Loading...
دینک ٹربیون» Newsگولی مار خودکشی کا کیا پریاس-دینک ٹربیون

ہریانہ میں ایمس کے لئے جگی امید !    نریکشن کرنے گئی بیڈیپیؤ ٹیم کے ساتھ کی ہاتھاپائی !    نقلی سونا دیکر ٹھگے ساڑھے4لاکھ !    ہوٹل سے ایک ایک کر نکل رہے بھاجپا ودھایک !    آکروشت ودیارتھیوں نے لگایا جام !    سوہنا میں کمرے میں بند ملے بچے,ماں لاپتہ !    ادھک وصولی پر کورٹ کا کھٹکھٹایا دوار !    کھیلو انڈیا ہاکی میں کروکشیتر کے کھلاڑیوں کا دھمال !    راجستھان رایلس کے مالک بیچینگے حصے داری !    انجیکشن کا استعمال کرنے والے کھلاڑی پر2سال کے پرتیبندھ کا پرستاؤ !    

گولی مار خودکشی کا کیا پریاس

Posted On November - 19 - 2018

سونی پت, 19نومبر(ہپر)
گاؤں ہلالپر میں ایک ویکتی وکرم سنگھ نے اپنے سینے میں گولی مارکر آتم ہتیا کا پریاس کیا۔ پرجنوں نے گھائل کو سامانیہ اسپتال میں بھرتی کرایا,جہاں اسے مہلا میڈکل کالج کھانپر و بعد میں پی جی آئی روہتک ریفر کر دیا گیا۔ پولیس نے اس سمبندھ میں وکرم سنگھ کے خلاف آتم ہتیا کے پریاس کا معاملہ درج کیا گیا ہے۔ وکرم سنگھ ہتیا کے معاملے میں سجایاپھتا ہے اور فی الحال ہائیکورٹ سے ضمانت پر ہے۔ گاؤں ہلالپر نواسی وکرم سنگھ سوموار کو باہر سے اپنے گھر پہنچا۔ کچھ دیر گھر میں رکنے کے بعد وہ باہر جانے لگا اور گیٹ کے پاس اویدھ پسٹل سے اپنے سینے میں گولی مار لی۔ گولی کی آواز سن کر پرجن اسکی طرف بھاگے۔ انہوں نے اسے گھائل اوستھا میں ترنت سامانیہ اسپتال میں بھرتی کرایا۔ جہاں اسے پراتھمک اپچار دینے کے بعد کھانپر ریفر کر دیا۔ کھانپر میں بھی اسے گمبھیر حالت کے چلتے پی جی آئی روہتک ریفر کر دیا۔ جہاں اسکا اپچار چل رہا ہے۔
وکرم کی بہن راکھی کے بیان پر پولیس نے اسکے خلاف آتم ہتیا کا پریاس کرنے کا معاملہ درج کر لیا ہے۔ پولیس معاملے کی جانچ کر رہی ہے۔ وکرم سنگھ کو2011میں گاؤں کے ویکتی کی ہتیا کے معاملے میں سجا ہو چکی ہے اور فی الحال وہ ہائیکورٹ سے ضمانت پر تھا۔ اس بارے میں کھرکھودا تھانہ پر بھاری راجیو کنڈو کا کہنا ہے که گاؤں ہلالپر میں ہتیا کے معاملے میں سجایاپھتا و ہائیکورٹ سے ضمانت پر آئے ویکتی نے آتم ہتیا کا پریاس کیا ہے۔ اسنے اویدھ پسٹل سے گولی چلائی ہے۔ پولیس نے اسکے خلاف معاملہ درج کر لیا ہے۔ اسکے بیان درج کرنے کے بعد ہی آتم ہتیا کرنے کے کارنوں کا پتہ لگ سکےگا۔


Comments Off onگولی مار خودکشی کا کیا پریاس
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

سماچار میں حال لوکپریہ

Powered by : Mediology Software Pvt Ltd.
Web Tranliteration/Translation