Loading...
دینک ٹربیون» Newsکورٹ میں رام رحیم کی پیشی آج,پنجاب ہریانہ میں الرٹ-دینک ٹربیون

‘سروشریشٹھ گیندبازی کے ساتھ وشوکپ میں اتریگا بھارت’ !    پرجائڈنگ ادھیکاری,پولیس پارٹی کو بدلہ !    تازگی اور سپھورت کے لئے ماکٹیل !    بنیں پریوار کی کاؤنسلر !    بچوں کے ساتھ مضبوط کریں رشتہ !    اب کی گرمیوں میں کچھ نیا سا !    پرانی پستکوں کا مول !    ٹال مٹول !    ماں,میں اب سکول آؤنگا !    کنیا بھرون ہتیا قانون !    

کورٹ میں رام رحیم کی پیشی آج,پنجاب ہریانہ میں الرٹ

Posted On January - 11 - 2019

چنڈیگڑھ/پنچکولہ, 10جنوری(ٹرنیو/نس)
پترکار رامچندر چھترپتی ہتیا معاملے میں پنچکولہ ستھت سی بی آئی کی وشیش کورٹ شکروار کو اپنا فیصلہ سنا سکتی ہے۔ اس معاملے میں ڈیرا سچا سودا سرسہ کے پرمکھ گرمیت رام رحیم آروپی ہے۔ رام رحیم سادھویوں کے یون اتپیڑن معاملے میں روہتک کی سناریاں جیل میں بند ہے اور20سال کی سجا کاٹ رہا ہے۔ اسکی ویڈیو کانپھرینسنگ سے پیشی ہوگی۔ دونوں راجیوں میں کڑے سرکشا پربندھ کئے گئے ہیں۔ ڈیرا نامچرچا گھروں کے باہر پولیس کا پہرہ ہے۔ سناریاں جیل کے علاوہ پنچکولہ ستھت سی بی آئی کی وشیش پولیس عدالت کو پولیس چھاونی میں بدلہ جا چکا ہے۔25اگست, 2017میں سادھویوں کے یون اتپیڑن معاملے میں رام رحیم کو دوشی ٹھہرایا گیا تھا۔ اس دوران پنچکولہ میں ہنسا میں42لوگوں کی موت ہوئی تھی۔ ڈیرا پرمکھ کو پنچکولہ کورٹ میں پیش کرنے که بجائے سناریاں جیل سے ہی ویڈیو کانپھرینسنگ سے اسکی پیشی ہوگی۔ سی بی آئی کی وشیش عدالت کے جج جگدیپ سنگھ پترکار چھترپتی ہتیا معاملے میں فیصلہ سنائینگے۔ پنجاب سرکار نے مالوہ شیتر کے8ضلعوں میں سرکشا بلوں کی25کمپنیاں تعینات کی ہیں۔ یہاں بڑی سنکھیا میں ڈیرا انویائی رہتے ہیں۔ بٹھنڈہ اور مانسہ ضلعے میں بھی قریب15کمپنیوں کے1200جوان تعینات کئے گئے ہیں۔ فیروزپور,فریدکوٹ,موگا,اور پھاجلکا میں10کمپنیوں کے700جوان تعینات کئے گئے ہیں۔
سرسہ(نس) :سرسہ کے ڈیرا سچا سودا کو بھی چھاونی بنا دیا گیا ہے۔ سرکشا کے مد نظر جیند,فتح آباد و مدھبن سے جوانوں کی کمپنی مانگی گئی تھی,جوکہ سرسہ پہنچ چکی ہیں۔ سرکشا بلوں اور پولیس کے جوانوں نے وہاں پھلیگمارچ کیا۔

سب سے زیادہ سرکشاکرمی کوٹکپورا,جیتو,باگھا پرانا اور موگا میں تعینات کئے گئے ہیں۔ برنالہ میں150اترکت جوان تعینات کئے گئے ہیں,جبکہ برنالہ کے باجاکھانا روڈ اور دھنولا روڈ ستھت ڈیرے سے جڑے نامچرچا گھروں کے باہر50-50سرکشاکرمی تعینات کئے گئے ہیں۔

پنچکولہ سیل,1000پولیس کرمی تعینات
پنچکولہ ستھت سی بی آئی کی وشیش عدالت میں ابھیکتوں کی پیشی کے سمیہ پنچکولہ کو پوری طرح سیل کر دیا جائیگا۔ ڈی ایس پی کملدیپ گوئل نے بتایا که عدالت پرسر سے پورے شہر میں قریب ایک ہزار پولیس کرمی تعینات کیے گئے ہیں۔ عدالت کی اور آنے والے سبھی راستوں پر ناکیبندی کی گئی ہے۔ عدالت کے نزدیک سے جانے والے ماجری چوک روڈ سے آواجاہی بند رہیگی۔17جگہ ناکے لگائے گئے ہیں۔

بیچین رام رحیم,بیرک کی بڑھائی سرکشا
روہتک(نس) :پترکار رامچندر ہتیاکانڈ میں آنے والے فیصلے کو لیکر گرمیت رام رحیم3دن سے بیچین ہے۔ رات کو اسے نیند نہیں آ رہی۔ کھانا بھی کم کر دیا ہے۔ جیل پرشاسن نے اسکی بیرک و نگرانی بڑھا دی ہے۔ ڈاکٹروں کی ٹیم نے بھی اسکے سواستھیہ کی جانچ کی۔ حالانکہ,پرشاسن نے اسے روٹین چیک اپ بتایا۔ مکھیالیہ نے بھی جیل ادھیکاریوں سے رپورٹ طلب کی۔ برہسپت وار کو جیل پرشاسن پورے دن رام رحیم کی شکروار کو ہونے والی وڈیو کانپھریسنگ کی تیاریوں میں جٹا رہا۔

یہ ہے معاملہ
2002میں پترکار رامچندر چھترپتی کی گولی مارکر ہتیا کر دی گئی تھی۔ سادھویوں کے یون اتپیڑن کے معاملے کو انہوں نے ہی اپنے سماچار پتر میں پرکاشت کیا تھا۔ رامچندر چھترپتی کے پریوار کی اور سے گرمیت رام رحیم سہت انیہ کے خلاف ہتیا کا معاملہ درج کروایا تھا۔ نومبر 2013میں یہ معاملہ سی بی آئی کے حوالے کیا گیا تھا۔2007میں سی بی آئی نے رام رحیم کو ہتیا کی سازش رچنے کا مکھیہ آروپی مانا تھا۔


Comments Off onکورٹ میں رام رحیم کی پیشی آج,پنجاب ہریانہ میں الرٹ
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

Powered by : Mediology Software Pvt Ltd.
Web Tranliteration/Translation