Loading...
دینک ٹربیون» Newsگھر میں گھس کر حملہ,مہلاؤں کو کیا گھائل-دینک ٹربیون

‘سروشریشٹھ گیندبازی کے ساتھ وشوکپ میں اتریگا بھارت’ !    پرجائڈنگ ادھیکاری,پولیس پارٹی کو بدلہ !    تازگی اور سپھورت کے لئے ماکٹیل !    بنیں پریوار کی کاؤنسلر !    بچوں کے ساتھ مضبوط کریں رشتہ !    اب کی گرمیوں میں کچھ نیا سا !    پرانی پستکوں کا مول !    ٹال مٹول !    ماں,میں اب سکول آؤنگا !    کنیا بھرون ہتیا قانون !    

گھر میں گھس کر حملہ,مہلاؤں کو کیا گھائل

Posted On January - 11 - 2019

جگادھری, 10جنوری(نس)

جگادھری میں برہسپت وار کو سرکاری اسپتال میں بھرتی جھگڑے میں گھائل مہلا۔‍-نس

جگادھری کی وشو کرما کالونی ستھت ایک گھر میں غط دوس آدھا درجن کے قریب یووکوں نے جم کر مارپیٹ کی۔ کئے گئے حملے میں ساس بہو گمبھیر روپ سے گھائل ہو گئی۔ واردات کو انجام دیکر آروپی موقعے سے فرار ہو گئے۔ گمبھیر روپ گھائل مہلاؤں کو سرکاری اسپتال میں بھرتی کرایا گیا ہے۔
وشو کرما کالونی جگادھری نواسی سمرن نے بتایا که انکے گھر میں ایک کراییدار پریوار بھی رہتا ہے۔ بدھوار صبح ایک ویکتی آیا اور ان سے چندو نامک ویکتی کے بارے میں پوچھنے لگا۔ انہوں نے بتایا که یہاں پر تو چھینو نامک کراییدار رہتا ہے۔ سمرن کا آروپ ہے که اس پر اکت شخص بگڑ گیا۔ وہ جبراً کمرے میں گھس گیا۔ وہ مہلاؤں کے ساتھ گالی گلوچ کرنے لگا۔ سمرن کا آروپ ہے که اس ویکتی نے فون کر اپنے ساتھیوں کو بلا لیا۔ انہوں نے آتے ہی انکے ساتھ مارپیٹ کرنی شروع کر دی۔ اسکا آروپ ہے که انہوں نے راڈ,ڈنڈوں آدی سے حملہ کر دیا۔ حملے میں شوبھادیوی و اسکی بزرگ ساس بملا عرف کنتی گمبھیر روپ سے گھائل ہو گئیں۔ سمرن کا کہنا ہے که آروپیوں نے ایک گربھوتی مہلا کے ساتھ بھی مارپیٹ کی۔ اتنا ہی نہیں,بچے کو زمین پر پٹکنے کی دھمکی دی۔ واردات کو انجام دیکر حملہ آور بھاگ گئے۔


Comments Off onگھر میں گھس کر حملہ,مہلاؤں کو کیا گھائل
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

Powered by : Mediology Software Pvt Ltd.
Web Tranliteration/Translation