Loading...
دینک ٹربیون» Newsسانسد دشینت کے حوالے ہوگی کمان,نام جننایک جنتا دل ہوگا-دینک ٹربیون

ہریانہ میں ایمس کے لئے جگی امید !    نریکشن کرنے گئی بیڈیپیؤ ٹیم کے ساتھ کی ہاتھاپائی !    نقلی سونا دیکر ٹھگے ساڑھے4لاکھ !    ہوٹل سے ایک ایک کر نکل رہے بھاجپا ودھایک !    آکروشت ودیارتھیوں نے لگایا جام !    سوہنا میں کمرے میں بند ملے بچے,ماں لاپتہ !    ادھک وصولی پر کورٹ کا کھٹکھٹایا دوار !    کھیلو انڈیا ہاکی میں کروکشیتر کے کھلاڑیوں کا دھمال !    راجستھان رایلس کے مالک بیچینگے حصے داری !    انجیکشن کا استعمال کرنے والے کھلاڑی پر2سال کے پرتیبندھ کا پرستاؤ !    

سانسد دشینت کے حوالے ہوگی کمان,نام جننایک جنتا دل ہوگا

Posted On November - 19 - 2018

دنیش بھاردواج/ٹرنیو
چنڈیگڑھ, 19نومبر
پورو سانسد ڈا اجے سنگھ چوٹالا کی14دن کی پھر لو سماپت ہو گئی ہے۔ منگلوار کی شام وہ واپس تہاڑ جیل لوٹینگے۔ جیل جانے سے پہلے اجے نے اپنی نئی پارٹی کے گٹھن کا خاکہ لگ بھگ تیار کر لیا ہے۔ سوموار کو انکا پورا دن بیٹھکوں میں گذرا اور منگلوار کو بھی دوپہر تک انکی پارٹی کے ورشٹھ نیتاؤں کے ساتھ بیٹھکیں چلینگی۔ سرسہ میں انہوں نے گھوشنا کی ہے که9دسمبر کو نئی پارٹی کا گٹھن پورا کر لیا جائیگا۔ جیل جانے سے پہلے وہ پارٹی کے گٹھن کی تمام پرکریائیں پوری کرکے جانا چاہتے ہیں۔
اجے کے جیل جانے کے بعد پارٹی رجسٹریشن سہت اس سے جڑے تمام کام دشینت اور انکی ٹیم کرائےگی۔ سوتروں کا کہنا ہے که اجے نے جننایک سیوادل کو اور ادھک سکریہ کرنے کو کہا ہے۔ ایسے میں بہت سمبھو ہے که آنے والے دنوں میں سیوادل سبھی10لوک سبھا اور22ضلعوں کے پربھاریوں کے ساتھ90ہلکا پربھاریوں کی سوچی بھی جاری کرے۔ یہی نہیں,نئی پارٹی میں شامل ہونے والے چہروں پر بھی موٹے طور پر سہمتی بن چکی ہے۔
مانا جا رہا ہے که دشینت چوٹالا کے لئے بنائی جا رہی نئی راجنیتک پارٹی کا روپ رنگ پوری طرح سے انڈین نیشنل لوک دل سے الگ ہوگا۔ پارٹی میں پورو اپ پردھان منتر سو چودھری دیوی لال کے نام اور کام کی جھلک نظر آئیگی لیکن انیلو سے ایک دم الگ اسکا سوروپ ہوگا۔ اجے نے جننایک سیوادل اور قور گروپ کے سدسیوں کے ساتھ بیٹھک کرکے یہ بھی سپشٹ کر دیا ہے که یہ پارٹی کیول گاؤوں کی نہیں بلکہ شہروں کی بھی ہوگی۔ غورطلب ہے که انیلو کو جاٹوں اور گاؤوں کی پارٹی مانا جاتا ہے۔ اجے اس چھوی کو توڑنے میں جٹے ہیں۔
جاٹوں کے ساتھ ساتھ دلتوں ایوں پچھڑا ورگ کے لوگوں کو سادھنے کا کام دشینت کرینگے۔ سامانیہ شرینی کی جاتیوں–براہمن,ویشیہ,پنجابی و راجپوت کو بھی اپنے ساتھ جوڑکر چلنے کی قوائد دشینت نے چھیڑی ہے۔ یہ بھی تے کیا گیا ہے که سنگٹھن اور ااگامی چناؤ میں ٹکٹ بٹوارے میں جاتیوں کی آبادی کے انوسار نیتاؤں کو توجو دی جائیگی۔
ہریانہ میں جاٹ اور غیر جاٹ کی راجنیتی کو لیکر کافی دنوں سے چرچا ہو رہی ہے۔ بھاجپا کے بارے میں دھارنا ہے که وہ غیر جاٹ کی راجنیتی کرتی ہے۔ وہیں کانگریس پوری طرح سے گٹباجی میں بنٹی ہوئی ہے۔ ایسے میں دشینت کی کوشش رہیگی که جاٹوں کے ساتھ ساتھ غیر جاٹوں کو بھی پورا مان سمان دیا جائے۔ کل ملاکر دشینت آنے والے دنوں میں سوشل انجینئرنگ کے فارمولے پر کام کرتے نظر آ سکتے ہیں۔
جیند میں ہوئی کاریہ کارنی کی بیٹھک میں اجے چوٹالا سہت ان سے جڑے ادھکانش نیتا جننایک جنتا دل نام کی پارٹی بنانے پر مہر لگا چکے ہیں۔ بتاتے ہیں که اسی بیٹھک میں پارٹی کے جھنڈے کو بھی انتم روپ دیا جا چکا ہے۔
جننایک جنتا دل کے جھنڈے میں ہرا رنگ بھی شامل کرنے کا فیصلہ لیا گیا ہے۔ چناؤچہن بارے ابھی بات چیت کا دور جاری ہے۔ یہی نہیں,جیند اپ چناؤٔ بھی لڑنے کا من بنایا جا چکا ہے۔

چودھری دیوی لال کی وچار دھارا کو بڑھائینگے آگے
سرسہ(نس):انیلو سے نشکاست ایوں پورو سانسد ڈا.اجے سنگھ چوٹالا نے کہا که وہ9دسمبر کو نئی پارٹی کا گٹھن کر چو.دیوی لال کی وچار دھارا کو آگے بڑھائینگے۔ وہ سوموار کو اپنے آواس پر سمرتھکوں سے بات چیت کرنے کے بعد پترکاروں سے مکھاتب تھے۔ انیلو کے چناؤ چہن پر دعویٰ جتانے کے مدعے پر اجے چوٹالا نے کہا که انہوں نے اپنے سمرتھکوں اور کاریہ کرتاؤں کی اچھاؤں کا سمان کیا ہے اور جیند میں انکے سمرتھکوں کی پراتھمکتا الگ راجنیتک دل بنانے کی تھی,اسلئے اسے پراتھمکتا دی جائیگی۔ ایسوائییل کے مسئلے پر انہوں نے کہا که یہ ہریانہ کے کسانوں کے لئے جیونریکھا ہے اور انکے لئے جیون مرن کا پرشن ہے۔ سروپرتھم چو.دیوی لال نے ہی ایسوائییل کے لئے ہریانہ کی اور سے پنجاب کے پاس پیسہ جمع کرایا تھا اور پنجاب کے پورو مکھیہ منتری سردار پرکاش سنگھ بادل کے سمیہ میں اس پر کچھ کام بھی ہوا تھا مگر بعد کی کانگریس سرکاروں کے شاسن میں اس مدعے کو پوری طرح سے نشکریہ بنائے رکھا گیا۔ اب بھاجپا سرکار بھی مسئلے کو کورٹ میں بتاکر لوگوں کے ساتھ چھل کر رہی ہے۔

‘بلو تیری بھاونا آہت ہوئی,معافی مانگتا ہوں,من سے نہیں لگانا’
حصار(ہپر):کاریہ کرتاؤں دوارہ بلو(ابھے سنگھ چوٹالا)کے سمبندھ میں جب نکاراتمک بیان دیئے گئے تو میں نے اپنے لوگوں کو پابند کیا که نہ میرے پریوار کے پتی اور نہ میری پارٹی کے پرتی کچھ بولنا ہے,ان باتوں کو میں برداشت نہیں کرونگا۔ پورو سانسد اجے چوٹالا نے یہ بات کہی۔ انہوں نے کہا   پھر بھی تیری(ابھے چوٹالا)بھاونا آہت ہوئی ہے تو تو مجھ سے چھوٹا ہے اور چھوٹا ہی رہیگا لیکن میں چرن چھوکر بھی معافی مانگتا ہوں,اس بات کو من سے نہ لگانا۔ سوموار کو سرسہ سے دہلی جاتے سمیہ حصار میں ورکروں کے پریوارک کاریہ کرم میں شامل ہونے کے دوران اجے چوٹالا نے یہ بات کہی۔ ابھے سنگھ کے اس بیان جسمیں انہوں نے کہا تھا که کھانا پہلے بھی بھائی(اجے چوٹالا)کے گھر سے آتا تھا اور اب بھی آئیگا تو بھائی کے گھر کا ہی کھاؤنگا,پر اجے نے کہا که ابھے کی بھابھی اسکو پہلے کی ہی طرح کھانا بناکر بھیجیگی۔ اسکے ساتھ ہی انہوں نے کہا که جھنڈا,ڈنڈا اور چشمے کا نشان میں نے اپنے اجیج ابھے سنگھ کے سپرد کر دیا ہے اور دشینت آپ لوگوں کو سونپ رہا ہوں۔ ساتھ ہی ابھے سنگھ چوٹالا پر کٹاکش کرتے ہوئے کہا که جھنڈا,ڈنڈا اور چشمے کا نشان سنبھالنے کی شمتا ہونی چاہئیے,ایسا نہ ہو که کچھ ماہ بعد اسکے آس پاس چار لوگ بھی دکھائی نہ دیں۔ انہوں نے کہا که چودھری دیوی لال نے ایک بات سمجھائی ہے که لوکتنتر میں جن شکتی ہی سب سے بڑی شکتی ہے اور یہی بات اوم پرکاش چوٹالا جی کہتے ہیں۔ جب جن شکتی ٹھان لے تو آسمان سے تارے توڑکر آپکے قدموں پر ڈال سکتی ہے۔


Comments Off onسانسد دشینت کے حوالے ہوگی کمان,نام جننایک جنتا دل ہوگا
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

سماچار میں حال لوکپریہ

Powered by : Mediology Software Pvt Ltd.
Web Tranliteration/Translation