Loading...
دینک ٹربیون» Newsروچک ہوا چناؤ,ہائیپروپھائل ہوگا مقابلہ-دینک ٹربیون

اچانا تحصیل میں پٹواریوں کے16پد رقت !    گائے کے نام پر ووٹ مانگتی ہے بھاجپا,لیکن چارہ نہیں دیتی !    قرض معافی,پانی,معاوضے کی مانگ پر کسانوں کا دھرنا شروع !    مکر سنکرانتی دوسرے دن بھی شردھالوؤں نے لگائی ڈبکی !    منریگا سکیم میں ہوئی لاکھوں کی دھاندھلی !    روی شنکر پرساد کو ایمس میں بھرتی کرایا گیا !    وت سچو کو ایک ماہ کا سیوا وستار !    سجن کی یاچکا پر سی بی آئی کو نوٹس !    پردوشن دور کرنے کو کرترم بارش کی یوجنا !    پٹاخے خریدنے کے لئے دکھانا ہوگا پہچان پتر !    

روچک ہوا چناؤ,ہائیپروپھائل ہوگا مقابلہ

Posted On January - 11 - 2019

دنیش بھاردواج/ٹرنیو
چنڈیگڑھ, 10جنوری
جیند اپ چناؤٔ روچک ہو گیا ہے اور ہائیپروپھائل بھی۔ کانگریس دوارہ رندیپ سنگھ سرجیوالا کو امیدوار گھوشت کرنے کے ماسٹر سٹروک کا جواب دیتے ہوئے جننایک جنتا پارٹی(جیجیپی)نے دگوجیہ سنگھ چوٹالا کو میدان میں لا کھڑا کیا ہے۔ سرجیوالا اور دگوجیہ کے آمنے سامنے آتے ہی جیند کا اپ چناؤٔ راشٹریہ راجنیتی کی سرخیوں میں آ گیا ہے۔
یہ اپ چناؤٔ ایسے موقعے پر ہو رہا ہے,جب لوک سبھا اور ودھان سبھا کے چناؤ بھی نزدیک ہیں۔ لوک سبھا چناووں کا کاریہ کرم فروری کے آخری یا مارچ کے پہلے سپتاہ میں جاری ہو سکتا ہے۔ ایسے میں لوک سبھا سے قریب دو ماہ پورو ہونے والے اس اپ چناؤٔ پر سب کی نظریں لگی ہیں۔
کانگریس ادھیکش راہل گاندھی کی ٹیم کے اہم سدسیہ سرجیوالا ابھی کیتھل سے ودھایک ہیں اور مول روپ سے جیند ضلعے کے ہی رہنے والے ہیں۔
2009کے پہلے تک سرجیوالا پریوار کا کاریہ شیتر بھی جیند جلا ہی رہا ہے۔ سرجیوالا خود جیند ضلعے کے نروانہ ودھان سبھا شیتر سے ودھایک رہے ہیں۔2008کے پرسیمن میں نروانہ رزرو ہونے کے بعد انہوں نے کیتھل کا رخ کیا۔
جیند حلقے میں جاٹ ووٹ بینک ہار جیت میں اہم بھومکا ادا کرنے والا ہے۔ سرجیوالا کے میدان میں آنے کے بعد حصار کے سانسد دشینت چوٹالا کے سامنے بھی بڑی چنوتی پیدا ہو گئی۔ دشینت کی نئی پارٹی–جیجیپی کے پاس دگوجیہ سنگھ چوٹالا کو چناؤ میدان میں اتارنے کے علاوہ کوئی وکلپ نہیں تھا۔ ان پرستھتیوں میں اگر جیجیپی کسی غیر جاٹ پر دانو کھیلتی,تو جاٹ ووٹ بینک کھسکنے کا خطرہ تھا۔
وہیں دوسری اور,ستاروڑھ بھاجپا پہلے ہی جیند سے انیلو ودھایک رہے سورگیہ ہری چند مڈڈھا کے بیٹے کرشن مڈڈھا کو چناوی میدان میں اتار چکی ہے۔ جبکہ,انیلو بسپا گٹھ بندھن نے امید ریڈھو کو چناوی رن میں اتار کر مقابلے کو اور روچک بنانے کی کوشش کی ہے۔ جیند جلا پریشد کے اپادھیکش امید ریڈھو ایک دن پہلے ہی نردلیہ پرتیاشی کے طور پر اپنا نام انکن پتر داخل کر چکے تھے۔ برہسپت وار کو نام انکن پتر داخل کرنے کے آخری دن وپکش کے نیتا ابھے سنگھ چوٹالا نے ریڈھو کو اپنا امیدوار گھوشت کر دیا۔ ریڈھو نے اب انیلو ٹکٹ پر نئے سرے سے پرچا داخل کیا ہے۔ ادھر,کروکشیتر سے بھاجپا کے باغی سانسد راج کمار سینی ونود آسری کو اپنا امیدوار بنا چکے ہیں۔

بھاجپا پرتیاشی کرشن مڈڈھا

بھاجپا بنانا چاہتی ماحول:موجودہ سرکار کا یہ پہلا اپ چناؤٔ ہے۔ عام طور پر اپ چناؤٔ کو سرکار کے پکش میں مانا جاتا ہے,لیکن جیند میں مقابلہ رومانچک ہے۔ نگر نگم میں پہلی بار میئر کے چناؤ ڈائریکٹ ہوئے اور پانچوں ہی نغموں میں بھاجپا نے جیت حاصل کی۔ اب وہ اس چناؤ کو بھی جیتنا چاہتی ہے۔

کانگریس پرتیاشی سرجیوالا

سرجیوالا کا بڑا دانو:اپ چناؤٔ میں کانگریس کے سرجیوالا نے بھی بڑا دانو کھیلا ہے۔ وہ چناؤ جیت گئے تو کانگریس کی ہوا تو بنیگی ہی,وہ مکھیہ منتری امیدوار کے روپ میں ابھرینگے۔ اگر چناؤ ہار گئے تو آنے والے سمیہ میں جاٹ ووٹ بینک پر سیدھا اثر پڑےگا۔

جیجیپی پرتیاشی دگوجیہ

جیجیپی کی اگنپریکشا:انیلو سے الگ ہوکر جننایک جنتا پارٹی بنانے والے دشینت چوٹالا کی سیدھے طور پر اگنپریکشا ہوگی۔ جیجیپی کے لئے یہ پہلا چناؤ ہوگا۔ جیند میں جو گراؤنڈ ورق ابھی تک جیجیپی کر چکی ہے,وہ دوسرے کسی دل نے نہیں کیا ہے۔ پچھلے دو ماہ میں دشینت یہاں دو بڑی ریلیاں کر چکے ہیں۔

انیلو پرتیاشی امید ریڈھو

ابھے کی پرتشٹھا داو پر:نگم چناووں میں ملی قراری شکست کے بعد انیلو بسپا گٹھ بندھن کے سامنے یہ پہلا اپ چناؤٔ ہے۔ وپکش کے نیتا ابھے چوٹالا کی پرتشٹھا دانو پر ہے,کیونکہ انہیں کی پارٹی کے ودھایک ہری چند مڈڈھا کے ندھن کے کارن اپ چناؤٔ ہو رہے ہیں۔


Comments Off onروچک ہوا چناؤ,ہائیپروپھائل ہوگا مقابلہ
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

سماچار میں حال لوکپریہ

Powered by : Mediology Software Pvt Ltd.
Web Tranliteration/Translation