Loading...
دینک ٹربیون» Newsبرفباری نے کیا بےحال-دینک ٹربیون

اچانا تحصیل میں پٹواریوں کے16پد رقت !    گائے کے نام پر ووٹ مانگتی ہے بھاجپا,لیکن چارہ نہیں دیتی !    قرض معافی,پانی,معاوضے کی مانگ پر کسانوں کا دھرنا شروع !    مکر سنکرانتی دوسرے دن بھی شردھالوؤں نے لگائی ڈبکی !    منریگا سکیم میں ہوئی لاکھوں کی دھاندھلی !    روی شنکر پرساد کو ایمس میں بھرتی کرایا گیا !    وت سچو کو ایک ماہ کا سیوا وستار !    سجن کی یاچکا پر سی بی آئی کو نوٹس !    پردوشن دور کرنے کو کرترم بارش کی یوجنا !    پٹاخے خریدنے کے لئے دکھانا ہوگا پہچان پتر !    

برفباری نے کیا بےحال

Posted On January - 11 - 2019

شملہ, 10جنوری(نس)
جنجاتیہ جلا لاحول سپتی میں پچھلے کئی دنوں سے ہو رہی برفباری سے جنجیون جہاں است ویست ہے وہیں اب لاحول گھاٹی کے لوگوں کی دقتیں موبائل فون نہ چلنے کے کارن اور بڑھ گئی ہیں۔ لاحول گھاٹی میں سردیوں کے دوران موبائل فون ہی ایک دوسرے سے جڑے رہنے کا پرمکھ مادھیم ہے لیکن گھاٹی میں بیتے تین دن سے بی ایس این ایل کی موبائل سیوائیں پوری طرح سے ٹھپ ہیں۔ اسکا کارن ہے سیٹیلائٹ کنیکشن کی خرابی اور اوئیپھسی میں کئی جگہ دقتیں آ جانا۔ ایسے میں خاص کر بی ایس این ایل کے اپبھوکتا چاہ کر بھی گھاٹی کے بھیتر بھی ایک دوسرے سے سمپرک نہیں کر پا رہے ہیں۔
غورطلب ہے که بی ایس این ایل لاحول گھاٹی میں موبائل سیوا پردان کرنے والی پرمکھ کمپنی ہے اور ادھکانش لوگوں کے پاس بی ایس این ایل کے کنیکشن ہیں۔ ایسا اسلئے بھی ہے که یہاں جن سنکھیا کم ہونے کے کارن نجی موبائل کمپنیوں نے زیادہ نویش نہیں کر رکھا ہے اور لوگ بی ایس این ایل پر ہی نربھر ہیں۔
اس بیچ,لاحول گھاٹی میں آج بھی دوپہر بعد سے رک رک کر برفباری کا سلسلہ جاری ہے۔ اس سے پوری گھاٹی کڑاکے کی شیتلہر کی چپیٹ میں ہے اور آج کی لانگ میں نیونتم تاپمان-10.2ڈگری جبکہ کلپا میں-5,منالی میں-2.6اور شملہ میں3.4ڈگری سیلسیس درج کیا گیا۔
اس بیچ,موسم وبھاگ نے11اور12جنوری کو پردیش میں ادھکانش ستھانوں پر ورشہ اور برفباری کی سنبھاونا جتائی ہے۔ وبھاگ نے12جنوری کو راجیہ کے الگ الگ ستھانوں پر بھاری برفباری اور ورشہ کی چیتاونی بھی جاری کی ہے۔


Comments Off onبرفباری نے کیا بےحال
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

سماچار میں حال لوکپریہ

Powered by : Mediology Software Pvt Ltd.
Web Tranliteration/Translation