Loading...
دینک ٹربیون» Newsڈاٹا پروٹیکشن بل جلد پاس ہونے کی امید:ووہرا-دینک ٹربیون

ہریانہ میں ایمس کے لئے جگی امید !    نریکشن کرنے گئی بیڈیپیؤ ٹیم کے ساتھ کی ہاتھاپائی !    نقلی سونا دیکر ٹھگے ساڑھے4لاکھ !    ہوٹل سے ایک ایک کر نکل رہے بھاجپا ودھایک !    آکروشت ودیارتھیوں نے لگایا جام !    سوہنا میں کمرے میں بند ملے بچے,ماں لاپتہ !    ادھک وصولی پر کورٹ کا کھٹکھٹایا دوار !    کھیلو انڈیا ہاکی میں کروکشیتر کے کھلاڑیوں کا دھمال !    راجستھان رایلس کے مالک بیچینگے حصے داری !    انجیکشن کا استعمال کرنے والے کھلاڑی پر2سال کے پرتیبندھ کا پرستاؤ !    

ڈاٹا پروٹیکشن بل جلد پاس ہونے کی امید:ووہرا

Posted On November - 19 - 2018

نئی دہلی میں سوموار کو ایک ویا کھیان میں لوگوں کو سمبودھت کرتے جموں کشمیر کے پورو راجیہ پال اینئین ووہرا۔–مانس رنجن بھئی

روی ایس.سنگھ/ٹرنیو
نئی دہلی, 19نومبر
جموں کشمیر کے پورو راجیہ پال اینئین ووہرا نے امید جتائی ہے که جسٹس بیئین شری کرشنا کمیٹی دوارہ سرکار کو سونپے گئے ڈرافٹ ڈاٹا پروٹیکشن بل کو سسند بنا دیری کیے آگامی شیت ستر میں پارت کر دیگی۔‘د ڈاٹا پرائویسی رپورٹ’وشیہ پر سوموار کو ویا کھیان کی ادھیکشتا کرتے ہوئے انہوں نے کہا که اسکی اہمیت کو دیکھتے ہوئے ضروری ہے که آگامی ستر میں بل پاس کرکے قانون کے روپ میں اسے لاگو کر دیا جائے۔ ووہرا نے امید جتائی که اسے سلیکٹ کمیٹی کے پاس نہیں بھیجا جائیگا۔ انہوں نے کہا که یدی ایسا کیا گیا تو اور3-4سال لگ جا ئینگے۔ انہوں نے تیز رفتار پرودیوگکی کے موجودہ وقت میں رکشا سے جڑے مدعوں کا حوالہ دیتے ہوئے ڈاٹا سرکشا پر قانون کے مہتو پر پرکاش ڈالا۔ کاریہ کرم میں مکھیہ وقتاً جسٹس(سیوانورت)شری کرشنا نے کمیٹی دوارہ ڈرافٹ بل پر جانکاری دی۔


Comments Off onڈاٹا پروٹیکشن بل جلد پاس ہونے کی امید:ووہرا
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

سماچار میں حال لوکپریہ

Powered by : Mediology Software Pvt Ltd.
Web Tranliteration/Translation