Loading...
دینک ٹربیون» Newsترچھی نظر-دینک ٹربیون

اچانا تحصیل میں پٹواریوں کے16پد رقت !    گائے کے نام پر ووٹ مانگتی ہے بھاجپا,لیکن چارہ نہیں دیتی !    قرض معافی,پانی,معاوضے کی مانگ پر کسانوں کا دھرنا شروع !    مکر سنکرانتی دوسرے دن بھی شردھالوؤں نے لگائی ڈبکی !    منریگا سکیم میں ہوئی لاکھوں کی دھاندھلی !    روی شنکر پرساد کو ایمس میں بھرتی کرایا گیا !    وت سچو کو ایک ماہ کا سیوا وستار !    سجن کی یاچکا پر سی بی آئی کو نوٹس !    پردوشن دور کرنے کو کرترم بارش کی یوجنا !    پٹاخے خریدنے کے لئے دکھانا ہوگا پہچان پتر !    

ترچھی نظر

Posted On January - 11 - 2019

اگڑی پچھڑی سمرستا کھچڑی

رمیش جوشی

آج توتارام یتھاسمیہ آیا جیسے چناووں کی گھوشنا ہوتے ہی بھاوی امیدوار علاقے کی جنتا کو اس اس تیوہار کی بدھائیاں دینے لگتے ہیں یا کاریہ کال سماپتی سے پہلے بھکتجن مندر مدعا سلگا دیتے ہیں۔ توتارام نے برامدے میں سے ہی آواز لگائی ماسٹر,ابھی تو چناؤ جیتے ایک مہینہ بھی نہیں ہوا اور تو جیتے ہوئے نیتاؤں کی طرح گھر میں گھس گیا۔ ہم نے کہا ہم کھچڑی پکا رہے ہیں۔
بولا اس دیش میں سب اپنی اپنی کھچڑی ہی پکانے میں لگے ہوئے ہیں۔ امرجینسی میں کچھ دنوں جیل میں ساتھ رہ کر نیتاؤں کو ایکتا کی ضرورت انبھو ہوئی۔ انہیں لگا که کھچڑی پکائی جا سکتی ہے۔ فروری1977میں رام لیلا میدان میں‘لوکتانترک کھچڑی’کی ہنڈیا چڑھا دی گئی بانسوں پر لیکن پکنے سے پہلے ہی سب اپنے اپنے چاول دال,ہلدی,نمک اور ہنڈیا لے بھاگے۔ ہاں,اسکی آڑ میں کئی ہزار لوگ,جن میں اتر پردیش کے کچھ ہسٹریشیٹر بھی شامل ہیں,لوکتنتر سینانی کے نام کی پچیس ہزار روپیہ پینشن پیل رہے ہیں,جتنی ہمیں چالیس سال کی نوکری کے بعد مل رہی ہے۔
ایک دیش بھکت پارٹی نے پرشٹھبھومی میں رہ کر رام لیلا میدان میں بھرشٹاچار کے خلاف دھرنا دیا تو کسی نے یوگک کریا دوارہ اپنی کمپنی جمع لی تو کوئی پولٹکس میں چلا گیا اور عنہ ہجارے اپنے گاؤں رالیگن۔ لوکپال وہیں کے وہیں رامللا کی طرح ایودھیا کے آؤٹر سگنل پر۔ سو تیری کھچڑی کا بھی وہی حال ہوگا۔
ہم نے کہا ہم کوئی اپنے سوارتھ کی ویکتیگت کھچڑی تھوڑے ہی پکا رہے ہیں؟ ہم تو‘سمرستا کھچڑی’پکا رہے ہیں۔ بولا ماسٹر,یہ تو پروفیشنل چوری ہے۔ سمرستا تو ہمارا درشن ہے۔ ہمیں تو سچے دھارمک ہیں۔ تم تو دھرم نرپیکش ہو۔ تم جو چاہو پکاؤ لیکن سمرستا کھچڑی نہیں پکا سکتے۔
ہم نے کہا کسی کی بھی کھچڑی نہیں پکنے والی۔ جب تک نحت سوارتھوں کے بانسوں پر اونچی ٹنگی رہیگی تب تک پریم اور بھائی چارے کی آنچ وہاں تک پہنچے گی ہی نہیں۔ ہم نے اس کھچڑی میں سبھی دھرموں کے دال دلیہ چاول ڈالے ہیں,سبھیتا کے سبھی کیسریا لال نیلے ہر رنگ ملائے ہیں اور بنا پارٹی کے بھید بھاو کے سب آمنترت ہیں۔
ایک طرف پرہیز کرتے ہو اور دوسری طرف انہیں یہ کھچڑی بانٹنے کا ناٹک۔ ہمارے والی تو جب بن جائیگی تب برامدے میں بیٹھ کر سب کے ساتھ کھائینگےکھلائینگے۔ تبھی پتنی آئی اور بولی جب تک کھچڑی پکے,دال گلے تب تک تسلی سے چائے پیتے پیتے اور پکوڑی کھاتے کھاتے اپنے اپنے منترالیوں کا بٹوارا تو کر لو۔ سمرستا کو اصلی خطرہ تو بٹوارے کے سمیہ ہی ہوتا ہے۔


Comments Off onترچھی نظر
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

سماچار میں حال لوکپریہ

Powered by : Mediology Software Pvt Ltd.
Web Tranliteration/Translation