Loading...
دینک ٹربیون» Newsوگیان اور متھک-دینک ٹربیون

اچانا تحصیل میں پٹواریوں کے16پد رقت !    گائے کے نام پر ووٹ مانگتی ہے بھاجپا,لیکن چارہ نہیں دیتی !    قرض معافی,پانی,معاوضے کی مانگ پر کسانوں کا دھرنا شروع !    مکر سنکرانتی دوسرے دن بھی شردھالوؤں نے لگائی ڈبکی !    منریگا سکیم میں ہوئی لاکھوں کی دھاندھلی !    روی شنکر پرساد کو ایمس میں بھرتی کرایا گیا !    وت سچو کو ایک ماہ کا سیوا وستار !    سجن کی یاچکا پر سی بی آئی کو نوٹس !    پردوشن دور کرنے کو کرترم بارش کی یوجنا !    پٹاخے خریدنے کے لئے دکھانا ہوگا پہچان پتر !    

وگیان اور متھک

Posted On January - 11 - 2019

گھال میل سے کند ہوگی نئی سوچ
دیش کے چنندہ وگیان شکشاودوں نے بھارتیہ وگیان کانگریس ایسوسی ایشن کو پتر لکھ کر106ویں وگیان کانگریس میں اویگیانک دعووں کے پرتی ورودھ جتایا ہے۔ ایسے دعووں کو ستبدھ کرنے والا و چنتاجنک بتاتے ہوئے کہا گیا ہے که اس سے وگیان و متھکوں کا گھال میل ہوتا ہے,جس سے دنیا میں بھارتیہ وگیان کی پرتشٹھا کو آنچ آتی ہے۔ وگیان کانگریس کی پرتشٹھا کا حوالہ دیتے ہوئے کہا گیا که ایسے پریاسوں سے ویشوک سطر پر بھارتیہ وگیانک پریاسوں کو ہی یہ درشٹی سے دیکھا جائیگا۔ پتر میں کہا گیا ہے که پورانک گرنتھوں کی کتھائیں کاویاتمک سوندریہ,آننددایک و نیتک مولیوں,کلپناشیلتا کی درشٹی سے اپیوگی ہو سکتی ہیں مگر ان پر ویگیانکتا کا ملمع چڑھانا اتارکک ہے۔ آگاہ کیا گیا که یہ فورم وگیانک سوچ کو بڑھاوا دینے والا ہے,بھوشیہ میں اسکا اپیوگ وگیان اور متھکوں کے گھال میل کے لئے نہ ہونے پائے۔ دراصل,پچھلے دنوں جالندھر میں سمپن وگیان کانگریس میں آندھر یونیورسٹی کے کلپتی جی.ناگیشور راؤ نے دعویٰ کیا تھا که مہابھارت میں کورووں کا جنم سٹیم سیل اور ٹیسٹ ٹیوب تکنیک سے ہوا تھا۔ بھارت میں ہزاروں سال پہلے اس تکنیک کو خوجہ گیا تھا۔
راؤ نے ساتھ ہی دعویٰ کیا که دیوتاؤں کے پاس ایسے استر یعنی گائڈیڈ مسائلیں تھیں,جو لکشیہ کو بھیدکر واپس آ جاتی تھیں۔ یہ بھی که راون کے پاس پشپک ہی نہیں, 24طرح کے ومان تھے۔ ان بیانوں کو لیکر خاصا وواد ہوا۔ اتنا ہی نہیں,البرٹ آئنسٹین و سٹیفن ہا کنگ کے بابت بھی سوال کھڑے کیے گئے۔ اسکے چلتے حال میں وگیان کانگریس ایسوسی ایشن نے  فیصلہ لیا ہے که بھوشیہ میں وکتاؤں سے انکا وکتویہ پہلے ہی لکھت میں لیا جائیگا تاکہ منچ سے کوئی ووادت وکتویہ نہ دیا جا سکے۔ وگیان شکشاودوں کا ماننا ہے که ایسے آیوجن وگیانک و تارکک چنتن کو بڑھاوا دینے والے ہونے چاہئیے۔ متھکیہ باتوں کو وگیان کے ثبوتوں کے طور پر پیش نہیں کیا جا سکتا۔  انکا نہ کوئی وگیانک آدھار ہوتا ہے اور نہ ہی وگیانک کلپنا سے انھیں صحیح سدھ کیا جا سکتا ہے۔ وہیں کچھ وگیانکوں کا دعویٰ ہے که یدی کسی سبھیتا کے پاس سٹیم سیل,ٹیسٹ ٹیوب بیبی,گائڈیڈ مسائل اور ویمانکی جیسی تکنیکیں تھیں تو اس سے سمبندھت بجلی,دھاتو وگیان اور یانترکی کے پرمان بھی تو ملنے چاہئیے۔ وگیان کا پرواہ کسی سماج میں لگاتار انت ہوتا ہے۔ آج ضرورت نئی کھوجوں کی ہے,نہ که اپنی دھروہر کا دمبھ بھرنے کی۔ ایسے پریاسوں سے متھکیہ سوندریہ بھی شین ہوتا ہے۔

 


Comments Off onوگیان اور متھک
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

سماچار میں حال لوکپریہ

Powered by : Mediology Software Pvt Ltd.
Web Tranliteration/Translation