Loading...
دینک ٹربیون» Newsدہلی میں شیلا,ہماچل میں راٹھور کو کانگریس کی کمان-دینک ٹربیون

اچانا تحصیل میں پٹواریوں کے16پد رقت !    گائے کے نام پر ووٹ مانگتی ہے بھاجپا,لیکن چارہ نہیں دیتی !    قرض معافی,پانی,معاوضے کی مانگ پر کسانوں کا دھرنا شروع !    مکر سنکرانتی دوسرے دن بھی شردھالوؤں نے لگائی ڈبکی !    منریگا سکیم میں ہوئی لاکھوں کی دھاندھلی !    روی شنکر پرساد کو ایمس میں بھرتی کرایا گیا !    وت سچو کو ایک ماہ کا سیوا وستار !    سجن کی یاچکا پر سی بی آئی کو نوٹس !    پردوشن دور کرنے کو کرترم بارش کی یوجنا !    پٹاخے خریدنے کے لئے دکھانا ہوگا پہچان پتر !    

دہلی میں شیلا,ہماچل میں راٹھور کو کانگریس کی کمان

Posted On January - 11 - 2019

نئی دہلی, 10جنوری(ٹرنیو/ایجینسی)
کانگریس ادھیکش راہل گاندھی نے پورو مکھیہ منتری شیلا دیکشت کو دہلی پردیش کانگریس کمیٹی اور کلدیپ سنگھ راٹھوڑ کو ہماچل پردیش کا ادھیکش نیکت کیا ہے۔
کانگریس کے دہلی معاملوں کے پر بھاری پی سی چاکو نے کہا, ‘پارٹی ادھیکش راہل گاندھی نے شیلا دیکشت کو دہلی پردیش کانگریس کمیٹی کا ادھیکش نیکت کیا ہے۔ ساتھ ہی دیویندر یادو,ہارن یوسف اور راجیش للوٹھیا کاریہ کاری ادھیکش ہو نگے۔’
ادھیکش کے طور پر پورو پیسیسی ادھیکش جیپی اگروال,راجیش للوٹھیا,یوگانند شاستری و دیویندر یادو کا نام بھی چرچا میں تھا۔ شیلا پہلے بھی دہلی پردیش کانگریس کمیٹی کی ادھیکش رہ چکی ہیں۔ وہ1984سے1989تک قنوج سے سانسد تھیں۔ دہلی کانگریس کے پورو ادھیکش اجے ماکن نے شیلا کو بدھائی دی ہے۔
دوسری اور کلدیپ سنگھ راٹھوڑ کو پارٹی کی ہماچل اکائی کا ادھیکش نیکت کیا گیا ہے۔ سنگٹھن مہاسچو اشوک گہلوت کے مطابق پارٹی ادھیکش نے راٹھوڑ کی نیوکتی کو سویکرتی پردان کی۔ راٹھوڑ نے سکھوندر سنگھ سکھو کا ستھان لیا ہے۔


Comments Off onدہلی میں شیلا,ہماچل میں راٹھور کو کانگریس کی کمان
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

سماچار میں حال لوکپریہ

Powered by : Mediology Software Pvt Ltd.
Web Tranliteration/Translation