Loading...
دینک ٹربیون» Newsگڑیا معاملے میں ایس پی نیگی کو فی الحال راحت نہیں-دینک ٹربیون

اچانا تحصیل میں پٹواریوں کے16پد رقت !    گائے کے نام پر ووٹ مانگتی ہے بھاجپا,لیکن چارہ نہیں دیتی !    قرض معافی,پانی,معاوضے کی مانگ پر کسانوں کا دھرنا شروع !    مکر سنکرانتی دوسرے دن بھی شردھالوؤں نے لگائی ڈبکی !    منریگا سکیم میں ہوئی لاکھوں کی دھاندھلی !    روی شنکر پرساد کو ایمس میں بھرتی کرایا گیا !    وت سچو کو ایک ماہ کا سیوا وستار !    سجن کی یاچکا پر سی بی آئی کو نوٹس !    پردوشن دور کرنے کو کرترم بارش کی یوجنا !    پٹاخے خریدنے کے لئے دکھانا ہوگا پہچان پتر !    

گڑیا معاملے میں ایس پی نیگی کو فی الحال راحت نہیں

Posted On January - 11 - 2019

شملہ, 10جنوری(نس)
کوٹکھائی گڑیا بلاتکار ایوں ہتیا معاملے کی کتھت آروپی سورج کی پولیس حراست میں ہوئی ہتیا کے معاملے میں جیل میں بند شملہ کے پورو ایس پی ڈی ڈبلیو نیگی کو فی الحال کورٹ سے کوئی راحت نہیں ملی ہے۔ نیگی کی ضمانت یاچکا پر آج ستھانیہ عدالت میں سنوائی ہوئی لیکن عدالت نے ضمانت کو لیکر کوئی فیصلہ نہیں سنایا۔ اب اس معاملے کی اگلی سنوائی11مارچ کو ہوگی۔
یاچکا پر سنوائی کے دوران سی بی آئی کے وکیل نے ضمانت کا ورودھ کیا۔ سی بی آئی کے وکیل کی دلیل تھی که اسی معاملے میں جیل میں بند پردیش پولیس کے آئی جی جہور ایچ زیدی کی ضمانت یاچکا ابھی سپریم کورٹ میں لمبت ہے,ایسے میں نیگی کو ضمانت دینا ٹھیک نہیں ہوگا۔
غورطلب ہے که نیگی16نومبر, 2017سے سورج کی حراست میں ہوئی ہتیا کے معاملے میں جیل میں بند ہیں۔ اسی معاملے میں پردیش پولیس کے آئی جی جہور زیدی,ڈی ایس پی منوج جوشی اور چھہ انیہ پولیس کرمچاری29اگست, 2017سے جیل میں بند ہیں۔ اس معاملے میں سی بی آئی نے آروپ پتر دائر کر دیا ہے اور شملہ کی وشیش سی بی آئی عدالت میں ٹرائل چل رہا ہے۔ سورج کی18جولائی, 2017کی رات کو کوٹکھائی تھانہ میں پولیس حراست میں ہتیا کر دی گئی تھی۔ اس سمیہ گڑیا بلاتکار ایوں ہتیا معاملے کی زیدی کے نیترتو میں پردیش پولیس کی ایس آئی ٹی جانچ کر رہی تھی۔


Comments Off onگڑیا معاملے میں ایس پی نیگی کو فی الحال راحت نہیں
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

سماچار میں حال لوکپریہ

Powered by : Mediology Software Pvt Ltd.
Web Tranliteration/Translation