Loading...
دینک ٹربیون» Newsسبریمالا تیرتھیاتریوں سے‘ڈکیتوں’جیسا ویوہار-دینک ٹربیون

ہریانہ میں ایمس کے لئے جگی امید !    نریکشن کرنے گئی بیڈیپیؤ ٹیم کے ساتھ کی ہاتھاپائی !    نقلی سونا دیکر ٹھگے ساڑھے4لاکھ !    ہوٹل سے ایک ایک کر نکل رہے بھاجپا ودھایک !    آکروشت ودیارتھیوں نے لگایا جام !    سوہنا میں کمرے میں بند ملے بچے,ماں لاپتہ !    ادھک وصولی پر کورٹ کا کھٹکھٹایا دوار !    کھیلو انڈیا ہاکی میں کروکشیتر کے کھلاڑیوں کا دھمال !    راجستھان رایلس کے مالک بیچینگے حصے داری !    انجیکشن کا استعمال کرنے والے کھلاڑی پر2سال کے پرتیبندھ کا پرستاؤ !    

سبریمالا تیرتھیاتریوں سے‘ڈکیتوں’جیسا ویوہار

Posted On November - 19 - 2018

سبریمالا میں رویوار دیر رات شردھالوؤں کو حراست میں لیتی پولیس۔-پریٹر

سبریمالا, 19نومبر(ایجینسی)
کیندریہ منتری الپھونس کننتنم نے سوموار کو کیرل سرکار پر آروپ لگایا که وہ سبریمالا مندر پرسر کو‘یدھ شیتر’بنا رہی ہے اور تیرتھیاتریوں کے ساتھ‘ڈکیتوں’جیسا ویوہار کر رہی ہے۔ مندر میں سودھاؤں کا جایجا لینے کے بعد یہاں پہنچنے پر سنوادداتاؤں کے ساتھ بات چیت میں منتری نے کہا,‘انہوں نے دھارا144 (نشیدھاگیا)لگا دی۔ تیرتھیاتریوں کے ساتھ ڈکیتوں جیسا ویوہار کیا جا رہا ہے۔ بنیادی سودھائیں کہاں ہے…یہ دینیہ ہے۔’
انہوں نے کہا,‘راجیہ سرکار نے مندر پرسر کو یدھ شیتر میں بدل دیا ہے۔ شردھالو کوئی آتنکوادی نہیں ہیں,وہ تیرتھیاتری ہیں۔’سپریم کورٹ نے28ستمبر کو سبھی آیو ورگ کی مہلاؤں کو مندر میں پرویش کی اجازت دی تھی۔ اس آدیش کو لاگو کرنے کے راجیہ سرکار کے نرنیہ کو لیکر بھاجپا,آر ایس ایس اور دکشنپنتھی سنگٹھنوں کے کاریہ کرتاؤں کے ورودھ کے بعد مندر پرسر میں پرتیبندھ لگائے گئے ہیں۔
الپھونس نے کہا, ‘راجیہ سرکار کو ذمیداری لینی چاہئیے…کیندریہ پریٹن منترالیہ نے100کروڑ رپئے مہیا کرائے ہیں…انہوں نے ایک بھی روپیہ خرچ نہیں کیا ہے۔’کیندری منتری نے سوموار صبح نلکل آدھار شور,پمبا اور‘سندھانم’کا دورہ کیا۔ اس سے پہلے رویوار دیر رات مندر پرسر میں ایکتر قریب200لوگوں کو گرفتار کیا گیا۔ وہ پولیس پرتیبندھوں کے خلاف‘نام جپم‘‘ (بھگوان ایپا کا نام جاپ)کر رہے تھے۔ پولیس نے رویوار رات میں بھی68پردرشنکاریوں کو حراست میں لیا تھا۔ منتری نے کہا که ماکپا کی اگوائی والی ایلڈیئیپھ سرکار نے یہاں آنے والے سبھی تیرتھیاتریوں کے جیون کو خطرے میں ڈال دیا ہے۔

بھگوان ایپا مندر میں پرارتھنا کرتے کیندریہ منتری الپھونس۔-پریٹر

بھاجپا سنگھ کا سی ایم آواس پر پردرشن
سبریمالا مندر میں لوگوں کو حراست میں لینے کے ورودھ میں بھاجپا اور سنگھ کے کاریہ کرتاؤں نے سی ایم پنرائی وجین کے آواس پر پردرشن کیا۔ رویوار رات ارنملا,کوچی,کولم,الپجھا,رانی,توڈپجھا,کلاڈی,ملپرم اور اڈکی میں بھی پردرشن ہوئے۔
پولیس کارروائی اچت:سی ایم
مکھیہ منتری پنرائی وجین نے پولیس کارروائی کو اچت ٹھہرایا۔ انہوں نے کہا که رویوار رات سمسیا پیدا کرنے کا پریاس کرنے والوں کو پولیس نے گرفتار کر لیا۔ انہوں نے سنگھ پر اپنا ایجنڈا لاگو کرنے کے پریاس کا آروپ لگایا۔ انہوں نے کہا که یہ ایپا شردھالو نہیں تھے۔
مندر بورڈ نے مانگا اور سمیہ
تراونکور دیوسوؤم بورڈ نے سوموار کو سپریم کورٹ سے انورودھ کیا که مندر میں سبھی آیورگ کی مہلاؤں کو پرویش کی انومتی دینے سمبندھی فیصلے پر عمل کے لئے اور سمیہ دیا جائے۔ بورڈ نے کہا که اسے انیہ چیزوں کے علاوہ وہاں بنیادی سودھاؤں کی ویوستھا کرنی ہے۔ یہی بورڈ سبریمالا مندر کا پربندھ دیکھتا ہے۔


Comments Off onسبریمالا تیرتھیاتریوں سے‘ڈکیتوں’جیسا ویوہار
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

سماچار میں حال لوکپریہ

Powered by : Mediology Software Pvt Ltd.
Web Tranliteration/Translation