Loading...
دینک ٹربیون» Newsایر کی'نیچ'ٹپنی پر سنگرام-دینک ٹربیون

راج مستری کی بیٹی کو راجیہ میں8واں,ضلعے میں تیسرا ستھان !    سنگاپور سے ووٹ ڈالنے بھارت آیا این آر آئی پریوار !    زیادہ تر ایگجٹ پول میں پھر مودی سرکار !    راشٹرپتی سے سمانت نیہا نے چھیڑی پانی بچانے کی مہم !    ایکدا !    بھدرواہ جانچ کے آدیش,کرفیو جاری !    ‘جج کے خلاف مہابھیوگ,سانسد کا نام نہیں بتا سکتے’ !    یوجیسی:یون اتپیڑن کے آنکڑے بتاییں !    دیش کی گوشالاؤں میں گؤئیں گہرے دباوٴ میں !    اندور میں بھاجپا کاریہ کرتا کی ہتیا !    

ایر کی‘نیچ’ٹپنی پر سنگرام

Posted On May - 15 - 2019

نئی دہلی(ایجینسی) :کانگریس نے پردھان منتری نریندر مودی کے خلاف‘نیچ’والی ٹپنی کو صحیح ٹھہرانے والے منی شنکر ایر کے لیکھ سے دوری بناتے ہوئے اسے انکی نجی رائے قرار دیا ہے۔ پارٹی پروکتا جےویر شیرگل نے سنوادداتاؤں سے کہا که لیکھ میں ایر نے جو کہا ہے که وہ انکی نجی رائے ہے۔ انہوں نے یہ بھی دعویٰ کیا که پردھان منتری مودی نے اپنے بیانوں سے پد کی گرما گرائی ہے اور انہیں معافی مانگنی چاہئیے۔ ایر نے پردھان منتری نریندر مودی کی حالیہ ریلیوں کے بیانوں کا حوالہ دیتے ہوئے لیکھ میں کہا ہے, ‘دیش کی جنتا کسی بھی صورت میں23مئی کو مودی کو ستا سے ہٹا دیگی۔ اب تک کے سب سے زیادہ اوٹ پٹانگ بیان دینے والے پردھان منتری کی یہ معقول وداعی ہوگی۔ یاد ہے2017میں میں نے مودی کو کیا کہا تھا؟ کیا میں نے صحیح بھوشیہ وانی نہیں کی تھی؟’ایر نے2017میں گجرات ودھان سبھا چناؤ کے سمیہ پردھان منتری مودی کو‘نیچ قسم کا آدمی’کہا تھا۔ پردھان منتری پر منی شنکر ایر کی ٹپنی کو لیکر بھاجپا نے کہا که کانگریس کا دوہرا چرتر اور اہنکار پھر سامنے آیا ہے۔ گرہ منتری راجناتھ سنگھ نے کہا که منی شنکر ایر نے لیکھ میں جو کہا ہے,اس پر کانگریس کا کیا کہنا ہے؟

انہوں نے پوچھا که ایر کے بیان پر کانگریس کو کیا کہنا ہے؟ چناؤ پرچار ابھیان کے دوران بھاشا مریادہ کے النگھن پر ایک سوال کے جواب میں سنگھ نے کہا که یہ روکنا چاہئیے,اسے روکا جانا چاہئیے کیونکہ کسی بھی ذمیدار نیتا کو اس پرکار کی باتیں نہیں کرنی چاہئیے۔ بھاجپا پروکتا جی وی ایل نرسمہ راؤ نے اپنے ٹویٹ میں کہا که‘اپشبد کہنے کا مکھیہ:ایبیوجر ان چیف’ 2017کی اپنی‘نیچ’ٹپنی کو اچت ٹھہرانے لوٹے۔ انہوں نے کہا, ‘ایر نے تب اپنی خراب ہندی کا بہانہ بناکر معافی مانگی تھی۔ اب وہ کہہ رہے ہیں که انکا آکلن صحیح تھا۔


Comments Off onایر کی‘نیچ’ٹپنی پر سنگرام
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

Powered by : Mediology Software Pvt Ltd.
Web Tranliteration/Translation