Loading...
دینک ٹربیون» Newsپولیس نے21پی جی مالکوں پر درج کئے کیس-دینک ٹربیون

اچانا تحصیل میں پٹواریوں کے16پد رقت !    گائے کے نام پر ووٹ مانگتی ہے بھاجپا,لیکن چارہ نہیں دیتی !    قرض معافی,پانی,معاوضے کی مانگ پر کسانوں کا دھرنا شروع !    مکر سنکرانتی دوسرے دن بھی شردھالوؤں نے لگائی ڈبکی !    منریگا سکیم میں ہوئی لاکھوں کی دھاندھلی !    روی شنکر پرساد کو ایمس میں بھرتی کرایا گیا !    وت سچو کو ایک ماہ کا سیوا وستار !    سجن کی یاچکا پر سی بی آئی کو نوٹس !    پردوشن دور کرنے کو کرترم بارش کی یوجنا !    پٹاخے خریدنے کے لئے دکھانا ہوگا پہچان پتر !    

پولیس نے21پی جی مالکوں پر درج کئے کیس

Posted On January - 11 - 2019

چنڈیگڑھ/پنچکولہ, 10جنوری
یہاں وی آئی پی سیکٹروں میں لوگ دھڑلے سے پے انگ گیسٹ ہاؤس(پی جی)چلا رہے ہیں۔ مہنگے رینٹ پر رہ رہے ان گیسٹ کی ویرپھکیشن کا پولیس کو کوئی عطا پتہ بھی نہیں۔ ڈی سی مندیپ براڑ نے آدیشوں کا جب کھل کر النگھن ہونے لگا تب پولیس کی نیند ٹوٹی۔ ایک ہی رات میں ان سیکٹروں میں دبش دیکر اویدھ روپ سے کراییدار اور پے انگ گیسٹ کے نام پر چاندی کوٹ رہے ایسے21مالکوں پر کیس درج کئے۔ پنجاب یونیورسٹی کے ارد گرد بسے سینٹرل ڈوجن کے سیکٹر9, 8, 17,سیکٹر14اور10میں بنا پولیس ویرپھکیشن کے پے انگ گیسٹ اور ٹینینٹ رکھنے کا اویدھ کاروبار جوروں پر ہے۔ ایس ایس پی نلامبری جگدلے کی نگرانی میں سیکٹر3تھانہ پولیس نے ان سیکٹروں میں مکان مالکوں پر کیس درج کئے اور کئی کیئر ٹیکر کو حراست میں لیا گیا جنہیں پہچان ہونے کے بعد چھوڑ دیا گیا۔ پی جی مالکوں میں سیکٹر9سے سبودھ کمار,سیکٹر8سے رمیش چندر,سیکٹر8میں بوتھ مالک سریش کمار,سیکٹر10کے اقرار احمد, 10اے کے سنجے کمار پر کیس درج کئے۔

ان سیکٹروں میں بھی کارروائی
پولیس کے مطابق سیکٹر22,دھناس,سیکٹر7سی, 26, 28,منیماجرا میں پے انگ گیسٹ کی بھرمار ہے۔ پنجاب,ہریانہ,راجستھان اور دہلی تک کے سٹوڈینٹس پڈھائی کے لئے پے انگ گیسٹ سودھا لیتے ہیں اور مکان مالک مہنگا چارج کرتے ہیں۔ سیکٹر45,بڈریل,کجہیڈی,سیکٹر44بی اور سیکٹر56میں پولیس نے چھان بین کرتے ہوئے مالکوں سے ٹینینٹ اور پے انگ گیسٹ کے طور پر گھروں میں رہ رہے لوگوں سے پوچھ تاچھ کی۔


Comments Off onپولیس نے21پی جی مالکوں پر درج کئے کیس
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

سماچار میں حال لوکپریہ

Powered by : Mediology Software Pvt Ltd.
Web Tranliteration/Translation