Loading...
دینک ٹربیون» Newsآگ لگانے کی بھاشا ہی جانتے ہیں کانگریسی-دینک ٹربیون

راج مستری کی بیٹی کو راجیہ میں8واں,ضلعے میں تیسرا ستھان !    سنگاپور سے ووٹ ڈالنے بھارت آیا این آر آئی پریوار !    زیادہ تر ایگجٹ پول میں پھر مودی سرکار !    راشٹرپتی سے سمانت نیہا نے چھیڑی پانی بچانے کی مہم !    ایکدا !    بھدرواہ جانچ کے آدیش,کرفیو جاری !    ‘جج کے خلاف مہابھیوگ,سانسد کا نام نہیں بتا سکتے’ !    یوجیسی:یون اتپیڑن کے آنکڑے بتاییں !    دیش کی گوشالاؤں میں گؤئیں گہرے دباوٴ میں !    اندور میں بھاجپا کاریہ کرتا کی ہتیا !    

آگ لگانے کی بھاشا ہی جانتے ہیں کانگریسی

Posted On May - 15 - 2019

ٹربیون نیوز سروس
چنڈیگڑھ, 14مئی
ہریانہ بھاجپا کے پردیش ادھیکش سبھاش برالا نے کانگریس پردیش ادھیکش اشوک تنور دوارہ ای وی ایم مشینوں والی گاڑیوں کو آگ لگانے کے بیان پر پرتکریا دیتے ہوئے منگلوار کو کہا که کانگریسی آگ لگانے کی بھاشا ہی جانتے ہیں۔ انہوں نے کہا که پردیش میں کانگریس کی اسی سوچ کی وجہ سے پہلے بھی نقصان ہوا ہے اور بھائی چارا خراب ہوا ہے,لیکن عام چناؤ میں دکھ رہی ہار کے کارن ان لوگوں کی بوکھلاہٹ انکے شبدوں میں نظر آنے لگی ہے۔ چنڈیگڑھ میں پترکاروں سے بات چیت میں برالا نے کہا که کانگریس پارٹی کی وچار دھارا ہمیشہ بانٹنے اور ساماجک ویوستھا کو چھن بھن کرنے والی رہی ہے۔
کھٹر نے کی کولکاتہ میں شاہ کے روڈ شو میں ہنسا کی نندا
مکھیہ منتری منوہر لال کھٹر نے منگلوار کو کولکاتہ میں بھاجپا کے راشٹریہ ادھیکش امت شاہ کے روڈ شو کے دوران ٹیئیمسی کاریہ کرتاؤں کے حملے کی نندا کی ہے۔ جاری بیان میں کھٹر نے کہا که ہمارے لوکتنتر کی خوبصورتی ہے که یہ ہمیں اپنی بات کہنے کا حق دیتا ہے لیکن ہنساتمک کارروائی سے ورودھ کرنا اچت نہیں ہے۔
ممتا کر رہی گینگسٹر جیسا ویوہار:وج
چنڈیگڑھ(ٹرنیو):کیبنیٹ منتری انل وج نے پچھم بنگال میں چناوی ہنسا کو لیکر مکھیہ منتری ممتا بنرجی کو آڑے ہاتھوں لیتے ہوئے ان پر حملہ بولا ہے۔ انہوں نے کہا که بنرجی ایک مکھیہ منتری کے ناطے ویوہار نہ کرکے کسی ااپرادھک گینگ کے گینگسٹر کے روپ میں ویوہار کر رہی ہیں۔ یہی کارن ہے که پچھم بنگال میں چناوی ہنسا لگاتار جاری ہے۔ منگلوار کو چنڈیگڑھ سے جاری بیان میں وج نے کہا که دیش میں چناؤ آیوگ نے شانتی پورن طریقے سے چناؤ کرایا ہے اور جہاں پہلے ہنسا ہوتی تھی وہاں پر بھی ایسا نہیں ہوا۔ لیکن بنگال میں ہنسا ممتا بنرجی کے ویوہار کے کارن ہو رہی ہے۔


Comments Off onآگ لگانے کی بھاشا ہی جانتے ہیں کانگریسی
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

Powered by : Mediology Software Pvt Ltd.
Web Tranliteration/Translation