Loading...
دینک ٹربیون» Newsطالبان کے حملوں میں21پولیس کرمیوں کی موت-دینک ٹربیون

اچانا تحصیل میں پٹواریوں کے16پد رقت !    گائے کے نام پر ووٹ مانگتی ہے بھاجپا,لیکن چارہ نہیں دیتی !    قرض معافی,پانی,معاوضے کی مانگ پر کسانوں کا دھرنا شروع !    مکر سنکرانتی دوسرے دن بھی شردھالوؤں نے لگائی ڈبکی !    منریگا سکیم میں ہوئی لاکھوں کی دھاندھلی !    روی شنکر پرساد کو ایمس میں بھرتی کرایا گیا !    وت سچو کو ایک ماہ کا سیوا وستار !    سجن کی یاچکا پر سی بی آئی کو نوٹس !    پردوشن دور کرنے کو کرترم بارش کی یوجنا !    پٹاخے خریدنے کے لئے دکھانا ہوگا پہچان پتر !    

طالبان کے حملوں میں21پولیس کرمیوں کی موت

Posted On January - 11 - 2019

کابل, 10جنوری(ایپی)
افغانستان کے اتری اور پچھمی شیتر کے الگ الگ پرانتوں میں طالبان کے حملوں میں21سرکشاکرمیوں کی موت ہو گئی۔ افغانستان کے پچھمی بادگیس پرانت کے گورنر کے پروکتا جمشید شاہبی نے بتایا که بدھوار کو ودروہیوں نے چوکیوں پر حملہ کیا جسمیں چھہ پولیس کرمیوں کی موت ہو گئی۔
اتری بگلان پرانت میں کاؤنسل کے سدسیہ شمس ال حق نے بتایا که بدھوار کو ہی ستھانیہ پولیس بل کے سات سدسیہ مارے گئے۔ اتری تکھار پرانت میں,کاؤنسل کے سدسیہ روہولاہ راؤپھی نے کہا که آٹھ پولیس کرمیوں کی گولی مار کر ہتیا کر دی گئی۔ ان حملوں میں23سرکشاکرمی زخمی بھی ہوئے ہیں۔ طالبان نے ان سبھی حملوں کی ذمیداری لی ہے۔


Comments Off onطالبان کے حملوں میں21پولیس کرمیوں کی موت
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

سماچار میں حال لوکپریہ

Powered by : Mediology Software Pvt Ltd.
Web Tranliteration/Translation