Loading...
دینک ٹربیون» News 200کلومیٹر پورے ہوتے ہی بسوں کو لگ رہے بریک,چنڈیگڑھ آنا ہو گیا مشکل-دینک ٹربیون

ہریانہ میں ایمس کے لئے جگی امید !    نریکشن کرنے گئی بیڈیپیؤ ٹیم کے ساتھ کی ہاتھاپائی !    نقلی سونا دیکر ٹھگے ساڑھے4لاکھ !    ہوٹل سے ایک ایک کر نکل رہے بھاجپا ودھایک !    آکروشت ودیارتھیوں نے لگایا جام !    سوہنا میں کمرے میں بند ملے بچے,ماں لاپتہ !    ادھک وصولی پر کورٹ کا کھٹکھٹایا دوار !    کھیلو انڈیا ہاکی میں کروکشیتر کے کھلاڑیوں کا دھمال !    راجستھان رایلس کے مالک بیچینگے حصے داری !    انجیکشن کا استعمال کرنے والے کھلاڑی پر2سال کے پرتیبندھ کا پرستاؤ !    

200کلومیٹر پورے ہوتے ہی بسوں کو لگ رہے بریک,چنڈیگڑھ آنا ہو گیا مشکل

Posted On November - 19 - 2018

چنڈیگڑھ, 19نومبر(ٹرنیو)
پردیش سرکار اور ہریانہ روڈ ویز کرمیوں کی آپسی کھینچ تان کا کھامیاجا عام جنتا کو بھگتنا پڑ رہا ہے۔ بیشک ہڑتال ختم ہو گئی ہو,لیکن یاتریوں کی سمسیائیں کم ہونے کا نام نہیں لے رہی ہے۔ سرکار دوارہ کچھ دن پہلے روڈ ویز چالکوں اور پرچالکوں کا اوور ٹائم بند کرنے سے وواد اور بڑھ گیا ہے۔ پردیش کے کسی بھی ضلعے سے چنڈیگڑھ آنے والی بسوں میں40پرتیشت کی کمی آئی ہے۔ اسکا زیادہ اثر200کلیمیٹر سے زیادہ دوری والے روٹوں پر پڑا ہے۔ حصار,سرسہ,فتح آباد,پلول,فریدآباد,نارنول,نونہ,بھوانی,روہتک,جھجر سے چنڈیگڑھ آنے والے روٹوں پر بسیں کم ہو گئی ہے۔ اس سے یاتریوں کو کافی پریشانی ہو رہی ہے۔ پہلے جو گاڑیاں600کلومیٹر کی دوری روزانہ تے کرتی تھی اب وہ40تک ہی سمٹ گئی ہے۔ سرکار کے آدیش ملنے کے بعد روڈ ویز ادھیکاریوں نے200کلومیٹر سے زیادہ دوری سے بسوں کو ہٹا لیا ہے۔ رات کے سمیہ چنڈیگڑھ سے دہلی اور حصار جانے والے یاتری بھٹک رہے ہیں اور دوسرے راجیوں کی بسوں کا سہارا لے رہے ہیں۔
حصار سے چنڈیگڑھ گئی صرف2بسیں
حصار(ہپر) :حصار سے سوموار کو چنڈیگڑھ کے لئے کیول2ہی بسیں آئی۔ اس وجہ سے یاتریوں کو بسیں بدل کر آنا پڑ رہا ہے۔ حصار سے کیول کیتھل تک بس چلائی جا رہی ہے۔ کیتھل سے لوگوں کو دوسری بس میں بیٹھ کر چنڈیگڑھ آنا پڑ رہا ہے۔ حصار سے سوموار کو چنڈیگڑھ کے لئے صبح کیول وہ دو بسیں ہی گئی,جن کی آن لائن بکنگ ہو گئی تھی۔

لوہارو میں سوموار کو بسوں کی مانگ کو لیکر ایس ڈی ایم کو گیاپن سونپتے کالج کے ودیارتھی۔-نس

ڈرائیور بولے8گھنٹے ہو گئے پورے اب نہیں چلائینگے بس
لوہارو(نس) :اوور ٹائم بند کئے جانے کا سب سے زیادہ اثر چھاتروں پر پڑا ہے۔ لوہارو بس اڈے سے جب چھاتراؤں کو بس نہیں ملی تو انہوں نے ہنگامہ کر دیا۔ آشا ورکر یونین کی جلا پردھان کملیش کے نیترتو میں بس سٹینڈ کا گیٹ بند کر دیا۔ سوچنا ملنے پر ایس ایچ او موقعے پر پہنچے اور گیٹ کو کھلوایا۔ پولیس کے موقعے پر پہنچنے پر چھاتراؤں نے بتایا که ڈرائیور ان سے کہتے ہیں که8گھنٹے پورے ہو چکے ہیں,اب بس نہیں چلائینگے۔ اس سے انہیں کافی پریشانی ہو رہی ہے۔ اس سمبندھ میں چھاتراؤں نے ایس ڈی ایم آفس میں گیاپن بھی سونپا۔
18ہزار چالکپرچالکوں کی بھرتی کرے سرکار
روہتک(نس) :ہریانہ روڈ ویز ورکرس یونین نے راجیہ سرکار پر مانگوں کی ان دیکھی کا آروپ لگاتے ہوئے کہا که سرکار مکھیہ مدعوں سے دھیان بھٹکا کر کرمچاریوں کو گمراہ کر رہی ہے اور پرائیویٹ بسیں ٹھیکے پر لیکر وبھاگ کو نجیکرن کی طرف دھکیل رہی ہے۔ سوموار کو ہریانہ روڈ ویز ورکرس یونین کی بیٹھک پردیش ادھیکش اندر سنگھ بدھانا کی ادھیکشتا میں ہوئی۔ انہوں نے کہا که پردیش سرکار نے720پرائیویٹ بسیں ٹھیکے پر لینے کے خلاف چل رہے آندولن سے دھیان ہٹانے کے لئے روڈ ویز کرمچاریوں کا اوور ٹائم سماپت کیا ہے۔ جس سے روہتک سے جے پور,کوٹہ,اجمیر,آگرہ,متھرا,بلندشہر,بریلی,ہری دوار,دیہرادون,چنڈیگڑھ,کٹرا آدی روٹ پر بسیں نہ چلنے سے وبھاگ کی چھوی خراب ہو رہی ہے۔ دہلی سے سرسہ و گرگرام سے سرسہ جیسے مارگوں پر بھی یاتریوں کو بسیں بدلنی پڑ رہی ہیں۔ روڈ ویز کرمچاری12سے18گھنٹے ڈیوٹی کرکے یاتریوں کو انکے گنتویہ ستھان پر پہنچاتے ہیں,لیکن سرکار نے اوور ٹائم سماپت کرنے کا پتر جاری کرکے یاتریوں کے لئے بھاری پریشانی کھڑی کر دی ہے۔ انہوں نے کہا که اوور ٹائم سماپت کرنے کے لئے ورتمان بسوں کو چلانے کے لئے کم سے کم18ہزار چالکپرچالکوں کی بھرتی کرنا ضروری ہے۔ روڈ ویز کرمچاری29نومبر کو ہائیکورٹ میں اپنا پکش رکھینگے۔
سٹاف کی کمی کا بہانہ نہیں چلیگا
ہریانہ راجیہ پروہن ندیشک نے سبھی روڈ ویز مہاپربندھکوں کو ترنت پربھاؤ سے سبھی کرمچاریوں کا اوور ٹائم بند کرنے کے نردیش دیئے تھے۔ الیکھنیہ ہے که لمبے روٹوں پر چلنے والے چالک پرچالک ہر مہینے30-40ہزار رپئے اوور ٹائم بنا ہے۔ ندیشک کی اور سے جاری لکھت آدیش میں پروہن وبھاگ کے خرچوں میں کٹوتی کا حوالہ دیتے ہوئے صاف کہا گیا ہے که کسی چالک پرچالک سے سپتاہ میں48گھنٹے سے ادھک کی ڈیوٹی نہیں لی جائے۔ اگر کوئی مہاپربندھک کرمچاریوں کو اوور ٹائم کراتا ہے تو اسکی بھرپائی ڈیوٹی سیکشن,ٹریفک منیجر اور مہاپربندھک کے ویتن سے کی جائیگی۔ ساتھ ہی چیتاونی دی گئی ہے که سٹاف کی کمی کا بہانہ نہیں چلیگا۔
عام جنتا بھگت رہی کھمیاجا
حصار(ہپر):ہریانہ روڈ ویز سنیکت کرمچاری سنگھ کے راجیہ پردھان دلبیر کر مارا نے کہا که روڈ ویز کرمیوں کی ہڑتال کی سپھلتا سے پردیش سرکار ایوں اچادھکاریوں میں بھاری بوکھلاہٹ ہے۔ اسی کے چلتے وبھاگ کے اچادھکاریوں نے اب کرمچاریوں کا اوور ٹائم سماپت کرنے کے نام پر عام جنتا کو پریشان کرنا شروع کر دیا ہے۔ بنا ویوستھا آنن پھانن میں جاری کیے گئے اوور ٹائم کاٹنے کے آدیشوں کا عام جنتا کو کھامیاجا بھگتنا پڑ رہا ہے
سرکار کر رہی سوتیلا ویوہار
ہریانہ روڈ ویز چالک سنگھ کے پردیش ادھیکش آنند شرما کا کہنا ہے که ڈرائیور اور کنڈکٹر12سے14گھنٹے تک بس چلاکر یاتریوں کو انکے گھر تک پہنچا رہے تھے۔ اسکے باوجود سرکار انکے ساتھ غلط ویوہار کر رہی ہے۔ یدی سرکار چالکوں,پرچالکوں سے8گھنٹے ڈیوٹی لینا چاہتی ہے تو ترنت15ہزار کرمچاریوں کی بھرتی کرے۔ ایسا نہیں ہوتا تو آمجن پریشان ہوگا۔


Comments Off on 200کلومیٹر پورے ہوتے ہی بسوں کو لگ رہے بریک,چنڈیگڑھ آنا ہو گیا مشکل
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

سماچار میں حال لوکپریہ

Powered by : Mediology Software Pvt Ltd.
Web Tranliteration/Translation