Loading...
دینک ٹربیون» Newsکوٹنیتک گٹھ بندھن-دینک ٹربیون

اچانا تحصیل میں پٹواریوں کے16پد رقت !    گائے کے نام پر ووٹ مانگتی ہے بھاجپا,لیکن چارہ نہیں دیتی !    قرض معافی,پانی,معاوضے کی مانگ پر کسانوں کا دھرنا شروع !    مکر سنکرانتی دوسرے دن بھی شردھالوؤں نے لگائی ڈبکی !    منریگا سکیم میں ہوئی لاکھوں کی دھاندھلی !    روی شنکر پرساد کو ایمس میں بھرتی کرایا گیا !    وت سچو کو ایک ماہ کا سیوا وستار !    سجن کی یاچکا پر سی بی آئی کو نوٹس !    پردوشن دور کرنے کو کرترم بارش کی یوجنا !    پٹاخے خریدنے کے لئے دکھانا ہوگا پہچان پتر !    

کوٹنیتک گٹھ بندھن

Posted On January - 11 - 2019

نوسینا پرمکھوں کی بیٹھک کا فوکس چین
پہلی بار دہلی کے ستا پرتیک رایسینا حلس پر ایسی سینیہ چرچا ہوئی,جس نے ہند پرشانت شیتر کے سامرک پردشیہ کی اور سموچے وشو کا دھیان آکرشت کیا ہے۔ رایسینا ڈائلاگ میں تقریباً پانچ درجن دیشوں کے سینا پرمکھوں نے منتھن کیا۔ وشو کے5بڑے دیشوں امریکہ,آسٹریلیا,فرانس,بھارت اور جاپان کے نوسینا پرمکھوں نے حصہ لیا,جسمیں انکی چنتا کا وشیہ ہند اور پرشانت مہاساگر میں چین کی بڑھتی ہوئی طاقت کو نینترت کرنے کی نیتیوں پر نربھر رہا۔ منچ نے چین کو اشارہ کیا که انکی اگوائی میں جو4دیشوں کا گٹھ بندھن بھارت,امریکہ,جاپان اور آسٹریلیا,جسے کویڈ کہتے ہیں,نہ صرف اور سکریہ ہوگا بلکہ انکے سہیوگ کا دائرہ بھی بڑھیگا,جسمیں کچھ دوسرے اہم دیش بھی بھاگ لیں گے۔ اس منچ پر پانچویں دیش فرانس کی اپستھتی بہت مہتو رکھتی ہے۔ فرانس کے نوسینا پرمکھ ایڈمرل کرسٹوپھ پاجوک کے حساب سے پرشانت شیتر میں چین کی بڑھتی ہوئی نوسینک گتیودھیاں فرانس کی نگاہ میں ہیں۔ اس ستر میں بھارت کے نوسینا پرمکھ ایڈمرل سنیل لامبا,امریکی نوسینا کے انڈو پیسپھک کمانڈ کے کمانڈر ایڈمرل پی ایس ڈیوڈسن,جاپان کے چیف آف جوائنٹ سٹاپھ ایڈمرل کاتسوتوشی کوانو اور آسٹریلیا کے چیف آف ڈیفینس فار جنرل ایجی کیمپ بیل نے بھاگ لیا۔
دراصل,سبھی نے چین کی ہند اور پرشانت شیتر میں بڑھتی ہوئی گتیودھیوں اور انتراشٹریہ مانیہ نیموں کا النگھن کرنے کو چنتا کا وشیہ بتایا۔ امریکہ,جاپان,آسٹریلیا کے ساتھ بھارت کا نوسینا سہیوگ ایک سمان سوچ والے دیشوں کا گٹھ بندھن ہے۔ ودیش منتری سشما سوراج نے کہا که دنیا کا ہر دیش آتنکواد پر جیرو ٹالرینس اپنائے۔ پچھلے5ورشوں میں چین نے80وشال جہازوں کا بیڑا تیار کیا ہے اور شیتر میں ایک پنڈوبی تعینات کرنے کی بات بھی کہی تھی جو که چین کی منشا کو سپشٹ کرتا ہے۔ ہند و پرشانت مہاساگر ویوپارک اور یودھک درشٹی سے مہتوپورن ہے۔ کسی ایک دیش کی ایسی دعویداری وشو شانتی کے لئے خطرہ ہے,جس پر انکش لگانا اتینت آوشیک ہے۔ رایسینا ڈائلاگ کا یہ ستر اس وشیہ میں ایک گمبھیر اور مضبوط قدم ہے۔


Comments Off onکوٹنیتک گٹھ بندھن
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

سماچار میں حال لوکپریہ

Powered by : Mediology Software Pvt Ltd.
Web Tranliteration/Translation