Loading...
دینک ٹربیون» Newsمنموہن سنگھ کو اندرا گاندھی انتراشٹریہ پرسکار-دینک ٹربیون

ہریانہ میں ایمس کے لئے جگی امید !    نریکشن کرنے گئی بیڈیپیؤ ٹیم کے ساتھ کی ہاتھاپائی !    نقلی سونا دیکر ٹھگے ساڑھے4لاکھ !    ہوٹل سے ایک ایک کر نکل رہے بھاجپا ودھایک !    آکروشت ودیارتھیوں نے لگایا جام !    سوہنا میں کمرے میں بند ملے بچے,ماں لاپتہ !    ادھک وصولی پر کورٹ کا کھٹکھٹایا دوار !    کھیلو انڈیا ہاکی میں کروکشیتر کے کھلاڑیوں کا دھمال !    راجستھان رایلس کے مالک بیچینگے حصے داری !    انجیکشن کا استعمال کرنے والے کھلاڑی پر2سال کے پرتیبندھ کا پرستاؤ !    

منموہن سنگھ کو اندرا گاندھی انتراشٹریہ پرسکار

Posted On November - 19 - 2018

نئی دہلی میں سوموار کو پورو پردھان منتری منموہن سنگھ کو پرسکار دیتے پورو مکھیہ نیایادھیش ٹیئیس ٹھاکر۔-ٹربیون چتر/مکیش اگروال

نئی دہلی, 19نومبر(ایجینسی)
پورو پردھان منتری منموہن سنگھ کو دیش کے وکاس میں الیکھنیہ یوگدان کے لئے سوموار کو یہاں اندرا گاندھی انتراشٹریہ شانتی ایوں نرستریکرن تتھا وکاس پرسکار سے سمانت کیا گیا۔ اندرا گاندھی کی101ویں جینتی پر آیوجت ایک سماروہ میں سپریم کورٹ کے پورو چیف جسٹس ٹیئیس ٹھاکر نے انہیں یہ پرسکار پردان کیا۔
اس اوسر پر پرسکار کی جوری کے ادھیکش ایوں پورو راشٹرپتی پرنب مکھرجی اور کانگریس کی پورو ادھیکش سونیا گاندھی بھی موجود تھیں۔ منموہن سنگھ کو2004سے2014تک پردھان منتری کے روپ میں دیش کے آرتھک ایوں ساماجک وکاس اور وشو میں بھارت کی ساکھ بنانے کے لئے یہ پرسکار دیا گیا ہے۔
سونیا نے دیش کے وکاس میں منموہن سنگھ کے یوگدان کی سراہنا کرتے ہوئے کہا که انہوں نے اپنے10سال کے کاریہ کال میں دیش میں آرتھک وکاس در کو سروادھک اونچائی تک پہنچایا اور ارتھویوستھا کی بنیاد کو مضبوط کیا۔


Comments Off onمنموہن سنگھ کو اندرا گاندھی انتراشٹریہ پرسکار
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

سماچار میں حال لوکپریہ

Powered by : Mediology Software Pvt Ltd.
Web Tranliteration/Translation