Loading...
دینک ٹربیون» Newsپنت کی کیپنگ میں تکنیکی خامیاں:انجینئر-دینک ٹربیون

اچانا تحصیل میں پٹواریوں کے16پد رقت !    گائے کے نام پر ووٹ مانگتی ہے بھاجپا,لیکن چارہ نہیں دیتی !    قرض معافی,پانی,معاوضے کی مانگ پر کسانوں کا دھرنا شروع !    مکر سنکرانتی دوسرے دن بھی شردھالوؤں نے لگائی ڈبکی !    منریگا سکیم میں ہوئی لاکھوں کی دھاندھلی !    روی شنکر پرساد کو ایمس میں بھرتی کرایا گیا !    وت سچو کو ایک ماہ کا سیوا وستار !    سجن کی یاچکا پر سی بی آئی کو نوٹس !    پردوشن دور کرنے کو کرترم بارش کی یوجنا !    پٹاخے خریدنے کے لئے دکھانا ہوگا پہچان پتر !    

پنت کی کیپنگ میں تکنیکی خامیاں:انجینئر

Posted On January - 11 - 2019

ممبئی, 10جنوری(بھاشا)
رشبھ پنت نے بھلے ہی آسٹریلیا میں ایک ٹیسٹ میں11کیچ لیکر نیا ریکارڈ بنایا ہو لیکن پورو وکٹ کیپر پھاروکھ انجینئر نے کہا که اس یووا کھلاڑی کی وکیٹکیپنگ میں کچھ تکنیکی خامیاں ہیں,لیکن انہوں نے اسکی بلے باز پردرشن کی پرشنسا کی۔

انجینئر نے کہا که پنت کو دیکھ کر انہیں اپنی جوانی کے دن یاد آ گئے۔ انجینئر نے یہاں ایک کاریہ کرم کے عطر کہا, ‘اسکا طریقہ ایم ایس دھونی جیسا ہی ہے۔ لیکن اس سمیہ اسکی اتنی تعریف مت کیجیے۔ اسے پروتساہت کیجیے۔ لیکن وہ تکنیکی روپ سے صحیح نہیں ہے۔’پنت کی بلے باز سے انجینئر اتنے پربھاوت ہیں که وہ اس بات سے حیران ہیں که بھارتیہ چینکرتا انگلینڈ میں ہونے والے وشو کپ کے لئے وہ دھونی کو لیکر پنت کو کیسے چھوڑ سکتے ہیں۔

انہوں نے کہا, ‘‘سوال یہ ہے که وشو کپ کے لئے کیا آپ دھونی کو چنوگے؟ آپ پنت کو کیسے چھوڑ سکتے ہو؟ اسنے اتنا بڑھیا پردرشن کیا ہے۔کاش میں اسے اچھا وکٹ کیپر بننے کے لئے ٹپس دے پاتا۔’


Comments Off onپنت کی کیپنگ میں تکنیکی خامیاں:انجینئر
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

سماچار میں حال لوکپریہ

Powered by : Mediology Software Pvt Ltd.
Web Tranliteration/Translation