Loading...
دینک ٹربیون» News 15گاؤوں کے وکاس کے لئے ساڑھے5کروڑ منظور-دینک ٹربیون

اچانا تحصیل میں پٹواریوں کے16پد رقت !    گائے کے نام پر ووٹ مانگتی ہے بھاجپا,لیکن چارہ نہیں دیتی !    قرض معافی,پانی,معاوضے کی مانگ پر کسانوں کا دھرنا شروع !    مکر سنکرانتی دوسرے دن بھی شردھالوؤں نے لگائی ڈبکی !    منریگا سکیم میں ہوئی لاکھوں کی دھاندھلی !    روی شنکر پرساد کو ایمس میں بھرتی کرایا گیا !    وت سچو کو ایک ماہ کا سیوا وستار !    سجن کی یاچکا پر سی بی آئی کو نوٹس !    پردوشن دور کرنے کو کرترم بارش کی یوجنا !    پٹاخے خریدنے کے لئے دکھانا ہوگا پہچان پتر !    

15گاؤوں کے وکاس کے لئے ساڑھے5کروڑ منظور

Posted On January - 11 - 2019

ٹربیون نیوز سروس
پنچکولہ, 10جنوری

پنچکولہ میں برہسپت وار کو پریس کانفرنس کو سمبودھت کرتے ودھایک گیان چند گپتا۔ ساتھ ہیں انیہ پدادھیکاری۔-ٹرنیو

ستھانیہ ودھایک ایوں مکھیہ سچیتک گیان چند گپتا کے انوسار بروالا حلقے کے15گاؤوں میں وکاس کاریوں کے لئے سرکار نے5کروڑ60لاکھ روپے کی راشی منظور کی ہے۔ یہ راشی سرپنچوں کے بینک کھاتوں میں بھیج دی گئی ہے۔ انکا دعویٰ ہے که پچھلے ساڑھے چار سال میں بھاجپا نے پنچکولہ میں جتنے وکاس کاریہ کرایے ہیں,اتنے آج تک کسی بھی پارٹی کی سرکار نے نہیں کرایے۔ شری گپتا آج یہاں پریس کانفرنس کو سمبودھت کر رہے تھے۔ اس موقعے پر پردیش اپادھیکش بنتو کٹاریہ,جلا ادھیکش دیپک شرما,مہا منتری ہریندر ملک,پورو میئر بی بی سنگھل آدی موجود تھے۔ شری گپتا کے انوسار اکت راشی بٹوال,ڈھنڈارو,شیامٹو,ٹبی,سندرپر,بھگوانپرا,رہوڑ,بروالا,بتوڑ,بنگا,بھریلی,کھیتپرالی,نیا گاؤں,بروالا ناندلا اور کامی کے لئے منظور کی گئی ہے۔
شہر میں راؤنڈ اباؤٹس کے نرمان میں دھاندھلی سمبندھی پرشن پر انہوں نے کہا که بھرشٹاچار کی جو بھی شکایت ملتی ہے اس پر کارروائی کی جاتی ہے۔ دوشی پائے جانے پر نیم انوسار کارروائی کی جائیگی۔ انہوں نے بتایا که سیکٹر20میں انڈر پاس کے لئے کمیٹی نے رپورٹ پی ڈبلیو ڈی کو سونپ دی ہے۔ اب اینئیچئیائی کے ساتھ ملکر سبھی بادھاؤں کو دور کیا جائیگا۔ ودھایک نے کہا که کانگریس نے جیند میں رندیپ سرجیوالا کو ٹکٹ دیکر لوکتنتر کی ہتیا کا پریاس کیا ہے۔ وہ پہلے ہی ودھایک ہے۔ جیتنے کی ستھتی میں انہیں ایک سیٹ سے استیفا دینا پڑےگا۔

شلانیاس10دن کے بھیتر
ودھایک گپتا کے انوسار سات پریوجناؤں کا شلانیاس اتھوا ادگھاٹن دس دن کے بھیتر مکھیہ منتری منوہر لال دوارہ کیا جائیگا۔ جن پریوجناؤں کا شلانیاس کیا جائیگا انمیں سیکٹر19میں30کروڑ50لاکھ کی لاگت سے بننے والے آراو بی,سوپھٹوییر ٹاؤن پارک,منسا دیوی میں سنسکرت مہاودیالیہ,غریبوں کے لئے6ہزار پھلیٹس کا نرمان,سیکٹر ایک میں میوزیم اور نگم کاریالیہ کا نیا بھون شامل ہیں۔ مکھیہ منتری26کروڑ کی لاگت سے بنے پی ڈبلیو ڈی ریسٹ ہاؤس کا ادگھاٹن بھی کرینگے۔


Comments Off on 15گاؤوں کے وکاس کے لئے ساڑھے5کروڑ منظور
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

سماچار میں حال لوکپریہ

Powered by : Mediology Software Pvt Ltd.
Web Tranliteration/Translation