Loading...
دینک ٹربیون» Newsآئی اے ایس نے دھرنے کی چیتاونی دی تو چنڈیگڑھ پولیس نے درج کیا کیس-دینک ٹربیون

راج مستری کی بیٹی کو راجیہ میں8واں,ضلعے میں تیسرا ستھان !    سنگاپور سے ووٹ ڈالنے بھارت آیا این آر آئی پریوار !    زیادہ تر ایگجٹ پول میں پھر مودی سرکار !    راشٹرپتی سے سمانت نیہا نے چھیڑی پانی بچانے کی مہم !    ایکدا !    بھدرواہ جانچ کے آدیش,کرفیو جاری !    ‘جج کے خلاف مہابھیوگ,سانسد کا نام نہیں بتا سکتے’ !    یوجیسی:یون اتپیڑن کے آنکڑے بتاییں !    دیش کی گوشالاؤں میں گؤئیں گہرے دباوٴ میں !    اندور میں بھاجپا کاریہ کرتا کی ہتیا !    

آئی اے ایس نے دھرنے کی چیتاونی دی تو چنڈیگڑھ پولیس نے درج کیا کیس

Posted On May - 15 - 2019

بھارتیش سنگھ ٹھاکر/ٹرنیو
چنڈیگڑھ, 14مئی
ہریانہ کے آئی اے ایس ادھیکاری سنجیو ورما نے جب چنڈیگڑھ پولیس کے مکھیالیہ کے باہر3.5کروڑ کے پوسٹ میٹرک سکالر شپ(پیئیمئیس)گھوٹالے میں کیس درج نہ ہونے پر‘ستیاگرہ’کی چیتاونی دی تو پولیس نے کیس درج کر لیا۔ بتایا گیا ہے که پولیس کی اور سے اس معاملے میں ایک مہینے سے بھی زیادہ سمیہ تک ڈھیل برتی گئی ہے۔ ہریانہ کے انوسوچت جاتی اور پچھڑا ورگ کلیان وبھاگ کے ندیشک ورما نے اس سمبندھ میں12اپریل کو چنڈیگڑھ پلس سے شکایت کی تھی۔
غورطلب ہے که ٹربیون کی اور سے یہ گھوٹالا اجاگر کیا گیا تھا۔ لابھارتھیوں کے آدھار نمبر کو بدل کر یہ گھوٹالا انجام دیا گیا,جسکے بعد جالی آدھار لنک کھاتوں میں رقم جمع کی گئی۔  پوسٹ میٹرک سکالر شپ اجا اور پچھڑے ورگ کے ان ودیارتھیوں کو آونٹت کی جاتی ہے,جوک راجیہ میں یا اسکے باہر شکشا عرجت کر رہے ہیں۔ چنڈیگڑھ پلس کی اور سے کیس درج کرنے میں دیری کو دیکھتے ہوئے ورما نے18اپریل کو پہلا رمائنڈر بھیجا تھا,اسکے بعد23اپریل کو اور پھر1مئی اور پھر9مئی کو بھیجا گیا۔13مئی کو لکھے اپنے پانچویں پتر میں ورما نے کہا که مجھے اس سمبندھ میں جانکاری نہیں دی گئی که آخر کیس درج ہونے میں دیری کیوں ہو رہی ہے۔ انہوں نے کہا که پیڑت ودیارتھی جنہیں اس گھوٹالے کی وجہ سے سکالر شپ نہیں ملی ہے,در در بھٹک رہے ہیں۔
ورما نے کہا که باربار رمائنڈر بھیجے جانے اور آگرہ کرنے کے باوجود کیس درج کرنے سے چنڈیگڑھ پلس کا اسنویدنشیل رویہ سامنے آتا ہے۔ حالانکہ ورما کی اور سے ستیاگرہ کی چیتاونی کے ترنت بعد کیس درج کرنے کی سوچنا پولیس کی اور سے دی گئی۔


Comments Off onآئی اے ایس نے دھرنے کی چیتاونی دی تو چنڈیگڑھ پولیس نے درج کیا کیس
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

Powered by : Mediology Software Pvt Ltd.
Web Tranliteration/Translation