Loading...
دینک ٹربیون» Newsبیمار مشیل مارش ون ڈے سے باہر,ٹرنر ٹیم میں-دینک ٹربیون

اچانا تحصیل میں پٹواریوں کے16پد رقت !    گائے کے نام پر ووٹ مانگتی ہے بھاجپا,لیکن چارہ نہیں دیتی !    قرض معافی,پانی,معاوضے کی مانگ پر کسانوں کا دھرنا شروع !    مکر سنکرانتی دوسرے دن بھی شردھالوؤں نے لگائی ڈبکی !    منریگا سکیم میں ہوئی لاکھوں کی دھاندھلی !    روی شنکر پرساد کو ایمس میں بھرتی کرایا گیا !    وت سچو کو ایک ماہ کا سیوا وستار !    سجن کی یاچکا پر سی بی آئی کو نوٹس !    پردوشن دور کرنے کو کرترم بارش کی یوجنا !    پٹاخے خریدنے کے لئے دکھانا ہوگا پہچان پتر !    

بیمار مشیل مارش ون ڈے سے باہر,ٹرنر ٹیم میں

Posted On January - 11 - 2019

سڈنی, 10جنوری(بھاشا)
آسٹریلیا کے آل راؤنڈر مشیل مارش بیمار ہونے کے کارن بھارت کے خلاف پہلے ایکدوسیہ میچ میں نہیں کھیل پائینگے اسلیے گھریلو ٹیم نے انکیپ کھلاڑی ایشٹن ٹرنر کو انکے کور کے طور پر ٹیم میں شامل کیا۔ مارش نے پیٹ سمبندھت سمسیا کے کارن پچھلے2دن اسپتال میں بتایے۔ کوچ جسٹن لینگر نے کہا که مارش بھارت کے خلاف شنیوار کو یہاں ہونے والے پہلے ون ڈے میں نہیں کھیلینگے اور ایڈیلیڈ میں15جنوری اور میلبرن میں18جنوری کو ہونے والے آگامی دو میچوں سے پہلے انکی ستھتی کا جایجا لیا جائیگا۔ لینگر نے کہا که25سال کے ٹرنر بگ بیش لیگ میں اچھی پھارم میں ہیں اور انہیں کور کے طور پر ٹیم میں شامل کیا جائیگا۔ انہوں نے2017میں تین ٹی20انتراشٹریہ میچ کھیلے ہیں۔

بھارت دورہ24فروری سے
آسٹریلیا کے بھارت میں سیمت اوور دورے کے پہلے میچ کی میزبانی بینگلرو کریگا جسمیں24فروری کو ٹی20انتراشٹریہ میچ کھیلا جائیگا۔ دوسرا ٹی20میچ27فروری کو وشاکھاپٹنم میں کھیلا جائیگا۔ اسکے بعد5ون ڈے ہو نگے۔ پہلا ون ڈے2مارچ کو حیدرآباد میں,اسکے بعد5مارچ کو ناگپور میں, 8مارچ رانچی, 10مارچ موہالی اور13مارچ کو نئی دہلی میں کھیلے جائیں گے۔ ٹی20میچ شام7بجے سے شروع ہو نگے۔ وہیں ون ڈے دوپہر ایک بجکر30منٹ سے شروع ہو نگے۔


Comments Off onبیمار مشیل مارش ون ڈے سے باہر,ٹرنر ٹیم میں
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

سماچار میں حال لوکپریہ

Powered by : Mediology Software Pvt Ltd.
Web Tranliteration/Translation