Loading...
دینک ٹربیون» Newsپی ایم سے ملا بالی وڈ-دینک ٹربیون

‘سروشریشٹھ گیندبازی کے ساتھ وشوکپ میں اتریگا بھارت’ !    پرجائڈنگ ادھیکاری,پولیس پارٹی کو بدلہ !    تازگی اور سپھورت کے لئے ماکٹیل !    بنیں پریوار کی کاؤنسلر !    بچوں کے ساتھ مضبوط کریں رشتہ !    اب کی گرمیوں میں کچھ نیا سا !    پرانی پستکوں کا مول !    ٹال مٹول !    ماں,میں اب سکول آؤنگا !    کنیا بھرون ہتیا قانون !    

پی ایم سے ملا بالی وڈ

Posted On January - 11 - 2019

نئی دہلی/ممبئی:
رنویر سنگھ,رنبیر کپور,عالیہ بھٹ اور ورن دھون جیسے پرسدھ بالی وڈ ستارے برہسپت وار کو پردھان منتری نریندر مودی سے ملاقات کرنے کے لئے دہلی پہنچے۔ بیٹھک کے ایجنڈے کا خلاصہ نہیں کیا گیا۔ سوتروں نے بتایا که یہ بیٹھک فلم نرماتا کرن جوہر نے آیوجت کی تھی۔ فلم ادیوگ کے پرتندھی منڈل میں نردیشک روہت شیٹی اور اشونی ایر تیواری,پروڈیوسر ایکتا کپور اور مہاویر جین,ابھینیتا راج کمار راؤ,وکی کوشل,آیشمان خرانہ,سدھارتھ ملہوترا اور ابھینیتری بھومی پیڈنیکر شامل تھے۔
کچھ سپتاہ پہلے پردھان منتری نے بالی وڈ پروڈیوسروں سے ملاقات کی تھی اور ان سے فلم ادیوگ کے سامنے پیش آ رہے مدعوں پر چرچا کی تھی۔ اس بیٹھک کی سوشل میڈیا پر اس بات کو لیکر آلوچنا ہوئی تھی که پینل میں کوئی بھی مہلا نہیں تھی۔ اسکے بعد پینل میں اب عالیہ بھٹ اور بھومی پیڈنیکر کو شامل کیا گیا۔

-پریٹر


Comments Off onپی ایم سے ملا بالی وڈ
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

Powered by : Mediology Software Pvt Ltd.
Web Tranliteration/Translation