Loading...
دینک ٹربیون» Newsہڈا کو راحت,ڈھینگرا آیوگ کی رپورٹ خارج-دینک ٹربیون

‘سروشریشٹھ گیندبازی کے ساتھ وشوکپ میں اتریگا بھارت’ !    پرجائڈنگ ادھیکاری,پولیس پارٹی کو بدلہ !    تازگی اور سپھورت کے لئے ماکٹیل !    بنیں پریوار کی کاؤنسلر !    بچوں کے ساتھ مضبوط کریں رشتہ !    اب کی گرمیوں میں کچھ نیا سا !    پرانی پستکوں کا مول !    ٹال مٹول !    ماں,میں اب سکول آؤنگا !    کنیا بھرون ہتیا قانون !    

ہڈا کو راحت,ڈھینگرا آیوگ کی رپورٹ خارج

Posted On January - 11 - 2019

چنڈیگڑھ, 10جنوری(ٹرنیو)
جیند ودھان سبھا اپ چناؤٔ اور لوک سبھا چناؤ سے ٹھیک پہلے پنجاب ایوں ہریانہ ہائیکورٹ نے ہریانہ سرکار دوارہ گٹھت ڈھینگرا آیوگ کی رپورٹ کو خارج کر اسے اویدھ قرار دیا جس سے کانگریس و پورو مکھیہ منتری بھوپیندر سنگھ ہڈا کو بڑی راحت ملی ہے۔ کورٹ نے ساتھ ہی اسکے پرکاشن پر بھی روک لگا دی۔
سرکار نے مئی2015میں سونیا گاندھی کے داماد رابرٹ واڈرا سہت گوڑگاؤں بھومی سودوں کی جانچ کے لئے ڈھینگرا آیوگ کا گٹھن کیا تھا۔ اس سبندھ میں پورو مکھیہ منتری بھوپیندر سنگھ ہڈا دوارہ دائر یاچکا کا نستارن کرتے ہوئے جسٹس اجے کمار متل اور جسٹس انوپندر سنگھ گریوال کی کھنڈپیٹھ نے صاف کیا که رپورٹ کو پورو مکھیہ منتری ہڈا کے آچرن کے بارے میں کوئی مت دینا چاہئیے تھا۔ کھنڈپیٹھ نے کہا که سرکار کے پاس آیوگ بنانے کے لئے تو واجب ادیشیہ اور پریاپت سامگری تھی,جس آدھار پر یاچکاکرتا کے ایکٹ اور آچرن کے خلاف رائے بنائی گئی وہ معاملہ ایک ساروجنک مہتہ کا ہے جسکی پورن جانچ ہونا آوشیک ہے۔ کھنڈپیٹھ نے اس معاملے پر اسی یا انیہ کسی آیوگ کی کاریہ واہی کو آگے بڑھانے پر اپنی الگ رائے رکھی جسکے چلتے چیف جسٹس کرشن مراری کو اس پر‘اچت آدیشوں’کے لئے ریفر کر دیا گیا۔ اب یہ مسئلہ تیسرے جج کے پاس جائیگا اور جو بہہ مت کا نرنیہ ہوگا اسے ہی مانا جائیگا۔ معاملے کا مول ریکارڈ اور آیوگ کی رپورٹ کو سیل بند لفافے میں سرکار کو واپس کر دیا گیا۔
معاملے میں ہائیکورٹ نے کہا که ہڈا کے خلاف جانچ کے لئے آیوگ کے گٹھن میں کوئی دربھاونا نہیں تھی لیکن ہڈا کو نوٹس جاری کرنے میں پرکریاتمک انیمتتائیں تھیں۔ مہادھوکتا بلدیو راج مہاجن کے انوسار ایک جج چاہتے تھے که ہڈا کو نیا نوٹس جاری کیا جائے,دوسرے جج کی رائے تھی که ایک نیا آیوگ گٹھت کیا جائے۔


Comments Off onہڈا کو راحت,ڈھینگرا آیوگ کی رپورٹ خارج
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

Powered by : Mediology Software Pvt Ltd.
Web Tranliteration/Translation