتے دکھے مودی نے کہا که ہریانہ جیسا ہمت والا,حوصلے والا دوست ہم سفر کوئی نہیں۔ لوک سبھا کی7اور ودھان سبھا میں47سیٹوں سے پورن بہہ مت کے ساتھ پہلی بار ستا میں آئی بھاجپا کی پھر سرکار بنانے کا آگرہ بھی انہوں نے اشاروں اشاروں میں ہی کیا۔
سینک پریواروں سے جڑنے کا پریاس
پچھلے چناووں میں دکشن ہریانہ کی ادھکانش سیٹوں پر بھاجپا امیدواروں کی جیت ہوئی تھی۔ انہوں نے سینکوں و پورو سینکوں کے ذریعے اس علاقے کے لوگوں کو خوش کرنے کی کوشش کی۔ ریجانگلا کے شہیدوں کو انہوں نے یاد بھی کیا اور نمن بھی۔ میجر شیطان سنگھ کی بہادری کے کسوں کے ذریعے مودی نے علاقے کے لوگوں,وشیشتور پر سینکوں و پورو سینکوں کے پریواروں سے خود کو جوڑ نے کی کوشش کی۔


Comments Off onکھٹر ہی ہو نگے بھاجپا کا چہرہ!
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

سماچار میں حال لوکپریہ

Powered by : Mediology Software Pvt Ltd.
Web Tranliteration/Translation