Loading...
دینک ٹربیون» Newsتورت وشیش عدالتوں سے ہی انکش سمبھو-دینک ٹربیون

ہریانہ میں ایمس کے لئے جگی امید !    نریکشن کرنے گئی بیڈیپیؤ ٹیم کے ساتھ کی ہاتھاپائی !    نقلی سونا دیکر ٹھگے ساڑھے4لاکھ !    ہوٹل سے ایک ایک کر نکل رہے بھاجپا ودھایک !    آکروشت ودیارتھیوں نے لگایا جام !    سوہنا میں کمرے میں بند ملے بچے,ماں لاپتہ !    ادھک وصولی پر کورٹ کا کھٹکھٹایا دوار !    کھیلو انڈیا ہاکی میں کروکشیتر کے کھلاڑیوں کا دھمال !    راجستھان رایلس کے مالک بیچینگے حصے داری !    انجیکشن کا استعمال کرنے والے کھلاڑی پر2سال کے پرتیبندھ کا پرستاؤ !    

تورت وشیش عدالتوں سے ہی انکش سمبھو

Posted On November - 19 - 2018

انوپ بھٹناگر
12سال سے کم آیو کی بچیوں سے بلاتکار کے جرم میں مجرم کو موت کی سجا دینے کا قانون میں پراودھان کیے جانے کے باوجود دیش کے وبھن حصوں سے اکثر معصوم بچیوں کو ہوس کا شکار بنائے جانے کی گھٹناییں سامنے آ رہی ہیں۔ پچھلے سپتاہ دہلی میں ہی ٖفٹ پاتھ پر اپنی ماں کے ساتھ سو رہی ڈیڑھ سال کی بچی کو ایک درندے نے اپنی واسنا کا شکار بنا لیا۔ بچی اس سمیہ اسپتال میں موت سے سنگھرش کر رہی ہے۔
نابالغ لڑکیوں سے بلاتکار اور انکے یون شوشن کی بڑھتی گھٹناؤں کے مد نظر اس جگھنیہ اپرادھ کے لئے بھارتیہ دنڈ سنہتا میں کٹھور سے کٹھور سجا کا پراودھان کرنے کی مانگ کو دیکھتے ہوئے سرکار پہلے ادھیادیش لائی۔ پھر اسنے اگست میں اس بارے میں سنسد سے قانون پارت کرایا۔ لیکن اسکے باوجود بچیوں سے بلاتکار کی گھٹناؤں میں کمی نہیں آئی ہے۔ ایسا لگتا ہے که یون کنٹھاؤں سے گرست یہ اپرادھی موت کی سجا جیسے کٹھورتم پراودھان کے باوجود بےخوف ہو گئے ہیں۔
اپرادھیوں کے بڑھتے حوصلوں کی ایک وجہ عدالتوں میں لمبے سمیہ تک ایسے مقدموں کا لمبت رہنا بھی ہو سکتا ہے۔ سرکار نے ایسے مقدموں کا تیزی سے نپٹارا کرنے کے لئے1023تورت وشیش عدالتیں گٹھت کرنے کی یوجنا تیار کی تھی۔
دہلی میں2012میں ہوئے نربھیا بلاتکار اور ہتیاکانڈ کے بعد بنائے گئے نربھیا کوش کے تحت بلاتکار اور پوکسو قانون کے تحت درج معاملوں کے نپٹارے کے لئے تورت وشیش عدالتوں کے گٹھن کی یوجنا کو اب نربھیا سمتی نے بھی اپنی سویکرتی پردان کر دی ہے۔ مہلا ایوں بال وکاس منترالیہ کے سچو راکیش شریواستو کی ادھیکشتا والی سمتی نے ودھی ایوں نیائے منترالیہ کے پرستاؤ پر سہمتی ویکت کی ہے۔ اس یوجنا کے تحت پہلے چرن میں نو راجیوں میں777تورت عدالتیں گٹھت کی جائینگی جبکہ دوسرے چرن میں246عدالتیں گٹھت کرنے کی یوجنا ہے۔ لیکن سوال یہ ہے که کیا پوکسو قانون کے تحت درج قریب سوا لاکھ مقدموں کا تیزی سے نپٹارا کرنے کے لئے1023تورت عدالتیں پریاپت رہینگی۔
اچتم نیایالیہ کو اپلبدھ کرایے آنکڑوں کے انوسار پوکسو قانون کے تحت دیش کی نچلی عدالتوں میں کم سے کم1,12,628مقدمے اپریل کی اودھی تک لمبت تھے۔ ان میں اتر پردیش اول نمبر پر تھا جہاں30,883معاملوں کو فیصلے کا انتظار تھا۔ مدھیہ پردیش میں10,117,پچھم بنگال میں9,894,دہلی میں6,100,گجرات میں5,177,بہار میں4910اور کرناٹک میں4045مقدمے لمبت تھے۔
اتنے ادھک مقدمے عدالتوں میں لمبت ہونے کی وجہ سے ہی اچتم نیایالیہ نے سبھی اچ نیایالیوں سے ایسے معاملوں کی نگرانی کے لئے نیایادھیشوں کی سمتی گٹھت کرنے کا آگرہ کرنے کے ساتھ ہی ایسے معاملوں کی تیزی سے جانچ کے لئے وشیش کاریہ بل بنانے کو کہا ہے۔ ساتھ ہی گواہوں کو سمچت سنرکشن پردان کرنے تتھا نردھارت تاریخ پر عدالت میں انکی اپستھتی سنشچت کرنے کے نردیش پولیس کو دئیے تھے۔
بھارتیہ دنڈ سنہتا,دنڈ پرکریا سنہتا اور بھارتیہ ساکشیہ قانون میں کیے گئے سنشودھنوں کے بعد قانون میں ایسے گھنونے اپرادھ کی جانچ پوری کرنے کے لئے ایک سمیہ سیما نردھارت کرنے کے ساتھ ہی ایسے مقدمے کی سنوائی تورت عدالت میں کرنے کا پراودھان کیا گیا۔ اگست2018میں سنسد سے پارت اس قانون کے تحت ایسے اپرادھ کی جانچ دو مہینے کے بھیتر پوری کی جانی چاہئیے۔ یہی نہیں,اس میں اگرم ضمانت کا کوئی پراودھان نہیں ہے لیکن اسکے باوجود اس طرح کے اپرادھ بڑھ رہے ہیں۔
چونکہ اب نربھیا سمتی نے ان عدالتوں کے گٹھن کو اپنی منظوری دے دی ہے,اسلئے امید کی جانی چاہئیے که جلد ہی یہ عدالتیں اپنا کام شروع کر دینگی۔ لیکن ابھی یہ دیکھنا ہوگا که پہلے سے ہی لمبت مقدموں کے بوجھ تلے دبی نچلی عدالتوں کی سنکھیا میں کتنی نئی عدالتیں شامل کی جاتی ہیں۔
اگر موجودہ عدالتوں میں سے ہی کچھ عدالتوں کو تورت وشیش عدالت کا نام دیکر16سال سے کم آیو کی لڑکیوں سے بلاتکار اور یون شوشن کے مقدمے اسے سونپے جاتے ہیں تو شائد شیگھر نیائے اپلبدھ کرانے کا پریاس اور کلپنا پوری طرح صحیح نہیں ہو سکے کیونکہ ادھینستھ نیایہ پالکا پہلے سے ہی عدالتوں اور نیایادھیشوں کی کمی سے جوجھ رہی ہے۔
بہتر ہوگا که سرکار بلاتکار اور پوکسو قانون کے تحت درج مقدموں کی سنوائی کے لئے الگ سے تورت وشیش عدالتوں کی ستھاپنا کے ساتھ ہی اسکے لئے نیایادھیشوں اور بنیادی سودھاؤں کی ویوستھا کرے تاکہ سامانیہ عدالتوں کا کام بھی پربھاوت نہ ہو۔


Comments Off onتورت وشیش عدالتوں سے ہی انکش سمبھو
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

سماچار میں حال لوکپریہ

Powered by : Mediology Software Pvt Ltd.
Web Tranliteration/Translation