Loading...
دینک ٹربیون» Newsسی بی آئی ندیشک آلوک ورما کی چھٹی-دینک ٹربیون

‘سروشریشٹھ گیندبازی کے ساتھ وشوکپ میں اتریگا بھارت’ !    پرجائڈنگ ادھیکاری,پولیس پارٹی کو بدلہ !    تازگی اور سپھورت کے لئے ماکٹیل !    بنیں پریوار کی کاؤنسلر !    بچوں کے ساتھ مضبوط کریں رشتہ !    اب کی گرمیوں میں کچھ نیا سا !    پرانی پستکوں کا مول !    ٹال مٹول !    ماں,میں اب سکول آؤنگا !    کنیا بھرون ہتیا قانون !    

سی بی آئی ندیشک آلوک ورما کی چھٹی

Posted On January - 11 - 2019

نئی دہلی, 10جنوری(ایجینسی)
سی بی آئی ندیشک آلایک ورما کو سپریم کورٹ سے ملی راحت محض2دن ہی ٹک پائی۔ برہسپت وار کو پردھان منتری نریندر مودی کی ادھیکشتا میں اچادھکار پراپت چین سمتی کی میراتھن بیٹھک کے بعد ورما کو سی بی آئی ندیشک پد سے ہٹا دیا گیا۔ ایک سرکاری آدیش میں بتایا گیا که ورما کو کیندریہ گرہ منترالیہ کے تحت دم کل سیوا,ناگریک رکشا اور ہومگارڈ مہاندیشک کے پد پر تعینات کیا گیا ہے۔ سی بی آئی کا پربھار اترکت ندیشک ایم ناگیشور راؤ کو دیا گیا ہے۔
ادھیکاریوں نے بتایا که1979بیچ کے ایجیئیمیوٹی کیڈر کے آئی پی ایس ادھیکاری ورما کو بھرشٹاچار اور کرتویہ نبھانے میں لاپرواہی کے آروپ میں پد سے ہٹایا گیا۔ اسکے ساتھ ہی ایجینسی کے اتہاس میں اس طرح کی کارروائی کا سامنا کرنے والے وہ سی بی آئی کے پہلے پرمکھ بن گئے ہیں۔ سیویسی کی رپورٹ میں ورما کے خلاف8آروپ لگائے گئے تھے۔ یہ رپورٹ اچادھکار پراپت سمتی کے سمکش رکھی گئی۔ سمتی میں لوک سبھا میں کانگریس کے نیتا ملکارجن کھڑگے اور بھارت کے چیف جسٹس رنجن گوگوئی کے پرتیندھی کے روپ میں سپریم کورٹ کے جسٹس اےکے سیکری بھی شامل تھے۔ ادھیکاریوں نے بتایا که ورما کو پد سے ہٹانے کا فیصلہ بہہ مت سے کیا گیا۔ کھڑگے نے ورودھ کیا۔
بتا دیں که کیندر سرکار نے23اکتوبر2018کو دیر رات آدیش جاری کر ورما کے ادھیکار واپس لیکر انہیں جبراً چھٹی پر بھیج دیا تھا۔ اسکے خلاف ورما سپریم کورٹ گئے تھے۔ بیتے منگلوار شیرش عدالت نے انہیں سیمت ادھیکاروں کے ساتھ سی بی آئی کے ندیشک پد پر بحال کرنے کا فیصلہ سنایا تھا۔ عدالت نے کہا تھا که سی بی آئی ندیشک کو چھٹی پر بھیجنے یا انکے ادھیکار چھیننے کے لئے بھی چین سمتی ہی انتم فیصلہ لے سکتی ہے۔ ورما نے77دن بعد بدھوار کو کاریبھار سنبھالا تھا۔
ڈر گئے ہیں پی ایم:راہل
کانگریس ادھیکش راہل گاندھی نے کہا که سی بی آئی پرمکھ آلوک ورما کو ہٹایے جانے کے بعد ٹویٹ کیا, ‘شری مودی کے دماغ میں اب ڈر سما گیا ہے۔ وہ سو نہیں سکتے۔ انہوں نے وایوسینا سے30,000کروڑ روپے چراکر انل امبانی کو دئیے ہیں۔ سی بی آئی پرمکھ آلوک ورما کو لگاتار دو بار ہٹایا جانا سپشٹ روپ سے درشاتا ہے که وہ اپنے ہی جھوٹھ میں پھنس گئے ہیں۔ ستیمیو جیتے۔’
استھانا اور انیہ کی یاچکاؤں پر فیصلہ آج
سی بی آئی کے وشیش ندیشک راکیش استھانا اور انیہ کی یاچکاؤں پر دہلی ہائیکورٹ شکروار کو فیصلہ سنا سکتا ہے۔ ان لوگوں نے رشوتکھوری کے آروپوں میں اپنے خلاف درج پراتھمکی کو ردّ کرنے کی مانگ کی ہے۔ جسٹس نجمی وجیری نے بیتی20دسمبر کو دونوں پکشوں کی دلیلیں سننے کے بعد فیصلہ سرکشت رکھ لیا تھا۔ حیدرآباد کے کاروباری ستیش بابو ثنا نے استھانا کے خلاف بھرشٹاچار,جبراً وصولی کے آروپ لگائے تھے۔ سی بی آئی کے ڈی ایس پی دیویندر کمار کے خلاف بھی پراتھمکی درج کی گئی تھی۔


Comments Off onسی بی آئی ندیشک آلوک ورما کی چھٹی
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

Powered by : Mediology Software Pvt Ltd.
Web Tranliteration/Translation