Loading...
دینک ٹربیون» Newsاب کی بار3دن بعد آئیگا مانسون-دینک ٹربیون

راج مستری کی بیٹی کو راجیہ میں8واں,ضلعے میں تیسرا ستھان !    سنگاپور سے ووٹ ڈالنے بھارت آیا این آر آئی پریوار !    زیادہ تر ایگجٹ پول میں پھر مودی سرکار !    راشٹرپتی سے سمانت نیہا نے چھیڑی پانی بچانے کی مہم !    ایکدا !    بھدرواہ جانچ کے آدیش,کرفیو جاری !    ‘جج کے خلاف مہابھیوگ,سانسد کا نام نہیں بتا سکتے’ !    یوجیسی:یون اتپیڑن کے آنکڑے بتاییں !    دیش کی گوشالاؤں میں گؤئیں گہرے دباوٴ میں !    اندور میں بھاجپا کاریہ کرتا کی ہتیا !    

اب کی بار3دن بعد آئیگا مانسون

Posted On May - 15 - 2019

نئی دہلی, 14مئی(ایجینسی)
مانسون اس بار تین دن بعد دستک دیگا۔ عام طور پر پہلی جون کو کیرل تٹ پر پہنچنے والا مانسون اس بار4جون کو پہنچیگا۔ موسم کی بھوشیہ وانی کرنے والی نجی کمپنی سکائیمیٹ نے منگلوار کو کہا که کیرل میں4جون کو مانسون دستک دے سکتا ہے,جو دیش میں بارش کے موسم کی آدھکارک شروعات ہوگی۔ کہا گیا که دیش بھر میں مانسون‘سامانیہ سے کم’رہیگا۔
سکائیمیٹ کے سی ای او جتن سنگھ نے کہا, ‘انڈمان اور نکوبار دیپ سموہ میں مانسون22مئی کو پہنچیگا۔’انہوں نے کہا, ‘اس موسم میں سبھی چار شیتروں میں سامانیہ سے کم بارش ہونے جا رہی ہے۔ پورو اور پورووتر بھارت تتھا مدھیہ حصے بارش کے معاملے میں اتر پچھم بھارت اور دکشنی پرایدویپ سے خراب ستھتی میں رہینگے۔ مانسون کی شروعات چار جون کے آس پاس ہوگی۔ مانسون کا شروعاتی چرن دھیما ہونے جا رہا ہے۔’
کہا گیا که بارش کے سامانیہ سے کم ہونے کی امید55پرتیشت ہے جس کا ال نینو پر پربھاؤ پڑےگا۔ اسکے انوسار,سبھی اتر بھارت راجیوں والے اتر پچھم بھارت میں لانگ پیریڈ ایوریج(ایلپیئے)کی96پرتیشت بارش ہوگی جو که سامانیہ اور سامانیہ سے کم بارش کی شرینی میں آتا ہے۔ سکائیمیٹ نے کہا که پہاڑی راجیوں جموں کشمیر,ہماچل پردیش اور اتراکھنڈ میں میدانی راجیوں پنجاب,ہریانہ,راجستھان اور دہلی این سی آر کے مقابلے زیادہ بارش ہونے کی سنبھاونا ہے۔ مدھیہ بھارت میں ایلپیئے کے91فیصدی تک بارش ہونے کی سنبھاونا ہے۔
بتایا که ودربھ,مراٹھاواڑا,پچھم مدھیہ پردیش اور گجرات میں بارش سامانیہ سے بہت کم رہیگی۔ اس سے ستھتی اور بگڑ سکتی ہے کیونکہ مراٹھاواڈا اور گجرات کے کئی حصے سوکھے جیسے حالات سے جوجھ رہے ہیں۔ انکے مطابق, ‘کیرل اور تٹیہ کرناٹک میں بہتر بارش ہونے کا انومان ہے۔’

ہماچل میں پانی برسا

شملہ میں منگلوار کو بارش کے بعد کا نظارہ۔–ایئیپھپی

شملہ :منگلوار کو ہماچل پردیش کے کئی علاقوں اور آس پاس بارش اور اولاورشٹی ہوئی۔ اسکا کارن پچھمی وکشوبھ بتایا جا رہا ہے۔ موسم کے جانکاروں کا کہنا ہے که پچھلے کئی دنوں سے علاقے میں آندھی اور بادلوں کا جھرمٹ بن رہا تھا۔ پرنام سوروپ کئی علاقوں میں بارش ہوئی۔


Comments Off onاب کی بار3دن بعد آئیگا مانسون
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

Powered by : Mediology Software Pvt Ltd.
Web Tranliteration/Translation