Loading...
دینک ٹربیون» Newsپی جی آئی سے پوچھا کیا شروع کر سکتے ہیں سلاٹ سسٹم-دینک ٹربیون

اچانا تحصیل میں پٹواریوں کے16پد رقت !    گائے کے نام پر ووٹ مانگتی ہے بھاجپا,لیکن چارہ نہیں دیتی !    قرض معافی,پانی,معاوضے کی مانگ پر کسانوں کا دھرنا شروع !    مکر سنکرانتی دوسرے دن بھی شردھالوؤں نے لگائی ڈبکی !    منریگا سکیم میں ہوئی لاکھوں کی دھاندھلی !    روی شنکر پرساد کو ایمس میں بھرتی کرایا گیا !    وت سچو کو ایک ماہ کا سیوا وستار !    سجن کی یاچکا پر سی بی آئی کو نوٹس !    پردوشن دور کرنے کو کرترم بارش کی یوجنا !    پٹاخے خریدنے کے لئے دکھانا ہوگا پہچان پتر !    

پی جی آئی سے پوچھا کیا شروع کر سکتے ہیں سلاٹ سسٹم

Posted On January - 11 - 2019

سوربھ ملک/ٹرنیو
چنڈیگڑھ, 10جنوری
پی جی آئی میں مریضوں کی لمبی کتارایں پر نیایک سنگیان لیتے ہوئے پنجاب ایوں ہریانہ ہائیکورٹ نے او پی ڈی کا بوجھ گھٹانے کے لئے سلاٹ سسٹم کا اپائے سجھایا ہے۔ پی جی آئی کے ندیشک یا اپندیشک(پرشاسن)کو سنوائی کے دوران موجود رہنے کاے کہتے ہوئے جسٹس راجیو شرما اور جسٹس ہرندر سنگھ سدھو کی ڈویزن بینچ نے ان سے خالی پدوں کا بیورا مانگا ہے۔ ان سے یہ بھی پوچھا گیا ہے که بھرتی پرکریا میں کتنا سمیہ لگےگا۔
کیندریہ پرشاسنک ادھکرن(کیٹ)اور انیہ کے خلاف ڈا.ویریندر سنگھ کی یاچکا پر سنوائی کے دوران جسٹس شرما نے کہا, ‘عدالت اس بات کا نیایک سنگیان لے سکتی ہے که پی جی آئی چنڈیگڑھ میں روز ہزاروں مریض آتے ہیں۔ انہیں لمبی قطاروں میں گھنٹوں کھڑے ہونا پڑتا ہے۔ ندیشک یا اپندیشک(پرشاسن)عدالت کو بتاییں که کیا او پی ڈی کا بوجھ کم کرنے کے لئے سلاٹ سسٹم شروع کیا جا سکتا ہے۔’
غور ہو که پنجاب,ہریانہ,ہماچل پردیش کے وبھن حصوں سے قریب20ہزار مریض ہر روز پی جی آئی کی او پی ڈی میں آتے ہیں۔ پی جی آئی کے کئی ڈاکٹر مریضوں کی سنکھیا سیمت کرنے کی مانگ کر رہے ہیں۔ سنستھان کے ایک وبھاگ میں سلاٹ سسٹم کو آجماکر دیکھا جا چکا ہے۔ اس میں مریضوں کے رجسٹریشن کے آدھار پر الگ الگ رنگ کی سلپ لگائی جاتی تھی۔ جیسے,پہلے100مریضوں کو ہرے رنگ کی سلپ لگاکر پہلے سلاٹ رکھا جاتا تھا۔ اسکے بعد ہر100-100کے گروپ کو الگ الگ رنگ کے آدھار پر سلاٹ میں بانٹا جاتا تھا۔ اسی آدھار پر ڈاکٹر انہیں دیکھتے تھے۔


Comments Off onپی جی آئی سے پوچھا کیا شروع کر سکتے ہیں سلاٹ سسٹم
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

سماچار میں حال لوکپریہ

Powered by : Mediology Software Pvt Ltd.
Web Tranliteration/Translation