Loading...
دینک ٹربیون» Newsکلدیپ پردیش کانگریس کے نئے ادھیکش-دینک ٹربیون

‘سروشریشٹھ گیندبازی کے ساتھ وشوکپ میں اتریگا بھارت’ !    پرجائڈنگ ادھیکاری,پولیس پارٹی کو بدلہ !    تازگی اور سپھورت کے لئے ماکٹیل !    بنیں پریوار کی کاؤنسلر !    بچوں کے ساتھ مضبوط کریں رشتہ !    اب کی گرمیوں میں کچھ نیا سا !    پرانی پستکوں کا مول !    ٹال مٹول !    ماں,میں اب سکول آؤنگا !    کنیا بھرون ہتیا قانون !    

کلدیپ پردیش کانگریس کے نئے ادھیکش

Posted On January - 11 - 2019

شملہ, 10جنوری(نس)

کلدیپ راٹھور

کلدیپ سنگھ راٹھور ہماچل پردیش کانگریس کے نئے ادھیکش ہو نگے۔ راٹھور کو پردیش کانگریس ادھیکش بنائے جانے کو کانگریس ہائی کمان نے ہری جھنڈی دے دی ہے اور باقائدا انکے نام کی گھوشنا بھی کر دی ہے۔ پارٹی کے راشٹریہ مہاسچو اشوک گہلوت دوارہ آج جاری بیان میں کہا گیا ہے که پارٹی کے راشٹریہ ادھیکش راہل گاندھی نے کلدیپ سنگھ راٹھور کو ہماچل پردیش کانگریس کا نیا ادھیکش نیکت کیا ہے۔ وہ سکھوندر سنگھ سکھو کا ستھان لیں گے۔
کلدیپ سنگھ راٹھور کی پردیش کانگریس ادھیکش کے پد پر تاج پوشی کے ساتھ ہی ہماچل پردیش کانگریس میں لمبے سمیہ سے سکھوندر سنگھ سکھو کو اس پد سے ہٹانے کی ویربھدر سنگھ خیمے کی مہم سرے چڑھ گئی ہے اور کانگریس میں ستا پرورتن ہو گیا ہے۔
سوتروں کے مطابق کلدیپ سنگھ راٹھور کو پردیش کانگریس ادھیکش بنانے کی ویربھدر سنگھ خیمہ بھی لابنگ کر رہا تھا اور اسی کے چلتے راٹھور کچھ دن پورو ویربھدر سنگھ سے گپ چپ ملاقات بھی کر آئے تھے۔ یہی نہیں وپکش کے نیتا مکیش اگن ہوتری بھی راٹھور کے لئے لگاتار لابنگ کر رہے تھے تاکہ سکھو کو ادھیکش پد سے ہٹایا جا سکے۔
ویربھدر سنگھ نے ودھان سبھا چناؤ سے پہلے ہی سکھو کے خلاف مورچہ کھول رکھا تھا اور نہ کیول پردیش میں بلکہ پارٹی ہائی کمان سے بھی کئی بار انہیں ہٹانے کی پیروی کی تھی۔ یہی نہیں پارٹی کے ہماچل معاملوں کی پر بھاری رجنی پاٹل کے سمکش بھی ساروجنک طور پر ویربھدر سنگھ سکھو کو ہٹانے کی وکالت کر چکے تھے۔ یہی کارن ہے که کانگریس ہائی کمان لوک سبھا چناؤ سے ٹھیک پہلے سکھو کو ہٹانے کی انکے ورودھیوں کی مانگ کو آخرکار مان لیا اور راٹھور کی تاج پوشی کر دی گئی۔
راٹھور پارٹی کے ورشٹھ نیتا آنند شرما کے کھاسمکھاس مانے جاتے ہیں۔ یہ دیگر بات ہے که پارٹی کے بھیتر راٹھور کی انیہ نیتاؤں کی تلنا میں پکڑ کافی کم ہے اور ادھیکش پد پر تاج پوشی کے بعد اب پارٹی کے ورشٹھ نیتا خاص کر سکھو کے ورودھی انہیں اپنے اشاروں پر نچا سکتے ہیں۔

ہرشوردھن سدھیر بھی تھے دوڑ میں

سکھوندر سنگھ سکھو

ہماچل پردیش کانگریس ادھیکش پد کی دوڑ میں ودھایک ہرشوردھن چوہان سہت کئی انیہ نیتا شامل تھے۔ ان میں پورو منتری سدھیر شرما,قول سنگھ ٹھاکر,گنگورام مسافر اور رام لال ٹھاکر پرمکھ تھے۔ لیکن کلدیپ سنگھ راٹھور نے ان سبھی کو پیچھے چھوڑتے ہوئے ادھیکش پد پر قبضہ جمع لیا۔ راٹھور اس سے پہلے پارٹی کے مکھیہ پروکتا,اپادھیکش اور میڈیا وبھاگ کے چیئرمین بھی رہ چکے ہیں۔

جاتے جاتے بھی کئی نیکتیاں کر گئے سکھو
ہماچل پردیش کانگریس کے نورتمان ادھیکش سکھوندر سنگھ سکھو اپنے کاریہ کال کے انتم دن بھی کئی نیکتیاں کر گئے اور کچھ کے نشکاسن بھی ردّ کر دیئے۔ آج کی گئی نیکتیوں میں سکھو نے بلاک کانگریس کمیٹی جیسنہپر کے گٹھن کو منظوری دے دی۔ پروین کمار ملہوترا کو بیسیسی جیسنہپر کا ادھیکش نیکت کیا گیا ہے۔ اسکے علاوہ کاریہ کارنی کے انیہ پدادھکاریوں اور سدسیوں کی بھی گھوشنا کر دی گئی ہے۔ سکھو نے بلاک کانگریس کمیٹی بنگانا کا انومودن کرتے ہوئے کیسی شرما کو ادھیکش بنایا ہے تتھا کاریہ کارنی کے انیہ پدادھیکاری تتھا سدسیہ بھی گھوشت کر دیئے ہیں۔ نرمنڈ بلاک کانگریس کمیٹی کی گھوشنا کرتے ہوئے لالچند مارکونی کو ادھیکش بنایا گیا ہے۔ منڈی صدر بلاک کانگریس کیٹی کی گھوشنا کرتے ہوئے امت گلیریا کو ادھیکش نیکت کیا گیا ہے۔ سکھو نے ہمیرپور ودھان سبھا شیتر سے سمبندھ رکھنے والے جگل کشور کا نشکاسن بھی ردّ کر دیا ہے۔


Comments Off onکلدیپ پردیش کانگریس کے نئے ادھیکش
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

Powered by : Mediology Software Pvt Ltd.
Web Tranliteration/Translation