Loading...
دینک ٹربیون» Newsونڈیز نے انگلینڈ کو ہرایا سیمی فائنل میں ٹکر آسٹریلیا سے-دینک ٹربیون

ہریانہ میں ایمس کے لئے جگی امید !    نریکشن کرنے گئی بیڈیپیؤ ٹیم کے ساتھ کی ہاتھاپائی !    نقلی سونا دیکر ٹھگے ساڑھے4لاکھ !    ہوٹل سے ایک ایک کر نکل رہے بھاجپا ودھایک !    آکروشت ودیارتھیوں نے لگایا جام !    سوہنا میں کمرے میں بند ملے بچے,ماں لاپتہ !    ادھک وصولی پر کورٹ کا کھٹکھٹایا دوار !    کھیلو انڈیا ہاکی میں کروکشیتر کے کھلاڑیوں کا دھمال !    راجستھان رایلس کے مالک بیچینگے حصے داری !    انجیکشن کا استعمال کرنے والے کھلاڑی پر2سال کے پرتیبندھ کا پرستاؤ !    

ونڈیز نے انگلینڈ کو ہرایا سیمی فائنل میں ٹکر آسٹریلیا سے

Posted On November - 19 - 2018

گیانا, 19نومبر(وارتا)
آئی سی سی مہلا ٹوینٹی 20وشوکپ میں گروپ چرن کے آخری دن ونڈیز کرکٹ ٹیم نے انگلینڈ کو چار وکیٹ سے ہراکر سیمی فائنل میں آسٹریلیا کے ساتھ مقابلہ سنشچت کر لیا ہے۔
ڈیرین سیمی انترراشٹریہ سٹیڈیم میں کھیلے گئے میچ میں6000سے ادھک درشکوں کے سامنے ونڈیز کی مہلاؤں نے تین گیندیں شیش رہتے انگلینڈ کو پراجت کیا۔ انگلینڈ نے نردھارت20اوور میں آٹھ وکیٹ پر115رن بنائے تھے اور لکشیہ کا پیچھا کرتے ہوئے میزبان ٹیم نے19.3اوور میں چھہ وکیٹ کھوکر117رن بنائے اور میچ جیت لیا۔
ونڈیز ٹیم اسی کے ساتھ اپنے گروپ اے میں شیرش پر رہی اور سیمی فائنل میں اسکا مقابلہ اب آسٹریلیا سے ہوگا۔ حالانکہ دن کا دوسرا مقابلہ اتنا رومانچک نہیں رہا جسمیں دکشن افریقہ نے بانگلادیش کو30رنوں سے پراجت کیا۔ ونڈیز ٹیم گروپ اے میں آٹھ انکوں کے ساتھ شیرش پر رہی جبکہ انگلینڈ پانچ انکوں کے ساتھ دوسرے نمبر پر رہی۔ دکشن افریقہ(چار),شری لنکا(تین),بانگلادیش(شونیہ)کرمش: تیسرے,چوتھے اور پانچویں نمبر پر رہیں۔22نومبر کو سیمی فائنل میں انگلینڈ کی ٹیم اب بھارت سے مقابلہ کریگی جبکہ اینٹیگا میں آسٹریلیا کی ٹیم گھریلو ونڈیز سے انیہ سیمی فائنل میں اتریگی۔

بھارت کا سامنا انگلینڈ سے
گروس آئلیٹ:بھارتیہ ٹیم کا سامنا آئی سی سی مہلا ٹی 20وشو کپ کے دوسرے سیمی فائنل میں2009کی چیمپیئن انگلینڈ سے ہوگا جسے ویسٹئنڈیج نے آخری گروپ میچ میں چار وکیٹ سے ہرایا۔ بھارت نے گروپ چرن میں چاروں میچ جیتے ہیں اور اب وہ انگلینڈ سے پچھلے سال50اووروں کے وشو کپ فائنل میں ملی ہار کا بدلہ چکتا کرنا چاہیگی۔ ہرمنپریت کور کی اگوائی والی ٹیم نے آخری پول میچ میں تین بار کی چیمپیئن آسٹریلیا کو ہرایا۔


Comments Off onونڈیز نے انگلینڈ کو ہرایا سیمی فائنل میں ٹکر آسٹریلیا سے
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

سماچار میں حال لوکپریہ

Powered by : Mediology Software Pvt Ltd.
Web Tranliteration/Translation