Loading...
دینک ٹربیون» Newsچندر بابو نائڈو,ممتا نے کی ملاقات,بولے وپکش ایکجٹ-دینک ٹربیون

ہریانہ میں ایمس کے لئے جگی امید !    نریکشن کرنے گئی بیڈیپیؤ ٹیم کے ساتھ کی ہاتھاپائی !    نقلی سونا دیکر ٹھگے ساڑھے4لاکھ !    ہوٹل سے ایک ایک کر نکل رہے بھاجپا ودھایک !    آکروشت ودیارتھیوں نے لگایا جام !    سوہنا میں کمرے میں بند ملے بچے,ماں لاپتہ !    ادھک وصولی پر کورٹ کا کھٹکھٹایا دوار !    کھیلو انڈیا ہاکی میں کروکشیتر کے کھلاڑیوں کا دھمال !    راجستھان رایلس کے مالک بیچینگے حصے داری !    انجیکشن کا استعمال کرنے والے کھلاڑی پر2سال کے پرتیبندھ کا پرستاؤ !    

چندر بابو نائڈو,ممتا نے کی ملاقات,بولے وپکش ایکجٹ

Posted On November - 19 - 2018

کولکاتہ, 19نومبر(ایجینسی)
آندھر پردیش کے مکھیہ منتری چندر بابو نائڈو اور پچھم بنگال کی سی ایم ممتا بنرجی نے سوموار کو زور دیکر کہا که‘دیش کو بچانے کے لئے’بھاجپا کا ورودھ کر رہی سبھی پارٹیاں ایکجٹ ہیں اور سنسد کے آگامی شیتکالین ستر میں بھگوا دل کو گھیرنے کے لئے رننیتی بنائینگی۔
اپنے راجیوں میں سی بی آئی سے چھاپے مارنے کی انومتی واپس لینے کے کچھ دن بعد ہی ممتا بنرجی سے ملے نائڈو نے پترکاروں کو بتایا که نئی دہلی میں22نومبر کو ہونے والے ورودھی دلوں(مہاگٹھبندھن)کے سمیلن کو ودھان سبھا چناووں کے تحت ٹال دیا گیا ہے۔ سمیلن کی تازہ تاریخ جلد گھوشت کی جائیگی۔
بھاجپا کے خلاف مہاگٹھبندھن کے چہرے کے سوال کو ٹالتے ہوئے نائڈو نے کہا که مودیجی کے مقابلے ہم سبھی سینیئر ہیں,وہیں ممتا بنرجی نے کہا که سبھی مہاگٹھبندھن کے چہرے ہیں۔ نائڈو نے اینڈیئے سرکار پر نشانہ سادھتے ہوئے کہا که سی بی آئی,ای ڈی,آئکر وبھاگ,آر بی آئی اور کیگ‘بھاری دباوٴ’سے گزر رہے ہیں۔


Comments Off onچندر بابو نائڈو,ممتا نے کی ملاقات,بولے وپکش ایکجٹ
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

سماچار میں حال لوکپریہ

Powered by : Mediology Software Pvt Ltd.
Web Tranliteration/Translation