Loading...
دینک ٹربیون» Newsآپکی رائے-دینک ٹربیون

راج مستری کی بیٹی کو راجیہ میں8واں,ضلعے میں تیسرا ستھان !    سنگاپور سے ووٹ ڈالنے بھارت آیا این آر آئی پریوار !    زیادہ تر ایگجٹ پول میں پھر مودی سرکار !    راشٹرپتی سے سمانت نیہا نے چھیڑی پانی بچانے کی مہم !    ایکدا !    بھدرواہ جانچ کے آدیش,کرفیو جاری !    ‘جج کے خلاف مہابھیوگ,سانسد کا نام نہیں بتا سکتے’ !    یوجیسی:یون اتپیڑن کے آنکڑے بتاییں !    دیش کی گوشالاؤں میں گؤئیں گہرے دباوٴ میں !    اندور میں بھاجپا کاریہ کرتا کی ہتیا !    

آپکی رائے

Posted On May - 15 - 2019

اصلی مدعے گم
چناؤ میں ایک دوسرے کو چور بتانے کے آروپوں کے بیچ جنتا کے اہم مدعے گم ہو گئے ہیں۔ کوئی بھی دل ان مدعوں پر بات نہیں کر رہا ہے۔ اگر وہ ستا میں آئینگے تو کس طرح کی شکشا نیتی بنائینگے,کیسے ہر ویکتی کو بہتر سواستھیہ سودھا مہیا کرائینگے,روزگار کے لئے انکی نیتی کیا ہوگی اور بھرشٹاچار کو روکنے کے لئے وہ کس طرح سے پربھاوی قدم اٹھائینگے۔ کانگریس آروپ لگاتی ہے تو بھاجپا بھی سوال کھڑے کرتی ہے۔ اصل مدعوں اور آروپوں پر خود کا درشٹیکون بتانے کی ضرورت کوئی نہیں سمجھتا۔ سوچنا اور سمجھنا متداتاؤں کو ہوگا که ان آروپوں کی اصل حقیقت کیا ہے۔
یودھشٹر لال ککڑ,گرگرام

وایوسینا کی طاقت
بھارتیہ وایوسینا کو سدرڑھ کرنے کی دشا میں سرکار کی ایک اور کوشش کامیاب ہو گئی ہے۔ دنیا کے سب سے طاقتور ہیلی کاپٹر اپاچے کی پہلی کھیپ بھارتیہ وایوسینا کو لمبے انتظار کے بعد مل ہی گئی۔ اپاچے کو اس طرح سے ڈیزائن کیا گیا ہے که وہ دشمن کی کلیبندی کو بھیدکر اور اسکی سیما میں گھس کر حملہ کرنے میں پورن روپ سے سکشم ہے۔ یہی نہیں,اپاچے بھارتیہ سینا کی رکشاتمک شمتا تو بڑھائیگا ہی,اس سے بھارتیہ سینا کو زمین پر موجود خطروں سے لڑنے میں بھی مدد ملے گی۔ ساتھ ہی اپاچے بھارتیہ سینا کے آدھنکیکرن کو بھی رفتار دیگا۔
امن سنگھ,بریلی,ء.پر.

سمبل دیجیے
حال ہی میں کئی بورڈوں کے پریکشا پرنام گھوشت ہوئے۔ نتیجے دیکھ کر کچھ چھاتر بہت خوش دکھائی دیئے,لیکن کچھ کافی نراش بھی ہیں۔ ایسے میں کم انک حاصل کرنے والے بچوں پر ایک مانسک دباوٴ کی ستھتی بن گئی ہے۔ ایسے میں چھاتروں دوارہ انچت قدم اٹھانے کی آشنکا کافی بڑھ جاتی ہے۔ اگر انکے دوارہ کوئی کمی رہ بھی گئی ہے تو کوئی پریشانی کی بات نہیں ہے۔ وہ انہیں آگے کی پریکشاؤں میں سدھارنے کا پریاس کریں۔ ہمیں انہیں بہتر بھوشیہ کے لئے پروتساہت کرنا چاہئیے۔
کلدیپ پرجاپتی,نرڑ


Comments Off onآپکی رائے
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

Powered by : Mediology Software Pvt Ltd.
Web Tranliteration/Translation