Loading...
دینک ٹربیون» Newsنیوزی لینڈ کی پاک پر رومانچک جیت-دینک ٹربیون

ہریانہ میں ایمس کے لئے جگی امید !    نریکشن کرنے گئی بیڈیپیؤ ٹیم کے ساتھ کی ہاتھاپائی !    نقلی سونا دیکر ٹھگے ساڑھے4لاکھ !    ہوٹل سے ایک ایک کر نکل رہے بھاجپا ودھایک !    آکروشت ودیارتھیوں نے لگایا جام !    سوہنا میں کمرے میں بند ملے بچے,ماں لاپتہ !    ادھک وصولی پر کورٹ کا کھٹکھٹایا دوار !    کھیلو انڈیا ہاکی میں کروکشیتر کے کھلاڑیوں کا دھمال !    راجستھان رایلس کے مالک بیچینگے حصے داری !    انجیکشن کا استعمال کرنے والے کھلاڑی پر2سال کے پرتیبندھ کا پرستاؤ !    

نیوزی لینڈ کی پاک پر رومانچک جیت

Posted On November - 19 - 2018

ابدھابی, 19نومبر(ایئیپھپی)

ابدھابی میں سوموار کو پہلے ٹیسٹ میچ میں پاکستان پر رومانچک جیت کے بعد خوشی سے اچھلتے نیوزی لینڈ کے کھلاڑی۔-پریٹر

اپنا پہلا ٹیسٹ کھیل رہے ایجاج پٹیل کے پانچ وکیٹ اور گیندبازوں کے ججھاروپن کی مدد سے نیوزی لینڈ نے پہلے کرکٹ ٹیسٹ میں سوموار کو پاکستان کو چار رن سے ہراکر رومانچک جیت درج کی۔ نیوزی لینڈ نے پاکستان کو جیت کے لئے176رن کا لکشیہ دیا تھا لیکن اسکے گیندبازوں نے پاکستانی ٹیم کو171رن پر آؤٹ کر دیا۔ پٹیل نے59رن دیکر پانچ وکیٹ لئے جبکہ تیز گیندباز نیل ویگنیر اور ایش سوڈھی نے دو دو وکیٹ لئے۔
ٹیسٹ کرکٹ کے اتہاس میں یہ پانچویں سب سے کم انتر والی جیت ہے۔ اسکے ساتھ ہی نیوزی لینڈ نے تین میچوں کی سیریز میں1-0سے بڑھت بنا لی۔ اظہر علی(65)پاکستان کے لئے اکیلے مورچہ سنبھالے ہوئے تھے جنہیں پٹیل نے پگبادھا آؤٹ کرکے پاکستانی پاری کا انت کیا۔ پاکستان نے اس فیصلے پر رویو بھی لیا لیکن ناکام رہا۔
پاکستان نے بنا کسی نقصان کے37رن سے آگے کھیلنا شروع کیا تھا۔ نیوزی لینڈ کے لئے سپنروں پٹیل اور سوڈھی نے گیندبازی کی شروعات کی۔ پاکستان نے پہلے چھہ اوور میں ہی تین وکیٹ گنوا دئیے۔ امامل حق27کے سکور پر پگبادھا آؤٹ ہوئے۔ وہیں اگلے اوور میں سوڈھی نے محمد ہپھیج کو کور میں کیچ کرایا اور تین گیند بعد حارث سہیل کا رٹرن کیچ لپکا۔ اظہر اور اسد شفیق نے چوتھے وکیٹ کے لئے82رن کی ساجھیداری کی۔ وہ لنچ سے پہلے نیل ویگنیر کی گیند پر وکٹ کیپر بی جے واٹلنگ کو کیچ دیکر لوٹے۔ پاکستان نے آخری سات وکیٹ41رن کے بھیتر گنوا دئیے۔ اظہر نے اپنی اور سے بھرسک کوشش کی لیکن ناکام رہے۔


Comments Off onنیوزی لینڈ کی پاک پر رومانچک جیت
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

سماچار میں حال لوکپریہ

Powered by : Mediology Software Pvt Ltd.
Web Tranliteration/Translation