Loading...
دینک ٹربیون» Newsگرامین سوچھتا کوریج کا آنکڑا پہنچا96فیصدی-دینک ٹربیون

ہریانہ میں ایمس کے لئے جگی امید !    نریکشن کرنے گئی بیڈیپیؤ ٹیم کے ساتھ کی ہاتھاپائی !    نقلی سونا دیکر ٹھگے ساڑھے4لاکھ !    ہوٹل سے ایک ایک کر نکل رہے بھاجپا ودھایک !    آکروشت ودیارتھیوں نے لگایا جام !    سوہنا میں کمرے میں بند ملے بچے,ماں لاپتہ !    ادھک وصولی پر کورٹ کا کھٹکھٹایا دوار !    کھیلو انڈیا ہاکی میں کروکشیتر کے کھلاڑیوں کا دھمال !    راجستھان رایلس کے مالک بیچینگے حصے داری !    انجیکشن کا استعمال کرنے والے کھلاڑی پر2سال کے پرتیبندھ کا پرستاؤ !    

گرامین سوچھتا کوریج کا آنکڑا پہنچا96فیصدی

Posted On November - 19 - 2018

نئی دہلی, 19نومبر(ٹرنیو)
دیش بھر میں سوموار کو وشو شوچالیہ دوس منایا گیا۔ اس موقعے پر کیندر سرکار نے دعویٰ کیا که سوچھ بھارت مشن کی ستھاپنا کے بعد سے ہی بھارت کی گرامین سوچھتا کوریج96فیصدی ہو گئی ہے۔ دیش میں گرامین سوچھتا کوریج اکتوبر, 2014میں39فیصدی تھی جو اب بڑھکر96فیصدی سے ادھک ہو گئی ہے۔
گرامین شیتروں میں لوگوں نے8.8کروڑ سے زیادہ گھریلو شوچالیہ بنائے ہیں۔ اس سے25راجیوں و کیندر شاست پردیشوں, 530ضلعوں اور5.2لاکھ سے ادھک گاؤوں نے اپنے کھلے میں شوچ سے مکت گھوشت کر دیا ہے۔ اس موقعے پر پردھان منتری نریندر مودی نے اپنے سندیش میں کہا که وشو شوچالیہ دوس پر ہم دیش بھر میں سوچھتا اور صفائی سودھاؤں کو بڑھانے کے لئے اپنی پرتبدھتا دوہراتے ہیں۔


Comments Off onگرامین سوچھتا کوریج کا آنکڑا پہنچا96فیصدی
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

سماچار میں حال لوکپریہ

Powered by : Mediology Software Pvt Ltd.
Web Tranliteration/Translation