Loading...
دینک ٹربیون» Newsکسانوں کو چور نہ سمجھے سرکار:جیتیرتھ-دینک ٹربیون

اچانا تحصیل میں پٹواریوں کے16پد رقت !    گائے کے نام پر ووٹ مانگتی ہے بھاجپا,لیکن چارہ نہیں دیتی !    قرض معافی,پانی,معاوضے کی مانگ پر کسانوں کا دھرنا شروع !    مکر سنکرانتی دوسرے دن بھی شردھالوؤں نے لگائی ڈبکی !    منریگا سکیم میں ہوئی لاکھوں کی دھاندھلی !    روی شنکر پرساد کو ایمس میں بھرتی کرایا گیا !    وت سچو کو ایک ماہ کا سیوا وستار !    سجن کی یاچکا پر سی بی آئی کو نوٹس !    پردوشن دور کرنے کو کرترم بارش کی یوجنا !    پٹاخے خریدنے کے لئے دکھانا ہوگا پہچان پتر !    

کسانوں کو چور نہ سمجھے سرکار:جیتیرتھ

Posted On January - 11 - 2019

چنڈیگڑھ, 10جنوری(ٹرنیو)
رائی سے کانگریس ودھایک جیتیرتھ دحیہ نے کہا که کھٹر سرکار کسانوں کو چور سمجھ رہی ہے۔ یہی وجہ ہے روزانہ سرکار کسانوں کے ساتھ درویوہار کرنے کے لئے بیتوکے فرمان جاری کرتی ہے۔ منڈی میں آواس سے پہلے کسانوں کے لئے پنجیکرن کرا لینے کی انواریتا اسی کا پرمان ہے۔ انہوں نے کہا که ان داتا کے ساتھ اپمان کانگریس صحن نہیں کریگی۔ دحیہ یہاں پترکاروں سے بات کر رہے تھے۔ انہوں نے کہا که منڈیوں میں فصل بیچنے سے پہلے کسان کو‘میری فصل’میرا بیورا سکیم کے تحت پنجیکرن کرنا ہوگا اور اس میں آڑھتی کا بیورا زمین کے قلعہ نمبر,فرد,کھاتا نمبر,کھتونی نمبر,اسے دینا ہوگا۔ یہ کسان کے ساتھ مذاق ہے۔

انہوں نے کہا که سرکار اس فیصلے کو تنرت واپس لے,انیتھا اسے لیکر آندولن کیا جائیگا۔ انہوں نے کہا که کسان چور نہیں ہیں جو دوسروں کی فصل لاکر بیچ دینگے۔


Comments Off onکسانوں کو چور نہ سمجھے سرکار:جیتیرتھ
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

سماچار میں حال لوکپریہ

Powered by : Mediology Software Pvt Ltd.
Web Tranliteration/Translation