Loading...
دینک ٹربیون» Newsجیئیسٹی:چھوٹ سیما اب40لاکھ تک-دینک ٹربیون

اچانا تحصیل میں پٹواریوں کے16پد رقت !    گائے کے نام پر ووٹ مانگتی ہے بھاجپا,لیکن چارہ نہیں دیتی !    قرض معافی,پانی,معاوضے کی مانگ پر کسانوں کا دھرنا شروع !    مکر سنکرانتی دوسرے دن بھی شردھالوؤں نے لگائی ڈبکی !    منریگا سکیم میں ہوئی لاکھوں کی دھاندھلی !    روی شنکر پرساد کو ایمس میں بھرتی کرایا گیا !    وت سچو کو ایک ماہ کا سیوا وستار !    سجن کی یاچکا پر سی بی آئی کو نوٹس !    پردوشن دور کرنے کو کرترم بارش کی یوجنا !    پٹاخے خریدنے کے لئے دکھانا ہوگا پہچان پتر !    

جیئیسٹی:چھوٹ سیما اب40لاکھ تک

Posted On January - 11 - 2019

نئی دہلی, 10جنوری(ایجینسی)
چھوٹے کاروباریوں کو راحت دیتے ہوئے وستو ایوں سیوا کر(جیئیسٹی)پریشد نے برہسپت وار کو چھوٹ سیما کو بڑھاکر دوگنا کر دیا۔ جیئیسٹی چھوٹ کی یہ سیما اب40لاکھ روپے ہوگی۔ حالانکہ کیرل اور چھتیس گڑ نے اسے20لاکھ روپے ہی رکھنے پر زور دیا۔ اسلیے راجیوں کو یہ وکلپ دیا گیا ہے که وہ20لاکھ اتھوا40لاکھ میں سے کچھ بھی رکھ سکتے ہیں۔ ادھر,پورووتر راجیوں میں چھوٹ سیما کو10لاکھ روپے سے بڑھاکر20لاکھ کر دیا ہے۔
اسکے علاوہ اب ڈیڑھ کروڑ روپے تک کا کاروبار کرنے والی اکائیاں ایک پرتیشت در سے جیئیسٹی بھگتان کی کمپوجشن یوجنا کا لابھ اٹھا سکینگی۔ یہ ویوستھا ایک اپریل سے پربھاوی ہوگی۔ پہلے ایک کروڑ روپے تک کے کاروبار کو یہ سودھا پراپت تھی۔ وت منتری ارن جیٹلی نے جیئیسٹی پریشد کی بیٹھک کے بعد وستار سے جانکاری دی۔ انہوں نے بتایا که کمپوجشن یوجنا کے تحت چھوٹے ویوپاریوں کو اپنے کاروبار کے آدھار پر ایک پرتیشت کر دینا ہوتا ہے۔ ایک اپریل سے اب اس یوجنا کا لابھ ڈیڑھ کروڑ روپے تک کا کاروبار کرنے والے اٹھا سکتے ہیں۔
ریئل ایسٹیٹ و لاٹری پر منتری سموہ کریگا وچار
وت منتری ارن جیٹلی نے بتایا که ریئل ایسٹیٹ شیتر کی جیئیسٹی در تے کرنے کے مدعے پر ایک سات سدسیہ منتری سموہ بنایا گیا ہے۔ لاٹری کو جیئیسٹی کے دائرے میں لانے کے معاملے میں بھی ایک منتری سموہ وچار کریگا۔ برہسپت وار کو جیئیسٹی پریشد نے کیرل کو دو سال کے لئے راجیہ میں ایک پرتیشت‘آپدا’اپ کر لگانے کی انومتی بھی دے دی۔ کیرل میں پچھلے سال بڑی آپدا آئی تھی۔


Comments Off onجیئیسٹی:چھوٹ سیما اب40لاکھ تک
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

سماچار میں حال لوکپریہ

Powered by : Mediology Software Pvt Ltd.
Web Tranliteration/Translation