Loading...
دینک ٹربیون» Newsسبھی10لوث سیٹوں پر بھاجپا پرتیاشی جیتینگے-دینک ٹربیون

ہریانہ میں ایمس کے لئے جگی امید !    نریکشن کرنے گئی بیڈیپیؤ ٹیم کے ساتھ کی ہاتھاپائی !    نقلی سونا دیکر ٹھگے ساڑھے4لاکھ !    ہوٹل سے ایک ایک کر نکل رہے بھاجپا ودھایک !    آکروشت ودیارتھیوں نے لگایا جام !    سوہنا میں کمرے میں بند ملے بچے,ماں لاپتہ !    ادھک وصولی پر کورٹ کا کھٹکھٹایا دوار !    کھیلو انڈیا ہاکی میں کروکشیتر کے کھلاڑیوں کا دھمال !    راجستھان رایلس کے مالک بیچینگے حصے داری !    انجیکشن کا استعمال کرنے والے کھلاڑی پر2سال کے پرتیبندھ کا پرستاؤ !    

سبھی10لوث سیٹوں پر بھاجپا پرتیاشی جیتینگے

Posted On November - 19 - 2018

نوین پانچال/ہپر
گرگرام, 19نومبر

گرگرام کے سلطانپور میں سوموار کو پردھان منتری نریندر مودی کی جنوکاس ریلی میں اپنی بات رکھتے مکھیہ منتری منوہر لال کھٹر۔ اس دوران کیندریہ منتری راؤ اندر جیت اور ہریانہ کے کیبنیٹ منتری راؤ نربیر سنگھ بھی اپستھت رہے۔-ہپر

سلطانپور گاؤں میں آیوجت جن وکاس ریلی کیندریہ راجیہ منتری راؤ اندر جیت سنگھ و مکھیہ منتری منوہر لال کھٹر کے سمبندھوں کی تلخی کی گواہ بنی۔ پردھان منتری نریندر مودی کی موجودگی میں راؤ اندر جیت سنگھ نے گرگرام و دکشن ہریانہ میں چل رہی وکاس کی پریوجناؤں کا شرییہ کیندر سرکار کو دیا تتھا ان پروجیکٹس میں اپرتیکش طور پر اپنے پریاس کا بھی ذکر کیا۔ وہیں مکھیہ منتری کھٹر نے ہریانہ میں اپنی سرکار کی اپبدھیوں کا بکھان کیا۔
ریلی میں مکھیہ منتری منوہر لال کھٹر نے پردھان منتری نریندر مودی سے وعدہ کیا که اس بار لوک سبھا چناؤ میں پردیش کی سبھی10لوک سبھا سیٹوں پر بھاجپا کے پرتیاشیوں کو جتاکر سنسد بھیجا جائیگا۔ انہوں نے پردھان منتری نریندر مودی کا سواگت کرتے ہوئے کہا که پردھان منتری بننے کے بعد یہ11واں موقع ہے,جب ہریانہ کے لوگوں سے وہ مکھاتب ہیں۔ اس سے پہلے ہریانہ کے اتہاس میں کوئی بھی پردھان منتری پردیش کی جنتا سے اتنی بار صرف5سال کے کاریہ کال میں روبرو نہیں ہوا ہوگا۔ مکھیہ منتری نے کہا,دہلی سے چنڈیگڑھ تک ریپڈ ریل مارگ کی ویوستھا کی جائیگی تاکہ لوگوں کو دہلی میں نہ جانا پڑے۔ انہوں نے حصار میں بڑے ایئرپورٹ کی ستھاپنا کے لئے پردھان منتری کا سہیوگ بھی مانگا تتھا کہا که جلد ہی کنڈلی تک پہنچ رہی میٹرو کے ادگھاٹن کے لئے بھی پردھان منتری کو آمنترت کرینگے۔
وہیں کیندریہ راجیہ منتری راؤ اندر جیت نے اپرتیکش طور پر منیٹھی میں ایمس کی گھوشنا اور دھیان کھینچتے ہوئے پردھان منتری سے مانگ کی,جب آپکے نیترتو میں سبھی راجیوں میں ایمس کھولنے کی گھوشنا کی گئی ہے تو اسکا لابھ ہریانہ کو بھی ملنا چاہئیے۔ یہاں کے لوگوں کو علاج کے لئے دہلی یا جے پور بھاگنا پڑتا ہے۔ انہوں نے کہا,مکھیہ منتری منوہر لال کھٹر و ہم سبھی اسکا بے صبری سے انتظار کر رہے ہیں۔ کیئیمپی کے ادگھاٹن کا شرییہ لینے پر راؤ اندر جیت نے کہا,واجپئی کی سرکار کے سمیہ2002میں کیئیمپی کے نرمان کا فیصلہ لیا گیا تھا جوک اب2018میں پورا ہوا ہے۔ انہوں نے یہ بھی آروپ لگایا که بیچ میں10سال رہی دوسری سرکاروں نے اس اور دھیان نہیں دیا۔ راؤ اندر جیت نے ایسوائییل کا مدعا اٹھاتے ہوئے یہاں کے لوگ ایسوائییل کے نرمان کی آس لیکر جندا ہیں۔12سال سے لٹکے پریجیڈینشیل ریفرینس کا فیصلہ بھاجپا کے کاریہ کال میں ہوا,یدی بھاجپا نہیں آتی تو ہو سکتا ہے که ابھی اور25سال انتظار کرنا پڑتا۔

میٹرو سے ہوگا بلبھگڑھ کا آرتھک وکاس
فریدآباد/بلبھگڑھ(ہپر/نس):لمبے انتظار کے بعد آخرکار اتہاسک نگر بلبھگڑھ میٹرو کے نقشے پر آ گیا۔ میٹرو کے ساتھ جڑ جانے سے راجا ناہر سنگھ کی اتہاسک نگری بلبھگڑھ کے آرتھک وکاس میں گناتمک وردھی ہوگی۔ پردھان منتری نریندر مودی نے سوموار کو گرگرام میں آیوجت جن وکاس ریلی سے ویڈیو کانپھرینسنگ کے مادھیم سے ہری جھنڈی دکھاکر راجا ناہر سنگھ میٹرو اسٹیشن سے میٹرو ٹرین کو روانہ کیا۔ اس اوسر پر ادگھاٹن سماروہ کا آیوجن کیا گیا,جسمیں کیندریہ منتری ہردیپ سنگھ پوری نے بطور مکھیاتتھی شرکت کی وہیں سماروہ کی ادھیکشتا سانسد ایوں کیندریہ راجیہ منتری کرشنپال گرجر نے کی۔

پردیش کو ملی کوشل یونیورسٹی کی سوغات
پلول(نس):پردھان منتری نریندر مودی نے پلول ضلعے کو بڑی سوغات دیتے ہوئے سلطانپور میں ریلی ستھل سے گاؤں دودھولا میں بننے والی شری وشو کرما کوشل یونیورسٹی کی آدھارشلا رکھی۔ اس شلانیاس کاریہ کرم کا سیدھا پرسارن گاؤں دودھولا میں یونیورسٹی ستھل پر دکھایا گیا جہاں کیندری سوکشم لگھو ایوں مدھیم ادھم راجیہ منتری(سوتنتر پربھار)گرراج سنگھ و ہریانہ کے ادیوگ منتری وپل گوئل مکھیہ اتتھی کے روپ میں موجود تھیے۔ گرراج سنگھ نے کہا که وشو میں ان دیشوں نے ادھک ترقی کی ہے,جس کا کوشل وکاس کا پرتیشت ادھک رہا ہے تتھا یہ وشوودیالیہ یوواؤں کو ہنرمند بناکر انہیں سوروجگار کے لئے پریرت کریگا۔


Comments Off onسبھی10لوث سیٹوں پر بھاجپا پرتیاشی جیتینگے
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

سماچار میں حال لوکپریہ

Powered by : Mediology Software Pvt Ltd.
Web Tranliteration/Translation