Loading...
دینک ٹربیون» Newsسجن کمار کی اپیل پر سپریم کورٹ میں14کو سنوائی-دینک ٹربیون

اچانا تحصیل میں پٹواریوں کے16پد رقت !    گائے کے نام پر ووٹ مانگتی ہے بھاجپا,لیکن چارہ نہیں دیتی !    قرض معافی,پانی,معاوضے کی مانگ پر کسانوں کا دھرنا شروع !    مکر سنکرانتی دوسرے دن بھی شردھالوؤں نے لگائی ڈبکی !    منریگا سکیم میں ہوئی لاکھوں کی دھاندھلی !    روی شنکر پرساد کو ایمس میں بھرتی کرایا گیا !    وت سچو کو ایک ماہ کا سیوا وستار !    سجن کی یاچکا پر سی بی آئی کو نوٹس !    پردوشن دور کرنے کو کرترم بارش کی یوجنا !    پٹاخے خریدنے کے لئے دکھانا ہوگا پہچان پتر !    

سجن کمار کی اپیل پر سپریم کورٹ میں14کو سنوائی

Posted On January - 11 - 2019

نئی دہلی, 10جنوری(ایجینسی)
سپریم کورٹ سکھ ورودھی دنگوں سے جڑے ایک معاملے میں دوشی ٹھہرائے گئے پورو کانگریس نیتا سجن کمار کی اپیل پر14جنوری کو سنوائی کریگا۔ دہلی ہائیکورٹ نے1984کے سکھ ورودھی دنگوں سے جڑے ایک معاملے میں سجن کمار کو دوشی ٹھہراتے ہوئے انہیں عمر قید کی سجا سنایی ہے۔ سجن کمار نے ہائیکورٹ کے اس فیصلے کو شیرش عدالت میں چنوتی دی ہے۔
ہائیکورٹ کے فیصلے کے آلوک میں73ورشیہ کمار نے31دسمبر کو سنوائی عدالت کے سمکش آتم سمرپن کیا تھا۔ معاملے میں اپنی دوشسدھی کے بعد کمار نے کانگریس پارٹی سے استیفا دے دیا تھا۔
الیکھنیہ ہے که کمار کو دہلی کینٹونمینٹ کے راج نگر علاقے میں ایک دو نومبر1984کو پانچ سکھوں کی ہتیا اور ایک گورو دوارے میں آگ لگائے جانے کے معاملے میں دوشی قرار دیا گیا ہے۔31اکتوبر, 1984کو تتکالین پردھان منتری اندرا گاندھی کی ہتیا کے بعد سکھ ورودھی دنگے ہوئے تھے۔


Comments Off onسجن کمار کی اپیل پر سپریم کورٹ میں14کو سنوائی
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

سماچار میں حال لوکپریہ

Powered by : Mediology Software Pvt Ltd.
Web Tranliteration/Translation