Loading...
دینک ٹربیون» Newsرندیپ کے لئے ایک منچ پر آئے کانگریس کے سبھی دگج-دینک ٹربیون

اچانا تحصیل میں پٹواریوں کے16پد رقت !    گائے کے نام پر ووٹ مانگتی ہے بھاجپا,لیکن چارہ نہیں دیتی !    قرض معافی,پانی,معاوضے کی مانگ پر کسانوں کا دھرنا شروع !    مکر سنکرانتی دوسرے دن بھی شردھالوؤں نے لگائی ڈبکی !    منریگا سکیم میں ہوئی لاکھوں کی دھاندھلی !    روی شنکر پرساد کو ایمس میں بھرتی کرایا گیا !    وت سچو کو ایک ماہ کا سیوا وستار !    سجن کی یاچکا پر سی بی آئی کو نوٹس !    پردوشن دور کرنے کو کرترم بارش کی یوجنا !    پٹاخے خریدنے کے لئے دکھانا ہوگا پہچان پتر !    

رندیپ کے لئے ایک منچ پر آئے کانگریس کے سبھی دگج

Posted On January - 11 - 2019

دلیر سنگھ/ہپر
جیند, 10جنوری
گٹوں میں بنٹے ہریانہ کانگریس کے سبھی دگج جیند اپ چناؤٔ میں پارٹی تتیاشی رندیپ سرجیوالا کے لئے برہسپت وار کو ایک منچ پر آ گئے۔ پورو مکھیہ منتری بھوپیندر سنگھ ہڈا,کانگریس پردیش ادھیکش ڈا.اشوک تنور,سیئیلپی لیڈر کرن چودھری,کماری شیلجا,کلدیپ بشنوئی,قے.اجے یادو سبھی کانگریسی دگجوں نے ایس ڈی ایم کاریالیہ پہنچ کر سرجیوالا کا نام انکن داخل کروایا۔ اس دوران سبھی نیتا ایک گاڑی میں آئے۔ نام انکن داخل کرنے کے بعد سرجیوالا نے ڈا.بھیمراو امبیڈکر کی پرتما پر مالیارپن کیا اور پھر جنسبھا میں پہنچے۔ یہاں لوگوں کے سامنے کانگریس نیتاؤں نے ایکجٹتا دکھائی۔
یہاں تک که اشوک تنور نے راہل گاندھی کے ساتھ بھوپیندر ہڈا,رندیپ سرجیوالا,کرن چودھری,کماری شیلجا و کیپٹن اجے یادو زندہ باد کے نعرے لگوایے۔ تنور نے کہا که سبھی ملکر کانگریس کو جیتاؤ,اسکے بعد جسے جو ملے,وہ لے لو۔
کانگریس نیتاؤں نے مودی و کھٹر سرکار پر تو جم کر حملہ بولا۔ اسکے ساتھ ہی15سال پہلے چوٹالا سرکار کے سمیہ ہوئے کنڈیلا کانڈ کو بھی اٹھایا۔ ہڈا نے سرجیوالا کا اپنا اجیت بتاتے ہوئے کہا که سبھی امیدوار میں رندیپ ہی قابل امیدوار ہیں۔ ہم سبھی کے کہنے پر کانگریس ادھیکش راہل گاندھی نے انہیں جیند کی جنتا کی نمائندگی کرنے بھیجا ہے۔ پورو مکھیہ منتری بھوپیندر سنگھ ہڈا نے کہا که جیند کے
اپ چناؤٔ سے پرورتن شروع ہوگا اور یہاں کانگریس کی جیت کے بعد دیش اور ہریانہ پردیش میں بھی کانگریس کی سرکار بنیگی۔ سبھی کانگریس نیتاؤں نے شہر کے مکھیہ بازار میں جلس نکالا اور ایکتا کا سندیش دیا۔

بشنوئی بنے سارتھی

کانگریس کے امیدوار رندیپ سرجییوالا برہسپت وار کو ہریانہ کانگریس کے سبھی دگجوں کو ساتھ لیکر ایس ڈی ایم کاریالیہ پہنچے اور نام انکن داخل کیا۔ اس دوران پارٹی کے ورشٹھ نیتا کلدیپ بشنوئی انکے سارتھی بنے۔ دراصل,سرجیوالا,پورو سی ایم بھوپیندر سنگھ ہڈا,کانگریس پردیش ادھیکش ڈا.اشوک تنور,سیئیلپی لیڈر کرن چودھری,کماری شیلجا و کیپٹن اجے یادو جس گاڑی میں سوار تھے,اسے کلدیپ بشنوئی چلا رہے تھے۔ نام انکن بھرنے کے بعد سرجیوالا نے کہا که اپ چناؤٔ میں اترنیے کے لئے ہائی کمان کا آدیش میرے لئے ماٹی کا قرض اتارنے کا اوسر ہے۔ یہاں کی مٹی کیے سنسکار,سننسکرتی,سیکھ اور شکشا تتھا بجرگوں دوارہ دکھایا گیا راستہ میری رگوں میں دوڑ رہا ہے۔ جیند کی دھرتی نے سدیو اتہاس رچنے کا کام کیا ہے۔ اس موقعے پر پرو.ویریندر سنگھ,گیتا بھکل,جگبیر ملک,للت ناگر,شری کرشن ہڈا,جیتیرتھ دحیہ,بچن سنگھ آریہ,کرمویر سینی,سدھیر گوتم,رمیش سینی,اشوک ملک,رندیپ سہارن,کرشن بھاردواج,اجے نین موجود تھے۔


Comments Off onرندیپ کے لئے ایک منچ پر آئے کانگریس کے سبھی دگج
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

سماچار میں حال لوکپریہ

Powered by : Mediology Software Pvt Ltd.
Web Tranliteration/Translation