Loading...
دینک ٹربیون» Newsکلیان سنگھ کے وکیل رہے جسٹس للت سنوائی سے ہٹے-دینک ٹربیون

‘سروشریشٹھ گیندبازی کے ساتھ وشوکپ میں اتریگا بھارت’ !    پرجائڈنگ ادھیکاری,پولیس پارٹی کو بدلہ !    تازگی اور سپھورت کے لئے ماکٹیل !    بنیں پریوار کی کاؤنسلر !    بچوں کے ساتھ مضبوط کریں رشتہ !    اب کی گرمیوں میں کچھ نیا سا !    پرانی پستکوں کا مول !    ٹال مٹول !    ماں,میں اب سکول آؤنگا !    کنیا بھرون ہتیا قانون !    

کلیان سنگھ کے وکیل رہے جسٹس للت سنوائی سے ہٹے

Posted On January - 11 - 2019

نئی دہلی میں برہسپت وار کو سپریم کورٹ کے باہر نعرےبازی کرتے وبھن ہندو سنگٹھنوں کے لوگ۔–مانس رنجن بھئی

نئی دہلی, 10جنوری(ایجینسی)
رامجنم بھومی بابری مسجد معاملے کی سنوائی کے لئے گٹھت سپریم کورٹ کی5سدسیہ سنودھان پیٹھ کے جسٹس ادے یو للت نے برہسپت وار کو خود کو اس سے الگ کر لیا۔ اس کارن سنوائی شروع نہیں ہو سکی۔ عدالت اب29جنوری سے سنوائی کے لئے نئی سنودھان پیٹھ گٹھت کریگی۔
بھارت کے چیف جسٹس(سیجیائی)رنجن گوگوئی کی ادھیکشتا والی سنودھان پیٹھ صبح جیسے ہی اس معاملے کی سنوائی کے لئے ایکتر ہوئی,ایک مسلم پکشکار کی اور سے ورشٹھ ادھوکتا راجیو دھون نے کہا که جسٹس للت1994میں اترپردیش کے تتکالین مکھیہ منتری کلیان سنگھ کی اور سے پیش ہوئے تھے۔ دھون کی اس آپتی کا پیٹھ نے سنگیان لیا۔

جسٹس للت

دھون نے5سدسیہ سنودھان پیٹھ کے گٹھن پر بھی سوال اٹھایا۔ حالانکہ,چیف جسٹس نے کہا که اس معاملے کے تتھیہ,پرستھتیوں اور اسکے وشال رکارڈ کے مد نظر یہ سنودھان پیٹھ کے گٹھن کا پوری طرح اچت معاملہ ہے۔ پیٹھ نے اپنے آدیش میں کہا که شیرش عدالت کی رجسٹری سیل بند کمرے میں50سیل بند بکسوں میں رکھے رکارڈ کی جانچ کریگی۔ پیٹھ نے کہا که یہ رکارڈ بہت ہی زیادہ ہے اور کچھ دستاویز تو سنسکرت,عربی,اردو,ہندی,فارسی اور گرمکھی میں ہیں,جن کا انوواد کرانے کی آوشیکتا ہے۔ یدی آوشیک ہو تو شیرش عدالت کی رجسٹری اسکے لئے آدھکارک انووادکوں کی سیوائیں لے سکتی ہے۔


Comments Off onکلیان سنگھ کے وکیل رہے جسٹس للت سنوائی سے ہٹے
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

Powered by : Mediology Software Pvt Ltd.
Web Tranliteration/Translation