Loading...
دینک ٹربیون» Newsتین طلاق:ادھیادیش پھر لانے کو کیبنیٹ کی منظوری-دینک ٹربیون

اچانا تحصیل میں پٹواریوں کے16پد رقت !    گائے کے نام پر ووٹ مانگتی ہے بھاجپا,لیکن چارہ نہیں دیتی !    قرض معافی,پانی,معاوضے کی مانگ پر کسانوں کا دھرنا شروع !    مکر سنکرانتی دوسرے دن بھی شردھالوؤں نے لگائی ڈبکی !    منریگا سکیم میں ہوئی لاکھوں کی دھاندھلی !    روی شنکر پرساد کو ایمس میں بھرتی کرایا گیا !    وت سچو کو ایک ماہ کا سیوا وستار !    سجن کی یاچکا پر سی بی آئی کو نوٹس !    پردوشن دور کرنے کو کرترم بارش کی یوجنا !    پٹاخے خریدنے کے لئے دکھانا ہوگا پہچان پتر !    

تین طلاق:ادھیادیش پھر لانے کو کیبنیٹ کی منظوری

Posted On January - 11 - 2019

نئی دہلی, 10جنوری(ٹرنیو)
کیندریہ کیبنیٹ نے ایک بار میں تین طلاق کو اپرادھ گھوشت کئے جانے سے سمبندھت ادھیادیش کو پھر سے جاری کرنے کے پرستاؤ کو برہسپت وار کو منظوری پردان کر دی۔ سوتروں نے یہ جانکاری دی۔ اس سے پہلے جاری ادھیادیش کی اودھی22جنوری کو سماپت ہو رہی ہے۔ پہلا ادھیادیش پچھلے سال ستمبر میں جاری کیا گیا تھا۔ پہلے ادھیادیش کو قانون کا روپ پردان کرنے کے لئے ایک ودھیک راجیہ سبھا میں لمبت ہے جہاں وپکش اسے پارت کئے جانے کا ورودھ کر رہا ہے۔ مودی سرکار اب اسے انترم بجٹ ستر میں سنسد میں پارت کرانے کی کوشش کریگی۔ کیندریہ سنسدیہ کاریہ راجیہ منتری وجے گوئل نے برہسپت وار کو کہا کہا که سرکار تین طلاق ودھیک,ناگرکتا(سنشودھن)ودھیک سمیت انیہ ودھییکوں کو پارت کرانے کے لئے پرتیبدھ ہے۔ سانسدوں کے ہنگامے کو لیکر انہوں نے کہا که ایسے نیم بنانے کی کوشش ہو رہی ہے که سدسیوں کے ویل میں آنے پر وہ سوت: ہی سدن سے نلمبت ہو جا ئینگے۔
بہرحال,اب سرکار اسی ماہ کے انت میں ہونے جا رہے بجٹ ستر میں انترم بجٹ پیش کرنے کی تیاری میں جٹ گئی ہے۔ شیتکالین ستر میں کام کاج نراشا جنک رہا ہے۔ اس ستر میں لوک سبھا سے زیادہ ہنگامہ راجیہ سبھا میں ہوا,جبکہ اچ سدن راجیہ سبھا میں ہنگامہ ہونا بہت خراب مانا جاتا رہا ہے۔ ستر کے ہنگامیدار رہنے کو لیکر سنسدیہ کاریہ منتری نریندر سنگھ تومر نے برہسپت وار کو کہا که سنسد کو چلانے کی ذمیداری سرکار کے ساتھ وپکش کی بھی ہے۔


Comments Off onتین طلاق:ادھیادیش پھر لانے کو کیبنیٹ کی منظوری
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

سماچار میں حال لوکپریہ

Powered by : Mediology Software Pvt Ltd.
Web Tranliteration/Translation