Loading...
دینک ٹربیون» Newsاب گروپ سی سے ایچسیئیس کے لئے ہوگا ٹیسٹ,انٹرویو-دینک ٹربیون

راج مستری کی بیٹی کو راجیہ میں8واں,ضلعے میں تیسرا ستھان !    سنگاپور سے ووٹ ڈالنے بھارت آیا این آر آئی پریوار !    زیادہ تر ایگجٹ پول میں پھر مودی سرکار !    راشٹرپتی سے سمانت نیہا نے چھیڑی پانی بچانے کی مہم !    ایکدا !    بھدرواہ جانچ کے آدیش,کرفیو جاری !    ‘جج کے خلاف مہابھیوگ,سانسد کا نام نہیں بتا سکتے’ !    یوجیسی:یون اتپیڑن کے آنکڑے بتاییں !    دیش کی گوشالاؤں میں گؤئیں گہرے دباوٴ میں !    اندور میں بھاجپا کاریہ کرتا کی ہتیا !    

اب گروپ سی سے ایچسیئیس کے لئے ہوگا ٹیسٹ,انٹرویو

Posted On May - 15 - 2019

پردیپ شرما/ٹرنیو
چنڈیگڑھ, 14مئی
ہریانہ سرکار گروپ سی سٹاف سے پدونت ہوکر ایچسیئیس بننے کے لئے نیا سلیکشن پروسیس اپنانے جا رہی ہے جسکے تحت پوری پرکریا کو پاردرشی بنانے کے لئے ٹیسٹ اور انٹرویو لیا جائیگا تاکہ بھائیبھتیجاواد کے آروپوں سے بچا جا سکے۔
گروپ سی سے ایچسیئیس بنانے کو لیکر اکثر آروپ لگتے رہتے ہیں که منتری و نوکراشاہ اپنے پربھاؤ کا استعمال کرتے ہیں اور اپنے چہیتوں کو نام انکت کرا لیتے ہیں۔ اب ایچپیئیسسی پہلے آویدن مانگیگی پھر وبھن وبھاگوں کے یوگیہ ابھیرتھیوں کا سکریننگ ٹیسٹ لیگی۔ لکھت پریکشا میں سائنس,کرنٹ اپھییرس,کلچر,راجنیتی اور ہریانہ کی ارتھویوستھا کے علاوہ پرارمبھک انگریزی گیان کے سوال شامل ہو نگے۔ سوتروں کے انوسار سکریننگ ٹیسٹ کے بعد آیوگ تین گنا ابھیرتھیوں کی سوچی انٹرویو کے لئے تیار کریگا۔ پھر انتم چین سکریننگ ٹیسٹ,انٹرویو اور ایسیار,انبھو اور پردرشن کے آدھار پر ہوگا۔


Comments Off onاب گروپ سی سے ایچسیئیس کے لئے ہوگا ٹیسٹ,انٹرویو
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

Powered by : Mediology Software Pvt Ltd.
Web Tranliteration/Translation