Loading...
دینک ٹربیون» Newsیو اے ای سے ہارا بدقسمت بھارت-دینک ٹربیون

اچانا تحصیل میں پٹواریوں کے16پد رقت !    گائے کے نام پر ووٹ مانگتی ہے بھاجپا,لیکن چارہ نہیں دیتی !    قرض معافی,پانی,معاوضے کی مانگ پر کسانوں کا دھرنا شروع !    مکر سنکرانتی دوسرے دن بھی شردھالوؤں نے لگائی ڈبکی !    منریگا سکیم میں ہوئی لاکھوں کی دھاندھلی !    روی شنکر پرساد کو ایمس میں بھرتی کرایا گیا !    وت سچو کو ایک ماہ کا سیوا وستار !    سجن کی یاچکا پر سی بی آئی کو نوٹس !    پردوشن دور کرنے کو کرترم بارش کی یوجنا !    پٹاخے خریدنے کے لئے دکھانا ہوگا پہچان پتر !    

یو اے ای سے ہارا بدقسمت بھارت

Posted On January - 11 - 2019

ایئیپھسی ایشین کپ

ابو دھابی, 10جنوری(ایجنسیاں)

ابدھابی میں برہسپت وار کو ایئیپھسی ایشیائی کپ میچ کے دوران بھارتیہ کپتان سنیل چھیتری یو اے ای کے ڈپھینڈر کو چھکاکر گول داغنے کا پریاس کرتے ہوئے۔-ایئیپھپی

ایئیپھسی ایشین کپ کے اپنے دوسرے میچ میں بھارتیہ ٹیم کو میزبان یو اے ای نے2-0سے ہرا دیا۔ مگر میچ میں جس طرح بھارت نے ااکرمن کیے اور گول بال بال بچے اس سے بھارت کو بدقسمت ہی کہا جائیگا۔ ادھر گھریلو درشکوں کی بیچ کھیل رہے یو اے ای نے درشکوں کو نراش نہیں کیا۔ حالانکہ بھارتیہ کھلاڑیوں نے انہیں پورے میچ میں اارام سے بیٹھنے نہیں دیا۔ دونوں میں سے کوئی بھی ٹیم جیتتی تو اسے انتم156میں جگہ ملنا لگ بھگ تے تھا۔ یو اے ای کے شاندار فارورڈ کے.مبارک نے بھارتیہ رکشاپنکتی کو چھکاتے ہوئے نے42ویں منٹ میں گیند گول میں ڈال دی۔ مبارک نے پیچ میں شاندار کھیل دکھایا۔ اسکے بعد بھی بھارتیہ کھلاڑی یو اے ای پر حاوی ہوتے نظر اایے۔ اسکے تھوڑی دیر بعد ہی کپتان سنیل چھیتری نے داییں چھور سے کراس شاٹ مارا مگر بدقسمتی سے گیند گول پوسٹ کے لگ بھگ3انچ کی دوری سے نکل گئی۔ پہلے ہاپھ سماپت ہونے تک بھارت ایک گول سے پچھڑا ہئا تھا۔ دوسرا ہاپھ شروع ہوتے ہی بھارتیہ کھلاڑیوں نے تیزی دکھائی۔60ویں منٹ تک بھارت نے گول داغنے کے9چانس چھوڑے وہیں یو اے ای اس سمیہ تک7چانس مس کر چکا تھا۔ بھارتیہ گول کیپر گرپریت نے میچ میں شاندار کھیل دکھایا۔73ویں منٹ میں بھارت کے بوس کو پیلا کارڈ ملا۔ اس دوران یو اے ای گول داغنے کے کافی قریب اا گیا مگر پینلٹی ایریا میں گول بال بال بچا۔ اسکے ترنت بعد75ویں منٹ میں موہمدین کا ایک شاٹ بھارتیہ گول پوسٹ سے ٹکراکر باہر نکل گیا۔80ویں منٹ میں بھارت کو گول داغنے کا اس سمیہ سنہرا موقع تھا جب گیند پینلٹی ایریا میں پہنچی مگر ستھاناپن کھلاڑی جی جے گیند نینترن میں لینے سے پہلے ہی پھسل گئے اور گول کا موقع بھی جاتا رہا۔88ویں منٹ میں علی مبکھاؤت نے دوسرا گول داگکر بھارتیہ امیدوں پر پانی پھیر دیا۔ میچ کے انجری ٹائم میں بھارت کو ایک ااکھرا موقع ملا پرنتو اس سمیہ بھی گیند گول پوسٹ سے ٹکراکر باہر نکل گئی۔
الیکھنیہ ہے که بھارت کی فیفا رینکنگ جہاں97ہے,تو وہیں یو اے ای کی رینکنگ79ویں ہے۔ اسکا ریکارڈ اور رینکنگ دونوں بھارت سے کافی ج‍یادہ بہتر ہے۔ گروپ اے میں وہ سب سے اونچی رینکنگ والی ٹیم تھی۔


Comments Off onیو اے ای سے ہارا بدقسمت بھارت
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

سماچار میں حال لوکپریہ

Powered by : Mediology Software Pvt Ltd.
Web Tranliteration/Translation