Loading...
دینک ٹربیون» Newsپاک گایلاباری کا منہ توڑ جواب-دینک ٹربیون

اچانا تحصیل میں پٹواریوں کے16پد رقت !    گائے کے نام پر ووٹ مانگتی ہے بھاجپا,لیکن چارہ نہیں دیتی !    قرض معافی,پانی,معاوضے کی مانگ پر کسانوں کا دھرنا شروع !    مکر سنکرانتی دوسرے دن بھی شردھالوؤں نے لگائی ڈبکی !    منریگا سکیم میں ہوئی لاکھوں کی دھاندھلی !    روی شنکر پرساد کو ایمس میں بھرتی کرایا گیا !    وت سچو کو ایک ماہ کا سیوا وستار !    سجن کی یاچکا پر سی بی آئی کو نوٹس !    پردوشن دور کرنے کو کرترم بارش کی یوجنا !    پٹاخے خریدنے کے لئے دکھانا ہوگا پہچان پتر !    

پاک گایلاباری کا منہ توڑ جواب

Posted On January - 11 - 2019

جموں, 10جنوری(ایجینسی)
پاکستانی سینا نے لگاتار تیسرے دن سنگھرشورام کا النگھن کرتے ہوئے جموں کشمیر کے پنچھ سیکٹر میں گولاباری کی۔ بھارتیہ بلوں نے بھی منہ توڑ جواب دیا۔ ادھیکاریوں نے بتایا, ‘پاکستانی سینا نے برہسپت وار صبح پنچھ سیکٹر میں نینترن ریکھا پر اگرم چوکیوں اور ناگریک علاقوں پر پہلے گولیاں چلائیں,پھر گولے داغے۔’انہوں نے بتایا که سنگھرش ورام النگھن میں بھارتیہ پکش کا کوئی ہتاہت نہیں ہوا۔
اس سے پہلے بدھوار کو پاکستانی سینا نے راجوری ضلعے کے نوشیرا سیکٹر میں اور منگلوار کو پنچھ ضلعے میں نینترن ریکھا پر گولاباری کی تھی۔ لگاتار فائرنگ کے کارن سیما پر ستھت گاؤوں میں رہنے والے لوگ بھے بھیت ہیں۔
اتری کمان کے پرمکھ لیفٹینینٹ جنرل رنبیر سنگھ نے سوموار کو اگرم علاقوں کا دورہ کیا تھا اور جموں ایوں راجوری ضلعوں میں سرکشا ستھتی کی سمیکشا کی تھی۔


Comments Off onپاک گایلاباری کا منہ توڑ جواب
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

سماچار میں حال لوکپریہ

Powered by : Mediology Software Pvt Ltd.
Web Tranliteration/Translation